temperaturen

Hey hallo!

Ik heb t weer niet gedaan! Test zit nog steeds in de verpakking, goed he!

Jeetje das ook spannend met die vriendin, maar ik neem aan dat ze ook bezig zijn dan zeg maar, of is ze nog wel aan de pil? Denk t niet toch?
Ja ik hoop dat het voor ons lekker snel gaat allemaal met de gyn! Dat jij ook snel een afspraak hebt en dan ook gelijk onderzoek en niet eerst intake gesprek, ik weet t eigenlijk niet, neem niet aan eerst intake omdat de HA ook al inwendig onderzoek heeft gedaan en zaad ook al onderzocht is, dus dan weten ze toch eigenlijk al wel waar het aan ligt toch? Kunnen ze verder zoeken, weten ze in ieder geval waar ze moeten beginnen.....

Oh lekker mountainbiken zeg, heeft mijn vriend ook tijdje gedaan, vond ie super! En het is echt heel mooi weer vandaag! (hier tenminste wel haha, weet niet waar jij zit, misschien hebben jullie wel heel slecht weer!)
Wij hebben vandaag lekker een relaxdagje, heelrik hoor, morgen weer aant werk dus dan wil ik vandaag niet veel doen, enige wat ik ga doen is vanavond die reportage van Peter R. de Vries kijken, ben ik wel heel benieuwd naar eigenlijk!
Nou geniet nog even van de laatste dag van het weekend alweer, is altijd veel te snel weer voorbij he?!

Groetjes Suus

Heeej Suus,

Ja klopt, mn vriendin is sinds half december gestopt met de pil. dus ben echt heel benieuwd! doet af en toe wel pijn hoor, dat het bij de rest zo snel gaat, mn collega, mn beste vriendin.. en bij ons gebeurd er echt nix voor mijn gevoel.. maar goed, ik ben nog jong. word vrijdag 24.. dus misschien dat het in dat jaar wel gaat lukken. maar hoop inderdaad gewoon dat we allebei snel kunnen komen en ik ga er bij jou toch ook wel van uit dat ze direct onderzoeken gaan doen en je kunnen vertellen wat je nu moet doen..

wij komen uit het oosten van het land, maar ze hebben het heel leuk gehad.. btje fris, maar geen regen ofzo, dus dat scheelt. verjaardag was leuk! peter r de vries ook gezien, denk bijna heel nederland wel, hoorde vanochtend op de radio 8 of 9 miljoen kijkers.. das bijna iedereen haha.

het weekend is idd weer heel snel voorbij gegaan, is toch altijd zo? ik ben elke maandagochtend vrij, dus moet strax weer beginnen. ach ja, kort weekje, want vrijdag ben ik lekker vrij! nou werkse en ik spreek je!

Groetjes!!
ps: ik heb ook nog geen test gedaan, wil nu wel heel graag, maar ga het volhouden! haha

Hej Suus,

Hoe is het nu?
Ik ben vanochtend gebeld door het ziekenhuis en kan a.s. maandag al langskomen! wanneer moet jij? ook volgende week toch??

groetjes!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 12:32:08'));

Hej Suus,

Hoe is het nu?
Ik ben vanochtend gebeld door het ziekenhuis en kan a.s. maandag al langskomen! wanneer moet jij? ook volgende week toch??

groetjes!

Hoi hoi!

Ik lees het net inderdaad op die andere topic dat je maandag al mag! Wat super snel al joh! Heerlijk! Ik moet ook volgende week, donderdag om precies te zijn! Vind t doodeng hoor! Ben benieuwd wat ze maandag gaan doen bij je! Laat je even weten, kan ik me misschien beetje voorbereiden op mijn afspraak haah!

Las net dat je uit het oosten van het land komt! Ik ook! Toevallig he! Ik woon op de grens van Drenthe en Overijssel, dichtbij de Duitse grens! Lekker geheimzinnig he!
Hoe oud ben jij trouwens? Ik ben 25 jaartjes jong!

Hahaha wat doe je toch geheimzinnig!! Maar das best wel dichtbij mij dus.. ik woon in overijssel.. een klein stadje.. tis geen dorp, tis een stad. en als ik de naam zeg (die met een A begint) ken je het ook wel, zeker na de uitzending van Peter R de Vries zondag hahahaha zooo duidelijker kan nie hoor ;)

ik ben iets jonger.. wordt vrijdag 24! dus op mn 24e mag ik naar de gyn. ik ben ook wel benieuwd hoor, maar ik zal je smiddags direct een heel verslag doorsturen.. zodat jij een btje weet wat je kunt verwachten! wel goed van ons, beide in dezelfde week!

Groetjes!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 16:15:01'));

Hahaha wat doe je toch geheimzinnig!! Maar das best wel dichtbij mij dus.. ik woon in overijssel.. een klein stadje.. tis geen dorp, tis een stad. en als ik de naam zeg (die met een A begint) ken je het ook wel, zeker na de uitzending van Peter R de Vries zondag hahahaha zooo duidelijker kan nie hoor ;)

ik ben iets jonger.. wordt vrijdag 24! dus op mn 24e mag ik naar de gyn. ik ben ook wel benieuwd hoor, maar ik zal je smiddags direct een heel verslag doorsturen.. zodat jij een btje weet wat je kunt verwachten! wel goed van ons, beide in dezelfde week!

Groetjes!

Oke ik weet waar je woont hoor haha! Nou ik zet de naam van mijn stad hier liever niet op, want is niet zo heel groot en wil hier geen bekenden tegen komen, maar ik werk in Ommen, maar ik woon ongeveer 30 km noordelijker haha!

Oh dus je bent bijna jarig, leuk leuk! Ja ik verwacht een heel gedetailleerd verslag met alles erin, kan ik me goed voorbereiden haha!
Ja toevallig he, allebei rond dezelfde tijd, nu maar hopen dat we ook allebei snel zwanger zijn en dat het niet heel moeizaam hoeft te gaan he!

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag vrijdag!
Groetjes Suus

He Suus,

nou aankomende week gaat het gebeuren voor ons allebei! hoop echt dat we nieuws krijgen waar we/ze iets mee kunnen. en dat we dan maar gauw zwanger mogen raken!

grappig he, dat we zo dicht bij elkaar wonen. dankje voor het wensen van een leuke verjaardag, het was echt heel gezellig! ik ging op een gegeven moment naar het toilet en dacht: he? volgens mij word ik gewoon ongesteld! dus ik heel blij en wachten tot ik weer moest.. maar helaas, niets.. wel raar hoor, mn afscheiding is echt donker, heb dat niet eerder gehad het laatste half jaar.. ken je dit?

nou ik denk dat we elkaar hier nog wel spreken, maar anders wil ik je alvast heel veel succes en sterkte wensen bij de gyn en we duimen!

groetjes en tot spreeks!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2008 10:23:03'));

He Suus,

nou aankomende week gaat het gebeuren voor ons allebei! hoop echt dat we nieuws krijgen waar we/ze iets mee kunnen. en dat we dan maar gauw zwanger mogen raken!

grappig he, dat we zo dicht bij elkaar wonen. dankje voor het wensen van een leuke verjaardag, het was echt heel gezellig! ik ging op een gegeven moment naar het toilet en dacht: he? volgens mij word ik gewoon ongesteld! dus ik heel blij en wachten tot ik weer moest.. maar helaas, niets.. wel raar hoor, mn afscheiding is echt donker, heb dat niet eerder gehad het laatste half jaar.. ken je dit?

nou ik denk dat we elkaar hier nog wel spreken, maar anders wil ik je alvast heel veel succes en sterkte wensen bij de gyn en we duimen!

groetjes en tot spreeks!

Hoi hoi!

En? Wat heb je voor leuke cadeau's gekregen gister????????
EHm, nou die donkere afscheiding ken ik niet eigenlijk, ik had juist hele lichte en vooral dunne, bijna waterige afscheiding de laatste tijd en nu nog steeds wel eigenlijk.... lekker smakelijk, sorry!

Jij nog maar 2 nachtjes slapen he?! Vind je t al spannend/eng? Ik wel al heel erg, word nu toch weer wat onzekerder of het wel gaat lukken allemaal... soort zelfbescherming denk ik? Ben echt heel erg bang voor slecht nieuws.... ging er tot nu toe nog van uit dat ik medicijnen krijg en dat dat het zou zijn, maar nu is er steeds een stemmetje in mn hoofd die zegt van misschien is het wel iets veel ergers en kan ik helemaal niet zwanger worden..... gek word ik ervan hoor!
Probeer er niet teveel aan te denken, maar ja jij weet vast wel hoe moeilijk dat is he!?
Meid heeeeeeeeeel veel succes maandag en laat even zo snel mogelijk weten hoe het gegaan is, zodat ik me voor kan bereiden haha!
Fijn weekend nog!
Groetjes
Susanne

Hoi hoi!

En? Wat heb je voor leuke cadeau's gekregen gister????????
EHm, nou die donkere afscheiding ken ik niet eigenlijk, ik had juist hele lichte en vooral dunne, bijna waterige afscheiding de laatste tijd en nu nog steeds wel eigenlijk.... lekker smakelijk, sorry!

Jij nog maar 2 nachtjes slapen he?! Vind je t al spannend/eng? Ik wel al heel erg, word nu toch weer wat onzekerder of het wel gaat lukken allemaal... soort zelfbescherming denk ik? Ben echt heel erg bang voor slecht nieuws.... ging er tot nu toe nog van uit dat ik medicijnen krijg en dat dat het zou zijn, maar nu is er steeds een stemmetje in mn hoofd die zegt van misschien is het wel iets veel ergers en kan ik helemaal niet zwanger worden..... gek word ik ervan hoor!
Probeer er niet teveel aan te denken, maar ja jij weet vast wel hoe moeilijk dat is he!?
Meid heeeeeeeeeel veel succes maandag en laat even zo snel mogelijk weten hoe het gegaan is, zodat ik me voor kan bereiden haha!
Fijn weekend nog!
Groetjes
Susanne

Hoi hoi!

Raar he die donkere afscheiding (sorry tis nie zo smakelijk maar moet het even kwijt) haha. ja ik had ook de hele tijd lichte afscheiding. maar toen ik nog ongesteld werd tijdens de pil, had ik voordat ik ongesteld moest worden ook donkere afscheiding.. je weet wel wat ik bedoel?? Dus ik dacht: ooh ja nu word ik zeker ongesteld, want ik heb maandag de afspraak! maar nee hoor, er gebeurd helemaal niets! echt raar. maar ik zal het maandag direct aangeven en vragen wat dat dan is.

ik snap heel goed dat je zo nerveus bent. ik ben ook erg zenuwachtig, word met het uur erger.. ben blij dat mn vriend ook vrij is, dat we samen gaan, maar vind het toch wel eng. iedereen vertelt hier wel hun verhalen, maar toch.. ik moet dat gewoon zelf ervaren denk ik.

ik zal je zo snel mogelijk alles vertellen meid, dan kun jij je idd voorbereiden! :) En het komt vast allemaal wel goed joh, misschien kijken ze en zeggen ze: ooooh ik zie al wat er aan de hand is, met medicijnen kan dit opgelost worden. maar aan de ene kant heb ik ook steeds meer het gevoel: wat als het gewoon niet kan? Als mensen vroeger vroegen wat ik wou worden zei ik moeder.. wat als dat gewoon geen optie is? pff moet er niet teveel over na gaan denken, morgen weet ik hopelijk meer.

ik houd je zeker op de hoogte, zo snel mogelijk! jij ook nog een fijn weekend en proberen niet teveel aan slechte dingen te denken he!!

Groetjes!!

Terug
Bovenaan