A
Anoniem
Guest
oooooooh dit is zoooo herkenbaar! Sinds ik halverwege november voor het laatst ongesteld ben geweest, heb ik echt van die typische zwangerschapskwaaltjes, ben zooo moe, kan de hele dag wel slapen, constant hoofdpijn, ook wat vaker plassen inderdaad, en die stemmingswisselingen, niet normaal meer, ben zo mega emotioneel! Maar ja heb ook al 3 of 4 negatieve testen gehad (ben de tel ff kwijt erg he/!), dus mijn verstand zegt heeeeeel hard nee, terwijl mijn gevoel nu nog wel eens twijfelt, stom he?! Maar ja, had de huisarts het dan niet kunnen voelen als het wel zo zou zijn?
Maar meid, wij zitten in precies hetzelfde schuitje he/! Wel fijn inderdaad!
Haha Geweldig dit.. je voetl gewoon hetzelfde.. raar he!
mn vriend heeft al meerdere malen gezegd: lieverd, je bent gewoon zwanger, want dit is niet meer normaal. dacht het zelf ook een aantal keren dat ik dacht: pff dit kan niet hoor, ik ben gewoon zwanger! en dan doe je een test en dan denk je: hmm, waarom heb ik die test ook alweer gedaan? word er niet echt vrolijker van ofzo. maar goed.. weet je wat bij mij ook heel erg raar is.. normaal gesproken valt een vrouw gemiddeld 5 kilo af als je stopt met de pil.. ik ben 15 kilo aangekomen!!! das echt niet normaal, vind het ook heel erg maar het gaat er nu zo moeilijk vanaf.. misschien als ik op mn normale gewicht zit dat mn ongesteldheid ook sneller komt?? ben jij wel afgevallen na de pil??