Terug van vakantie, toch ongesteld geworden...

Haihai allemaal!

Janine, het ziet er naar uit dat wij dezelfde NOD krijgen, die van jou was 20 aug. toch? Ik had die van mij berekend op 17 aug, 14 dagen na mijn eisprong. Klopt altijd bij mij! Maar mijn eitje is woensdag niet gesprongen, bleek na temperaturen. Nog steeds niet trouwens... Ik hoop van ganze harte dat het vandaag toch echt gaat gebeuren want ik loop al 2 dagen met kramp in mijn buik, vrijen deed af en toe echt pijn. Daar snap je toch ook niks van? Ik weet niet of andere vrouwen dat hebben rond hun eisprong dat het gewoon zeer doet. Als dat toch zo is dan heeft toch niemand sex rond die periode en dat is slecht voor de voortplanting..., hahaha!
Mijn mannetje is bij ons (mijn werk) aan het klussen en we gaan straks even naar huis om "een boterhammetje te eten"..., hihihi!
Peet, ik woon tussen Zwolle en Meppel, in een klein dorpje genaamd  Zwartsluis. Ik woon dus meer bij Janine in de buurt. Ben opgegroeid in dit dorp, heb vanaf mijn 18e ruim 6 jaar in Zwolle gewoond en ben via een aantal omzwervingen weer terug gekomen in mijn geboortedorp. Mijn vriend komt uit Amsterdam maar daar is hij al ruim 8 jaar weg. In eerste instantie wilde ik wil graag weer terug naar Zwolle maar we hebben nu een hele leuke woning midden in het centrum, aan het water. En dat bevalt toch wel heel goed, zelfs mijn vriend vind het geweldig.
Maar Peet, weet je nu zeker dat je niet zwanger bent. Ik vind het wel heel gek dat je 's morgens misselijk bent enzo. Als je weet dat je niet zwanger bent dan zou ik inderdaad ook het liefst maar heel snel ongesteld willen worden, dan kun je in ieder geval door naar de volgende ronde. Ja toch? Zou je toch niet een test doen, voor de zekerheid...???
Ik zou het ook superleuk vinden om samen met een vriendin zwanger te zijn, sannie. Zoals ik eerder al schreef zit er een kansje in dat dat samen met mijn schoonzusje gebeurd. Dat zou ik echt geweldig vinden. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik niemand, ik was de eerste in onze vriendenkring. En mocht het nog wel even duren, dat zwanger worden, heb ik ook nog kans tegelijk met een van mijn beste vriendinnen zwanger te zijn. Die was gisteren bij me en eerst zei ze heel casual van, ach, we zijn daar nog niet zo mee bezig, eerst maar op vakantie enzo. (ze is over 14 dagen alweer terug van vakantie...). Daar speelt zeker wat!!!
We wachten het af.
Goh, ik geloof dat ik een beetje honger begin te krijgen, hihihi. Ik ga straks mijn mannetje roepen.
Tot vanmiddag of anders maandag!

Kussie Nicole

hoi hoi

nicole, je woont vlak bij mijn vader, die woont bij giethoorn!!! de dochter van zijn vriendin heft in zwartsluis op school gezeten, kappersvak. mijn eisprong is ook altijd heel pijnlijk, maar ik heb een lief voorzichtig vriendje, en bij de gedachte dat er zo'n klein wurmpie verwekt kan worden, verdwijnt het als sneeuw voor de zon!!!

bij mij op het werk zijn ze spontaan ook allemaal zwanger, mischien lopen we daar straks allemaal te waggelen met dikke buikies, ik hoop het zo.

klus ze meiden!!!!

liefs janine

nicole, ik las dat je zoontje mika heet?? geweldige naam!! die staat bij ons op het lijstje op nr1 voor een jongetje!!!

Hoi Janine, dankje wel! Je krijgt alleen geregeld de vraag of je fan bent van formule 1 (mika hakinen). En dat zijn we dus absoluut niet. Ken je die presentatrice van sbs, Milika Peterson? Wij vonden Milika een geweldige naam maar we wisten toen al dat we een jochie zouden krijgen dus hebben we er Mika van gemaakt. Het grappige is dat we Senna ook heel leuk vinden maar als je dat zou doen voor een (evt.) 2e kindje dan kun je niemand meer overtuigen dat dat niet door de formule 1 komt, hahaha. We vinden voor een meisje Siënna wel heel leuk, dat kan dan nog. Ach we zien wel, eerst maar eens zwanger worden. Ik ga wat de mijn nieuwe NOD betreft niet helemaal met je mee, die van mij zet ik op 19 aug., heb gisteren eindelijk mijn eisprong gehad.
Groetjes Nicole

goh, das ook toevallig!! senna staat bij ons op nr 2!! haha en de meisjesnamen zijn luna, jenna en noa, toevallig ook favorieten bij jullie??
haha

Hoi hoi,

Nou wat namen betreft zijn wij meer in voor scandinavische namen. Mijn man heeft nl ook een scandinavische naam (Göran)en zijn broers en zus ook (Björn, Hjalmar en Ingeborg). Onze dochter heet Kirsten en we zijn het er al een tijdje over eens wat de naam zal gaan worden van ons 2e wonder! Nu alleen nog ff maken zeg maar....

Ik ga ze alleen niet verklappen want stel je voor dat er iemand meeleest die ik ken dan is de verrassing eraf!

Groetjes San

hoi hoi

is kirsten scandinavisch?? dat wist ik niet, het dochtertje van mn broer heet zo!! een vriendin van mij heeft een zoon, ivar, ook scandinavisch toch??

Hoi Janine,

Ja Kirsten is scandinavisch en Ivar vind ik trouwens ook een hele mooie naam. (staat op 2) Wel grappig dat de dochter van je broer ook zo heet! Zo vaak hoor je de naam  Kirsten niet!

Doei San

Terug
Bovenaan