temperaturen

oooooooh dit is zoooo herkenbaar! Sinds ik halverwege november voor het laatst ongesteld ben geweest, heb ik echt van die typische zwangerschapskwaaltjes, ben zooo moe, kan de hele dag wel slapen, constant hoofdpijn, ook wat vaker plassen inderdaad, en die stemmingswisselingen, niet normaal meer, ben zo mega emotioneel! Maar ja heb ook al 3 of 4 negatieve testen gehad (ben de tel ff kwijt erg he/!), dus mijn verstand zegt heeeeeel hard nee, terwijl mijn gevoel nu nog wel eens twijfelt, stom he?! Maar ja, had de huisarts het dan niet kunnen voelen als het wel zo zou zijn?

Maar meid, wij zitten in precies hetzelfde schuitje he/! Wel fijn inderdaad!

Haha Geweldig dit.. je voetl gewoon hetzelfde.. raar he!
mn vriend heeft al meerdere malen gezegd: lieverd, je bent gewoon zwanger, want dit is niet meer normaal. dacht het zelf ook een aantal keren dat ik dacht: pff dit kan niet hoor, ik ben gewoon zwanger! en dan doe je een test en dan denk je: hmm, waarom heb ik die test ook alweer gedaan? word er niet echt vrolijker van ofzo. maar goed.. weet je wat bij mij ook heel erg raar is.. normaal gesproken valt een vrouw gemiddeld 5 kilo af als je stopt met de pil.. ik ben 15 kilo aangekomen!!! das echt niet normaal, vind het ook heel erg maar het gaat er nu zo moeilijk vanaf.. misschien als ik op mn normale gewicht zit dat mn ongesteldheid ook sneller komt?? ben jij wel afgevallen na de pil??

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 15:08:08'));

oooooooh dit is zoooo herkenbaar! Sinds ik halverwege november voor het laatst ongesteld ben geweest, heb ik echt van die typische zwangerschapskwaaltjes, ben zooo moe, kan de hele dag wel slapen, constant hoofdpijn, ook wat vaker plassen inderdaad, en die stemmingswisselingen, niet normaal meer, ben zo mega emotioneel! Maar ja heb ook al 3 of 4 negatieve testen gehad (ben de tel ff kwijt erg he/!), dus mijn verstand zegt heeeeeel hard nee, terwijl mijn gevoel nu nog wel eens twijfelt, stom he?! Maar ja, had de huisarts het dan niet kunnen voelen als het wel zo zou zijn?

Maar meid, wij zitten in precies hetzelfde schuitje he/! Wel fijn inderdaad!

Haha Geweldig dit.. je voetl gewoon hetzelfde.. raar he!
mn vriend heeft al meerdere malen gezegd: lieverd, je bent gewoon zwanger, want dit is niet meer normaal. dacht het zelf ook een aantal keren dat ik dacht: pff dit kan niet hoor, ik ben gewoon zwanger! en dan doe je een test en dan denk je: hmm, waarom heb ik die test ook alweer gedaan? word er niet echt vrolijker van ofzo. maar goed.. weet je wat bij mij ook heel erg raar is.. normaal gesproken valt een vrouw gemiddeld 5 kilo af als je stopt met de pil.. ik ben 15 kilo aangekomen!!! das echt niet normaal, vind het ook heel erg maar het gaat er nu zo moeilijk vanaf.. misschien als ik op mn normale gewicht zit dat mn ongesteldheid ook sneller komt?? ben jij wel afgevallen na de pil??

Hm, nee helaas ook niet afgevallen na het stoppen met de pil hoor, ook paar kilootjes gegroeid jammer genoeg! Ja is lastig he om die kilo's weer kwijt te raken, mij ook nog niet gelukt! Ik probeer nu wel wat gezonder te eten, fruit en groente enzo en toch proberen iets af te vallen, want dat word ook aangeraden door gyn heb ik begrepen.....
Ja stom he, dat je verstand en gevoel allebei wat anders zeggen, ik zat de hele week al te twijfelen om vandaag dan nog maar een keer te testen, maar mijn verstand heeft dit keer gewonnen van mijn gevoel en ik heb t niet gedaan!   Probeer het ook niet te doen voor 14 februari, maar of dat gaat lukken?!

Grappig.. ik zit juist vanaf vandaag alweer de hele dag te denken: ik ga gewoon vanavond nog een keer testen.. want je weet maar nooit maar aan de andere kant denk ik: nee niet doen, want ik krijg er toch alleen maar weer een rotgevoel van als het negatief is. dus we zien wel.. probeer het niet te doen. succes ermee he! enneh fijne avond he!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 17:16:34'));

Grappig.. ik zit juist vanaf vandaag alweer de hele dag te denken: ik ga gewoon vanavond nog een keer testen.. want je weet maar nooit maar aan de andere kant denk ik: nee niet doen, want ik krijg er toch alleen maar weer een rotgevoel van als het negatief is. dus we zien wel.. probeer het niet te doen. succes ermee he! enneh fijne avond he!

ja die momenten heb ik ook hoor dat ik denk van ik test gewoon, maar eigenlijk weet ik gewoon wel dat ie toch negatief zal zijn en als je dat op de test ziet staan vind ik dat toch altijd weer erg zwaar en confronterend zeg maar, vandaar dat ik het toch nog niet heb gedaan....
laat je t even weten of jij t vol kan houden om niet te testen?
jij ook een fijne avond gewenst!
Ik ben lekker alleen thuis vanavond, vriend heeft elke dinsdag en donderdag avondschool en is dan pas rond half 11 thuis! ga straks lekker op de bank een filmpje kijken denk ik en op tijd naar bed, morgen weer vroeg op om te werken!

nou groetjes!

He Suusje,

nou het is me gelukt hoor! haha kon van het doosje afblijven gisteravond (klinkt ook weer raar haha) met andere woorden: ik heb niet getest!  

heb wel bericht van de ha, heb het ook al op een ander topic verteld, maar toch nog maar een keertje voor jou. er is iets fout gegaan met de brief voor de fertiliteitspoli, maar hij is gisteren goed verzonden en het wachten is nu dus op bericht. hoop dat we gauw een afspraak krijgen, dat we iets meer weten.

lekker dat je een avondje alleen thuis was. mijn vriend moet af en toe overnachten voor zn werk, dus ben ook af en toe alleen thuis. is wel eens lekker hoor, lekker languit op de bank inderdaad :)

nou meid, we spreken elkaar!
Groetjes!

He hoi!

Jeetje wat slordig zeg dat dat verkeerd is gegaan, nu duurt het nog weer langer he?!
Wel knap dat je t doosje nog niet open hebt gemaakt hoor! ik ook nog steeds niet, maar misschien dat ik t morgen toch nog een keer probeer, wat denk jij?

Nou onze HA heeft gister niet gebeld voor de uitslag van mn vriend, baal ik wel een beetje van hoor..... hoop dan maar begin komende week wat te horen..... en nog maar minder dan 2 weken en dan al naar de gyn, errug spannend, hoop niet dat het eerst een intakegesprek word maar gelijk onderzoek enzo.....

Heb je nog leuke plannen dit weekend?
Ik heb vanmorgen gewerkt en vanavond krijgen we visist (mn zusje met haar vriend) en morgen gaan we denk ik niets bijzonders doen.... lekker uitslapen in ieder geval!
Nou prettig weekend en tot gauw maar weer!
Suus

Heeej!

Ja stom he, nu duurt het alleen maar langer.. maar goed, hopen dat we snel een afspraak kunnen maken.

en jullie hebben ook nix gehoord.. nou gewoon even afwachten of je begin deze week iets hoort en anders zou ik gewoon zelf bellen.

nog 2 weekjes ja.. spannend hoor, maar ook heel fijn. hopen dat ze iets kunnen vertellen waar je wat aan hebt en waar je wat mee kunt. en inderdaad ik hoop ook dat je direct een onderzoek krijgt anders duurt het allemaal weer langer.

mn vriend is nu aan het mountainbike met een vriend van hem, is standaard sinds een paar maand, wel lekker rustig als ik wakker word haha. gisteren zijn er vrienden geweest en zijn de jongens naar de voetbal gegaan. mn vriendin vertelde dat ze niet ongesteld is geworden (gisteren) en ze is echt altijd zooo stipt! precies elke maand op dezelfde tijd, ze kan er bijna de klok op gelijk zetten. maar ze maakt zich nu zorgen om een zalfje die ze gebruikt voor haar exceem, want het blijkt dat ze deze dus niet mag gebruiken als ze zwanger is. hoop het echt voor haar, en dat die zalf niets fout heeft gedaan.. maar we wachten af. ze gaat morgen testen en dinsdag naar de ha. ben benieuwd.

vandaag nog naar de verjaardag van mn pa en dan zit het weekend er alweer op! nou geniet nog even van je vrije dag en we spreken elkaar!

groetjes

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2008 11:09:55'));

Heeej!

Ja stom he, nu duurt het alleen maar langer.. maar goed, hopen dat we snel een afspraak kunnen maken.

en jullie hebben ook nix gehoord.. nou gewoon even afwachten of je begin deze week iets hoort en anders zou ik gewoon zelf bellen.

nog 2 weekjes ja.. spannend hoor, maar ook heel fijn. hopen dat ze iets kunnen vertellen waar je wat aan hebt en waar je wat mee kunt. en inderdaad ik hoop ook dat je direct een onderzoek krijgt anders duurt het allemaal weer langer.

mn vriend is nu aan het mountainbike met een vriend van hem, is standaard sinds een paar maand, wel lekker rustig als ik wakker word haha. gisteren zijn er vrienden geweest en zijn de jongens naar de voetbal gegaan. mn vriendin vertelde dat ze niet ongesteld is geworden (gisteren) en ze is echt altijd zooo stipt! precies elke maand op dezelfde tijd, ze kan er bijna de klok op gelijk zetten. maar ze maakt zich nu zorgen om een zalfje die ze gebruikt voor haar exceem, want het blijkt dat ze deze dus niet mag gebruiken als ze zwanger is. hoop het echt voor haar, en dat die zalf niets fout heeft gedaan.. maar we wachten af. ze gaat morgen testen en dinsdag naar de ha. ben benieuwd.

vandaag nog naar de verjaardag van mn pa en dan zit het weekend er alweer op! nou geniet nog even van je vrije dag en we spreken elkaar!

groetjes

Hey hallo!

Ik heb t weer niet gedaan! Test zit nog steeds in de verpakking, goed he!

Jeetje das ook spannend met die vriendin, maar ik neem aan dat ze ook bezig zijn dan zeg maar, of is ze nog wel aan de pil? Denk t niet toch?
Ja ik hoop dat het voor ons lekker snel gaat allemaal met de gyn! Dat jij ook snel een afspraak hebt en dan ook gelijk onderzoek en niet eerst intake gesprek, ik weet t eigenlijk niet, neem niet aan eerst intake omdat de HA ook al inwendig onderzoek heeft gedaan en zaad ook al onderzocht is, dus dan weten ze toch eigenlijk al wel waar het aan ligt toch? Kunnen ze verder zoeken, weten ze in ieder geval waar ze moeten beginnen.....

Oh lekker mountainbiken zeg, heeft mijn vriend ook tijdje gedaan, vond ie super! En het is echt heel mooi weer vandaag! (hier tenminste wel haha, weet niet waar jij zit, misschien hebben jullie wel heel slecht weer!)
Wij hebben vandaag lekker een relaxdagje, heelrik hoor, morgen weer aant werk dus dan wil ik vandaag niet veel doen, enige wat ik ga doen is vanavond die reportage van Peter R. de Vries kijken, ben ik wel heel benieuwd naar eigenlijk!
Nou geniet nog even van de laatste dag van het weekend alweer, is altijd veel te snel weer voorbij he?!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan