Terug van vakantie, toch ongesteld geworden...

Hai Nicole, welkom terug.
Jammer dat je niet zwanger terug bent gekomen.

Liefs,

TeHa

Hè fijn hoor, al die leuke reacties! Vakantie is geweldig maar het is ook leuk om weer met lotgenootjes te kunnen kletsen als je daar behoefte aan hebt. Ik ben er trouwens voor de vakantie wel achter gekomen dat mijn broer en schoonzus ook voor de 2e bezig zijn. Zij hebben een al een dochtertje van 19 maanden. Dat vind ik wel heel leuk, nog een lotgenootje!
Peet bij jou duurt het nou wel lang zeg. Hoeveel dagen is het nou? Wel balen hoor, helemaal als je weet dat je toch niet zwanger bent. Zo kom je nooit in de volgende ronde. Heb je al er al aan gedacht om naar de ha te gaan?
Sannie, je mag best nieuwsgierig zijn hoor, hahaha! We zijn naar een camping in Schaarsbergen geweest (bij Arnhem).  Wij mochten een weekje in de stacaravan van zijn oom en tante en die staat weer naast die van zijn zus, zwager en en kids. En om het geheel compleet te maken staat 10m verderop zijn ouders ook nog. Het was echt supergezellig ondanks het slechte weer. Ik heb absoluut mijn vakantie niet laten verpesten door die rode "ettertjes".
Zijn er nog meer meiden met vakantie geweest? of nog gaan?

Groetjes Nicole

PS
Mijn nieuwe NOD is trouwens 17 aug. en ik zit nu in ronde 9. Heb als het goed is vandaag mijn eisprong, Spannend!

Goedemorgen dames,

En nog een beetje geklust Nic?!?

Wanneer is jouw NOD ook al weer Janine???

Hier nog weinig nieuws. Nog steeds niet ongesteld geworden.
Klinkt het raar als ik zeg dat ik het toch wel graag zou willen zijn nu.
Liever zwanger natuurlijk maar dit is zo onwijs frustrerend dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent.
Liever de teleurstelling van het ongesteld worden dan helemaal niets.
Nog steeds wel regelmatig kramp en misselijk 's morgens.
Volgende week ga ik naar de HA dan is mijn collega ook weer terug van vakantie, ik zit nu helemaal alleen op de afdeling.

Nog even een ander vraag je, waar komen jullie eigenlijk vandaan???
Ikzelf woon in Maassluis (Rotterdam/Den Haag voor als je het niet weet).

Moet er nu snel vandoor moet weer gaan werken.

Gr
-x-
Peet

hoi hoi

ik zit nu in de klusperiode, we zijn druk druk druk!!! haha, heb al twee dagen last, de zogenaamde luchtbel in mn baarmoeder duwt weer als ik ga zitten, dus.....eisprong!!! echt weer precies op tijd!! dit is mijn tweede maand zonder pilletje en mijn lichaam doet het gewoon perfect!!

mijn nod is 20 augustus, ik heb veel hoop, waarom weet ik niet, maar het voelt zo goed. laat mijn ei maar springen....de zwemmertjes wachten hihi!!

liefs janine

en peet?

al ongi?? het word steeds spannender hier. kun je niet zeggen dat je vrij wilt omdat je al heeeeel lang geleden af hebt gesproken met een vriendin uit het noorden van het land, die een paar dagen op familiebezoek is bij jullie in de buurt? haha, kun je rustig naar je HA toe.

ik kom zelf uit beilen, drenthe

liefs janine

Hello laydies,

He Peet je woont vlak bij man! Ik woon in Vlaardingen, da's om de hoek! Grappig hoor!

Nic, ik hoop voor je dat jullie raak geschoten hebben deze keer en Janine wat doe je op het forum, jij hoort je vandaag met andere dingen bezig te houden!!!

Meiden ik hoop echt dat het ons allemaal snel gegunt is nu. Klinkt mischien stom maar ik ben gisteren met  2 vriendinnen wat wezen drinken en een van hun is 16 weken zwanger. Je raad dus wel waar het de hele avond over ging....Nu heb ik helemaal de kriebels en geduld is iets waar ik af en toe nogal wat moeite mee heb zeg maar....Het lijkt me zo leuk als ik nu met deze vriendin samen zwanger ben. Mijn vorige zwangerschap was ik gedeeltelijk samen met die andere vriendin zwanger en dat was zo leuk! Nou voor mij zit de klus periode er weer aan te komen en daarna weer het (lange) wachten...Nou ik hoor jullie wel weer!

Groetjes Sandra  

Goede morgen allemaal,

Hier nog steeds niks aan het front.
Ik ben niet zo goed in liegen over dat soort dingen ben namelijk bang dat ik me daarna verspreek en ik woon redelijk dichtbij mijn werk dus dat maakt het allemaal niet makkelijker. En als het nu misschien toch nog komt maar dan een weekje later heb ik toch nog even gewacht.

Hé ja San dat is zeker heel dichtbij heb ook nog een poos in Vld gewoont met mijn ex en nu weer terug in M'sluis.

En Nic wat denk je ervan goed je best gedaan?????

En Janine lekker door gaan met klussen wie weet!?!

Ga weer snel hollen voor mijn werk,

Gr
-X-
Peet
Ene dames blijven klussen tis a dirty job but is has to be done

Terug
Bovenaan