terugplaatsing

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben weer thuis met deze keer een embryootje in mijn baarmoeder!
Van de 10 eicellen zijn er 3 bevrucht, wat een tegenvallend resultaat is maar waarvan er 2 heel mooi gedeeld zijn en eentje wat minder. De mooiste, 8-delig, is vanmorgen teruggeplaatst. Helaas komen we niet in aanmerking voor invriezen omdat ze er dan minimaal 2 willen hebben en eentje van de overgebleven 2  is er in ons geval maar geschikt.
Ik ben helemaal niet ontevreden omdat er nu wel een hele mooie is teruggeplaatst en we tenslotte nog nooit zover zijn gekomen! De arts zei dat het er verder allemaal mooi uitzag dus dat is heel fijn om te horen.
Ik heb de wachtweken bij de IUI's helemaal niet als moeilijk ervaren, misschien omdat ik toch wel wist dat het niet zou lukken, maar ik vind het nu al moeilijk!
Ik hoop zo dat het lukt! Het zou een mooi begin van 2006 zijn. groetjes

Gefeliciteerd!! Geweldig he dat je nu eindelijk een bevrucht eitje in je baarmoeder dobbert! En nu is het een kwestie van geluk hebben dat het goed innestelt maar dat komt helemaal goed. Wij hadden toen 2 bevruchtingen vd 5 wat ik ook niet veel vond. in ons ziekenhuis vriezen ze wel 1 in, wat ze toen ook gedaan hebben. Maar de meeste vriezen pas vanaf 2 in.
Maar een 8 cellige is een top top embryo!!! (wij hadden 7 cellig)
Dat moet hem gewoon worden.

Wanneer is DE test? En nu lekker genieten tijdens de feestdagen van het feit dat je al een beetje zwanger bent hihi.

Onwijs veel succes en lekker relaxen nu he!!!

gr
Marielle

Hoi Noortje,
Ik heb een tijdje meegelezen en ik hoop van harte dat de eerste poging gelijk goed is en dat het vruchtje goed blijft zitten.
Ik zal voor je duimen dat jullie een geweldig goed en gelukkig nieuwjaar zullen hebben.
Zijn jullie al verhuisd?

Groetjes van Margriet

Wow noortje,  wat gaaf voor jullie.
Er zit nu dus echt een kindje in je buik. Hopelijk gaat hij zich ook lekker nestelen. Succes de komende weken.

Caroline

Hee Noortje!!

Beter 1 superei dan 6 van die half om halfjes hoor!!! Echt dit is heel goed nieuws!!! Er zwemt nu gewoon een ei door je baarmoeder wat zich elke seconde verder ontwikkeld.
Ik ga duimen dat 2006 voor jullie helemaal fantastisch zal beginnen!!!

lfs inge

Hoi allemaal,

Het is dat ik het vanmorgen op het echo scherm heb gezien maar echt anders als anders voel ik me niet. Ik weet ook niet zo goed of ik nou blij moet zijn. Ik durf bijna niet te geloven dat het misschien wel gaat lukken maar negatief denken voelt ook slecht.
Ik zit dan te piekeren en denk dan dat er eigenlijk geen reden zou kunnen zijn waarom het niet zou lukken omdat het probleem nu overwonnen is en dat het nu aan mij is en dat bij mij alles ok is dus dat je dan zou verwachten dat het wel lukt. Snappen jullie het nog.......
Marielle, bedankt voor je positieve woorden. Hoe ben jij in hemelsnaam die twee weken doorgekomen?
Margriet, wij zijn nu 2 weken verhuist. Heerlijk! Het was ook wel erg fijn dat de verhuizing ruim voor de punctie voor elkaar was zodat ik me daar in ieder geval geen zorgen over hoefde te maken. Hoe gaat het verder met jou?

Ik ga naar bed, morgen laatste werkdag en dan een week vrij, heeeeeeeeerlijk!

groetjes Noortje

Hoi Noortje,
Het gaat goed met ons, we zijn alledrie verkouden en hoesten lekker.
Qua zwanger worden is het nog niks, ik denk dat we in Februari weer een afspraak maken met de gyn. voor opnieuw IUI, dan kijken we wel wat ze doen.
Ik hoop dat het de volgende maand nog spontaan lukt maar heb weinig hoop.
Lekker joh in je nieuwe huis, even je gedachten op andere zaken en nu hopen dat het lekker gaat innestellen en dat je gewoon volgend jaar ook met zo'n klein humpie in je armen zit.
Ik ga voor je duimen!!!
Prettige feestdagen en een goed(zeer goed nieuwjaar) gewenst.
Groetjes van Margriet

hai,
Ik vond de eerste week na de terugplaatsing heerlijk: geen naalden, geen enge uitslagen en niet meer op en neer rijden naar Leiden. Ik heb leuke dingen gedaan met vriendinnen en de knop even omgezet.
Pas een week na de terugplaatsing kreeg ik tintelingen in mijn baarmoeder en werd ik zenuwachtig..en ik begon last te krijgen van mijn eierstokken. Moet jij nog een pregnylprik zetten?

Grz
Marielle

Terug
Bovenaan