Terugplaatsing eind oktober/november IVF behandeling.

[quote quote=10536181]Wat fijn dat het allemaal toch eerder kon! Zo heerlijk als dat ineens toch kan. Het is ook super knap dat je 6 kilo bent afgevallen! nu gewoon lekker doorgaan op die manier. Mijn gewicht is echt alle kanten opgeschoten de afgelopen jaren ene keer viel ik wat af andere keer kwamen de kilo’s er weer aan. Heb nu al heeeeel lang niet op een weegschaal gestaan en ergens durf ik dat ook niet zo goed, haha de angst dat dit mij weer heel erg zal afschrikken hoeveel kilo’s erbij zijn gekomen. Gelukkig heb je nu enigzins duidelijkheid gekregen over je blaas en fijn dat die creme helpt tegen de klachten. Gisteren wel echt even een hele minne dag gehad. Heel veel gehuild en boos geweest. Had ook echt een enorm hoofd aan het einde van de dag en was echt helemaal gedrained. Vabdaag gelukkig alweer beter. De ovitrelle is ook aan het uitwerken, dus lichaam begin ook weer normaal te voelen. Ik heb zelf ook nog even gemaild vanmorgen met Nij Barrahus om te kijken hoe snel we na het evaluatiegesprek zouden kunnen beginnen. Januari was al een wachtmaand februari begon het monitoren van mn cyclus, dus nu dus op niets is uitgelopen en ik zou rond de afspraak ongesteld moeten worden. Maar als we na dat gesprek nog lang moeten wachten kan daar zomaar de maand april/begin mei ook nog bijkomen als wacht maanden. Dan zijn we zo weer 4/5 maanden verder sinds er voor het laatst iets gedaan. Ik wacht het antwoord nog even af. Hopelijk kan het toch ook allemaal wat eerder.[/quote]
Ja idd heel fijn. Elke meevaller in dit traject is mooi meegenomen.
Dankjewel ik doe m'n best. Op een 1 of andere manier gaat t nu gewoon heel langzaam en dat irriteerde echt....
Maak je geen zorgen over dat beetje extra gewicht. Misschien valt t allemaal wel mee. Wij vrouwen(vooral onze leeftijd) schommelen sowieso wel wat vaker in gewicht.
Ja ben blij dat me blaas is opgelost. Het geeft stress omdat ik dan toch bang ben dat het een symptoom van iets is dat me misschien zal weerhouden van een zwangerschap.
Maarja in m'n evaluatie is er ook gezegd dat ze denkt dat het gewoon pech is. Ze zei met een perfecte embryo heb je 50% kans en ja je had 3 A embryo's maar je hebt verschillen in A en ze waren niet perfect. Dus je hebt gewoon elke keer minder dan 50% kans. Kan gewoon pech zijn. Ze was trouwens erg positief over mijn biochemische zwangerschap. Ik had dat doorgeven maar dat bericht is nooit bij haar aangekomen! Ze zei ik weet dat je er niks aan hebt maar het is een teken dat je lichaam dit kan. Meest waarschijnlijk is namelijk dat het gewoon een fout was in je embryo. Dusja ze zei geef niet op. Dat zou zonde zijn. Ze is gelukkig nog steeds positief en ze zegt ook: alles ziet er elke keer goed uit op de echo's en er is nog nooit een afwijking of probleem gezien ik reageer ok goed op de medicatie. Krijg jij nog een evaluatie? Of is er nog iets gezegd? Ik hoor dat graag :) altijd interessant verschillende verhalen van verschillende dokters te horen.
Ik snap het meis :( dat je een k*t dag had..  het is zo verschrikkelijk zwaar die teleurstellingen elke keer. Hoop echt dat deze ronden voor ons allebei gewoon een gezonde mooie zwangerschap en baby oplevert. Ik hoop ook dat je snel kan beginnen na de intake! Van wat ik heb gehoord hebben ze daar geloof ik niet onwijze wachtlijsten. Ik ga voor je duimen. Hopelijk heb je snel antwoord.

Elke meevaller is er inderdaad weer 1. Ik heb inderdaad ook sommige periodes gehad dat dingen zo langzaam gingen. Echt zo irritant. Ik ben van mezelf ook een echte regelneef/planner. En dat je dan nu zo afhankelijk bent van andere is echt heel naar.
Ik heb weer een weegschaal gevonden, misschien ook niet helemaal handig geweest om aan het einde van de dag na een maaltijd erop te gaan staan. Baalde er wel weer even flink van want weeg nu bijna 80 kilo. Dat heb ik 1 keer eerder gehad en was toen weer flink afgevallen. Ik baal gewoon heel erg van mezelf dat ik het weer zover heb laten komen. Aan de andere kant had ik het misschien ook weer even nodig nu om die schop onder mijn reet te krijgen en nog minder toe te geven in alle slechte snacks die er hier in huis worden gehaald. Dus heb als doel om de komende tijd 5 kilo af te vallen om weer op een gezond BMI te komen. Daarna wil ik nog 5 kilo kwijt om gewoon nog wat lekkerder in mijn vel te zitten. Het mooie weer helpt in ieder geval weer want ga nu regelmatig lekker een rondje skaten. Daarnaast heb ik ook mijn hoelahoep van 5 kilo weer tevoren getoverd en ga ik elke avond voor het slapen weer een kwartiertje a half uurtje hoepelen voor de tv haha.
Fijn dat ze er nog steeds positief over zijn. Hier nu helaas dus al 2x mee gemaakt dat een cryo niet goed ontdooid is. van de 3 cryo's die we in totaal hebben gehad dus helaas geen goed percentage. de cryo's die we nu hadden waren ook allemaal toppers van de eerst ICSI was de kwaliteit sowieso minder. Probeer nu ook nog meer naar voeding te kijken die de kwaliteit van mijn eitjes bevoorderd in aanloop naar ICSI 3. 
Klopt ze hebben niet echt wachtlijsten. Mijn menstruatie verwacht ik alleen net iets na de afspraak. En volgens mij duurt het bestellen van de medicatie 2 weken, tenzij ze die al bestellen voor we het gesprek hebben. Anders wordt het sowieso pas mei waneer we zouden kunnen starten. Ik hou er in ieder geval maar rekening mee dat we deze maand en april dus weer helemaal stil liggen en op zijn vroegst pas in mei kunnen beginnen, als het dan toch eerder wordt valt het alleen maar mee. Verder is het hopen dat er geen bijzonderheden gevonden zijn in het bloed en de sementest, anders krijgen we begin april te horen dat er nog extra onderzoeken nodig zijn en wie weet hoe lang dat dan weer allemaal gaat duren. 

Voor nu aan het wachten tot mijn menstruatie door gaat breken. Morgen is precies 2 weken na de ovitrelle, dus ben benieuwd of hij morgen of een paar dagen later zal doorbreken. Bruinverlies is sinds vandaag in ieder geval begonnen en heb de laatste 2 dagen ook alweer lekker veel last van hoofdpijn. Over 3 weken is het gewoon alweer een jaar geleden dat we onze dochter hebben verloren. We hebben die week ook even vrij genomen en gaan even lekker weg met zn 2tjes en ons hondenkind. 
Nog even en jij mag alweer beginnen met prikken. Hopelijk deze keer hele mooie resultaten, maar nog belangrijker het gewenste eindresultaat en kleine frummel om vast te houden en te knuffelen en een heleboel liefde te geven. 

Heyy zwindo. Hopelijk gaat alles goed met je.
Lukt het afvallen een beetje?? Hoelahoepen klinkt leuk. Ik heb idd al eerder gehoord dat dat een goede workout is. Bij mij gaat t afvallen goed. Ben nu net onder de 70 kilo. 69.9 haha dus niet heel veel... Maar het is ontzettend lang geleden dat ik dat heb gezien.. denk dat dat in 2020 was haha.
Ja ik doe ook m'n best om m'n eitjes goed te maken. Vandaar dat ik meer beweeg..... Goede doorbloeding is ook goed voor de kwaliteit. Ik kon natuurlijk onverwachts een maand eerder beginnen dusja voor mijn gevoel heb ik wel te kort de tijd gehad m'n zelf te beteren. Misschien echt tot het stimuleren misschien zo een 2 a 1.5 maand. Bewegen doe ik wel al wat langer en ben t afgelopen jaar door de behandeling wel goed bezig geweest met voeding. Maar na m'n laatste mislukking eind januari ben ik wel ff een weekje  los gegaan en wel gewoon alcohol gedronken en slecht gegeten. Maarja. Ik slik trouwens wel al sinds eind januari Q10 100mg. Dat schijnt goed te zijn voor de eitjes dus ben wel erg benieuwd naar het resultaat!
Wat vervelend dat het alweer een jaar geleden is dat je je dochter bent verloren. Idd een goed idee om er samen tussen uit te gaan.
Hoop dat je alsnog snel kan beginnen. En dat alle testen goed zijn zodat je geen extra onderzoek nodig hebt.
Vandaag me eerste prik decapeptyl gezet. 29 maart begin ik met stimuleren met 150 eh gonal f. Heel erg bedankt. Ik hoop voor jou ook dat het deze keer gaat lukken en je binnenkort lekker van een zwangerschap kan gaan genieten en lekker als gezinnetje met je mannetje door t leven kan gaan ♥️

Hoi Melissert!
Het gaat hier zijn gangetje. Ik heb nog geen idee of ik alweer ietsje ben afgevallen. Heb nog niet weer op de weegschaal durven te staan haha. Wat knap dat je alweer onder de 70 kilo zit! Dat zou ook echt mijn ultieme doel zijn. Voor nu heb ik mijn eerste doel op 75 gezet, dan zit ik weer op een gezond BMI. 
Je bent volgens mij echt lekker bezig. Ik snap je gevoel wel heel goed hoor. Dat je, je dan helemaal instelt om er goed op te letten en echt die hele aanloop uitstippelt en dat het dan ineens toch eerder kan. Super fijn maar ook weer even je beeld bijstellen en het gevoel hebben dat je niet alles hebt gedaan wat je voor ogen had. Q10 ken ik trouwens nog niet. Ik ga het eens even opzoeken. 
Fijn dat je alweer begonnen bent met prikken. Nog even en dan ook alweer je stimulatie. Dat is fijn! Ik hoop inderdaad ook dat we snel mogen beginnen. Van de week dacht ik nog wow we zitten alweer halverwege maart, vandaag voelt april weer ver weg. Ik zou zo graag de uitslagen willen weten en in principe zouden ze deze week ook al de uitslagen binnen krijgen. We moeten helaas nog even een paar weken geduld hebben. 
Jij heel veel succes weer met het prikken en hopelijk dit keer met hele mooie resultaten en natuurlijk een mooie zwangerschap en uiteindelijk een kleintje op van te kunnen genieten. 
Ik zal over een paar weken nog wel weer even wat van me laten horen. Hopelijk met goed nieuws. 

Hee Melissert,
Hoe gaat het prikken? Al je eerste controle echo gehad/punctiedatum?
Hier is het nog een paar dagen wachten tot wij de uitslagen krijgen. Spannend! 

Korte update van mij. De uitslagen waren goed. Het zaad van mijn man was niet super zaad maar omdat we sowieso ICSI doen was het meer dan voldoende. Hij had natuurlijk ook 2 weken ervoor voor een 2e keer corona gehad, dus dat heeft misschien toch meer effect gehad dan we dachten. Het goede nieuws is dus dat we mogen gaan beginnen met ons traject. Ik was helaas precies op de dag van ons gesprek ongesteld geworden en achteraf was er ook geen plek meer geweest. Ik had er al rekening mee gehouden dat het op zijn vroegst mei zou gaan worden. En dat is dus ook zo! En in mei leggen de vogeltjes een ei, dus deze meid doet daar gezellig aan mee. 
Hoe gaat het ondertussen bij jou? Je zal nu denk ik wel zo rond je punctie zitten of al achter de rug hebben? Hopelijk is alles goed gegaan en heb je mooie resulaten. 

Hey zwindo. Alles is perfect gegaan.. pijnloze snelle punctie. Had vandaag de punctie. 9 eicellen gevonden. Eigenlijk 10 maar 1 was er misvormd dus die kon gelijk de prullenbak in. Ze weten ook nog niet hoeveel er van de 9 rijp zijn. Heb wel wat na pijn nu trouwens dus dat is minder. Hoor iig de 14e of er een bevruchting plaats heeft gevonden en dan de 15e heb ik de tp en dan hoor ik hoeveel het was en wat er nog in de running is voor de vriezer.
Wat fijn dat je in mei kan beginnen en het zaad goed genoeg is voor ICSI. Weet je al welk protocol je krijgt met welke medicatie?

Slecht nieuws. Maar 1 matig kwaliteit embryo ontstaan. Wel teruggeplaatst. Heb een gesprek aangevraagd. Ben erg ziek geweest tijdens het injecteren. De dokter die de tp deed zei dat dat een reden van het slechte resultaat kan zijn.... Vooral omdat ik vorige keer een heel goed resultaat had. Ik moet ook wel zeggen dat ze deze keer langzaam groeide.... Het kan dus ook dat ze gewoon niet rijp genoeg waren ofzo. Hoeveel er rijp waren ect. Weet ik nog niet. Hoor dat wsl bij m'n gesprek. Mocht dat t geval zijn wil ik of een hogere dosering of andere medicatie... Mocht ze dat weer t zelfde protocol Willen doen dan wil ik naar een ander ziekenhuis. Het is wel mijn laatste verzekerde poging!!! Maar ja als t echt de koorts en ziekte die ik heb gehad is gaat t wel lastig worden een beslissing te maken.. het feit blijft wel dat t super langzaam groeide. Vorige keer snel en meer dat de helft bevrucht. We gaan t zien er zit nu dus een slecht embryo in me maar wie weet.. t is en blijft een kans

Terug
Bovenaan