Terug van vakantie, toch ongesteld geworden...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben weer terug van vakantie. Voordat we weggingen schreef ik nog dat ik overtijd was, test negatief, nog geen zwangerschapsverschijnselen maar ook geen aankomende ongiklachten enz.
Anyway, zaterdagmiddag (na 3 dagen overtijd) zijn de duveltjes toch gekomen. Ik had er wel rekening mee gehouden maar toch was het best een teleurstelling. Maar ik had me er direct overheen gezet want ik wilde niet dat het mijn vakantie zou verpesten. Gelukkig ging dat ook prima want ik had er wel rekening mee gehouden.
En nu heb ik een heerlijk weekje relaxen achter de rug, ik draag mijn maansteen dus wij gaan weer positief de volgende ronde (9e) in. We zitten nu weer in de klusfase dus mijn mannetje mag ook weer zijn best doen, hahaha!
Vind het in ieder geval weer gezellig om met jullie te kletsen.

Liefs Nicole

hoi nicole

balen dat je toch weer ongi bent!!
maar je kunt er nu idd met frisse moed ertegen aan. zet hem op en veel succes met het klussen maar weer!!

liefs janine

hoi Nic,

Echt balen meid.
Ik hoop dat je ondanks de teleurstelling wel een leuke vakantie hebt gehad?!?

Nou hier ook nog weinig nieuws te melden ben nog steeds niet ongesteld geworden sinds mijn  nod van 4 juli.
Vermoedelijke nieuwe  nod vandaag maar nog steeds niks.
Word  nog steeds gek  van de steeds terug komende krampen in mijn buik.
Ook de tampon test al gebruikt en niks.

Ik vind het wel weer gezellig dat je terug bent,

En heel veel klus plezier voor de komende tijd ik hoop dat het nu snel raak is.

-X-
Peet    

He Janine,

Hoe is ie eigenlijk met jou???
Poos niks gehoord (of ik heb niet goe gekeken).

-X-
Peet

heee peet!!!

ik dacht juist weinig van jou te lezen?? haha.

nou, de klusdagen staan weer voor de deur!!! dus we doen ons best maar weer. hihi, heb een beetje het gevoel dat het deze maand wat word, maar dat komt denk ik omdat we zo graag willen he?

mijn NOD was precies goed, de eerste keer zonder pil, dus dat geeft hoop. ik had gewoon niks geen ongi klachten enzo, heerlijk!!! hopen dat mijn cyclus echt zo perfect blijft.

en hoe is het bij jullie??

liefs janine

Hoi Nicole,

Heel herkenbaar: ook ik werd op vakantie ongesteld. Ook nadat ik enkele dagen overtijd was, en ook ik ga ronde 9 in.
Ik duim voor je dat de volgende ronde raak mag zijn!

Femke

Hoi Nic, en de andere laydies,

Balen hoor toch weer die rooie etters op bezoek. Helaas Zijn ze bij mij ook weer geweest dus we zitten nu in de 2e ronde.

Mijn nieuwe NOD is 25 aug en die van jullie?

Peet, ben je al bij de ha geweest? Is nu al wel heel lang he! Balen man dat het niet wat regelmatiger komt. Nou ja eigenlijk hopen we natuurlijk dat het de eerste 9 maanden niet meer komt maar dan moet je wel zwanger zijn natuurlijk!!!

Angel, volgens mij zitten wij ongeveer in het zelfde ritme wat de cyclus betreft, klopt dat?

Nou ja goed om jullie allemaal weer eens te "spreken"en ben benieuwd wie van ons als eerste naar het volgende forum mag....Wie weet wel allemaal tegelijk naar het Mei-forum...

Nou dames klus ze maar weer!

Groetjes Sandra

P.s. waar ben je eigenlijk geweest Nic?(nieuwsgierig he!)

He Janine,

Heb het best wel druk de laatste tijd. Collega op vakantie dus ik werk over en thuis ook veel afspraken. Maar ik kijk wel bijna iedere dag even maar meestal geen tijd om te reageren.
Op mijn werk mogen ze niet weten dat ik zwanger wil worden en thuis zit mijn vriend veel achter de PC hij heeft samen met mijn schoonvader een eigen internet shop dus veel pc werk.

Mijn pauze zit er nu ook weer op.
Hoop snel weer wat van julie te horen.

P.S. 2 dagen overtijd vanmorgen getest nog steeds negatief echt balen nu.
Niet zwanger en sinds ik gestopt ben met de pil nog niet 1 keer ongi geweest.

Kan ook niet zomaar naar de HA omdat ze het op mijn werk niet mogen weten.
Eerst goede smoes verzinnen en dan volgende week er naar toe.

-X-
Peet

Terug
Bovenaan