Terug van vakantie, toch ongesteld geworden...

nee kirsten hoor je idd niet vaak. ik weet ook niet hoe ze die bedacht hebben. ik vond het toen niet bij hun passen, meer kim of joy ofzo. maar nu vind ik het eigenlijk wel bij hun passen, en vooral bij kirsten zelf.

wel grappig

Wij zijn op de naam Kirsten gekomen toen we onderweg waren naar een babywinkel. We reden de Beneluxtunnel uit en daar lag een groot blauw schip in de maashaven meen ik en dat schip heette Kirsten en kwam uit zweden. Grappig he! We vonden het direct allebei een mooie naam dus dat was snel besloten!

Hai dames
Grappig hè, hoe je af en toe op namen kunt komen. Mijn vriend speurt altijd de aftitelingen van programma's na. Zo is hij ook op de naam van zijn eerste zoontje gekomen, Dominic. Vind ik ook een geweldige naam trouwens. Scandenavische namen vind ik ook heel mooi en omdat Mika scandenavisch is gaan we ons nog zeker wel verdiepen in scandenavische namen. Maar tot nu toe hebben we al wel een paar favorieten voor een meisje: Yara, Carmen en Siënna. En we hebben één naam die veruit favoriet is  en die kan voor  zowel een jongetje als een meisje maar die ga ik niet opschrijven om dezelfde reden als Sandra. Stel dat er een bekende mee kijkt.
Janine, Noa vind ik ook prachtig maar een ex-vriendinnetje van mijn vriend heeft inmiddels een dochter die zo heet... Dat wordt hem bij ons dus absoluut niet, hahahaha!
Groetjes Nicole

jaaaa, die aftitelingen spreuren we ook altijd helemaal af!! en af en toe kijk ik ff op babybrabbel bij baby van de maand. ook erg leuk die namen. maar tot nu toe zijn mika en luna toch DE favorieten. (hoop dat je het niet erg vind nicole).

mijn klusweek zit er bijna op. we kunnen mijn eitje niet gemist hebben. nu moet de bevruchting en innesteling vlekkeloos verlopen, helaas hebben we hier geen controle op. maar ja, ik kan gaan afwachten, en dat duurt zo lang!!

nicole, ik las geloof ik dat je ook paard gereden hebt?? zo ja, hoe deed je dat bij de zwangerschap van mika? ik rij zelf ook, en heb 21 aug nog een wedstrijd, maar dan kan ik dus al zwanger zijn. heb een beetje twijfels of ik wel mee zou doen, het word een vrij zware namelijk. ik bedenk het nog.

liefs janine

Hey Janine!
Ik vind het absoluut niet erg als jullie de naam  Mika gebruiken, vind het wel leuk eigenlijk.
Paardrijden doe ik al jaren niet meer, toen ik op kamers ging is het eigenlijk compleet gestopt. Ik heb nooit een eigen paard gehad, dus dat kon heel makkelijk. Heel af en toe mis ik het nog wel maar dan puur recreatie, ik zou wel weer eens een buitenrit willen maken, dat lijkt me wel heel leuk. Maar ik denk dat je best nog kunt paardrijden hoor. Anky van Grunsven heeft goud op de Spelen gewonnen toen ze al zwanger was. Maar  dressuur is misschien minder heftig dan  springen.  Anders vraag je het even na bij je (evt.) aanstaande verloskundigen praktijk. Of maak er een topic van misschien zijn er wel meiden op het forum die het weten.
Wij zijn nu ook klaar met klussen. Ik heb ook het gevoel dat we het eitje niet gemist kunnen hebben maar ja, dat idee heb ik wel vaker gehad. Gewoon afwachten weer.
Kus Nicole

hoi hoi

nou, springen doe ik in elk geval niet, daar zitten mij toch teveel risico's aan. dat deed ik eerder wel, maar ben nu verslaafd aan endurance, lange afstandsritten. 21 aug. is het een rit van 35 km, en vooral door mul zand, dus voor ruiter en paard lichamelijk zwaar. je stapt helemaal niet tijdens zo'n wedstrijd, je zit al gauw 3 uur in draf achter elkaar. maar mocht ik nog niet ongi zijn dan, dan start ik waarschijnlijk wel, maar ga dan niet proberen om binnen de tijd binnen te zijn. om niet gediskwalificeerd te worden, moet je sneller rijden dan 9 km per uur. als ik wel ongi ben, dan gaan we echt racen. en als ik toch twijfel, trek ik me terug. of ik ga galoperen vlak voor een dierenarts controle, want dan word ik afgekeurd omdat mn pony dan een te hoge hartslag heeft hihi.

liefs janine

Terug
Bovenaan