terugplaatsing

Ik duim me hier helemaal suf hoor!! Het zou zoooo mooi zijn gelijk de eerste keer!! Het is je meer dan gegunt dat is wel duidelijk he na al die reacties van iedereen.
lfs inge

Hoi Noortje,
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik hoop echt voor je dat de bloedtest positief is en dat je zwanger bent, die klachten had ik ook.Ik had zowat een relatie met mijn onderbroek, zo bang was ik dat het niet goed was. Maar ik duim voor je.

Groetjes van Margriet

Hoi allemaal,
Ben net terug van het bloedprikken en weer terug op aarde gezet door de verpleegkundige. Die vroeg of het nog spannend voor ons was. Ja dus. Nog niks te zien vanmorgen, ja Margriet, inderdaad is de relatie met mijn onderbroek inniger als de relatie met mijn vriend.... Maar goed, dat er dus nog niks te zien is  kan ook door de Progestan komen zei zij. Lekker weer. Het zegt dus allemaal nog niks.
Vanmiddag tussen 2 en 3 wordt ik gebeld. Het zal wel weer een productieve dag worden vandaag.......

Lieve Noortje,

Ik zal voor je duimen tussen 2 en 3 vanmiddag. Sterkte de laatste uurtjes.

Liefs Tieneke

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-01-2006 10:08:18'));

Hoi allemaal,
Ben net terug van het bloedprikken en weer terug op aarde gezet door de verpleegkundige. Die vroeg of het nog spannend voor ons was. Ja dus. Nog niks te zien vanmorgen, ja Margriet, inderdaad is de relatie met mijn onderbroek inniger als de relatie met mijn vriend.... Maar goed, dat er dus nog niks te zien is  kan ook door de Progestan komen zei zij. Lekker weer. Het zegt dus allemaal nog niks.
Vanmiddag tussen 2 en 3 wordt ik gebeld. Het zal wel weer een productieve dag worden vandaag.......

HI,
Het klopt dat progestan de ongi tegen kan houden. Ik durfde het niet tegen je te zeggen want het is belangrijk dat je positief blijft. Een vriendin van mij werd ook niet ongi maar was helaas niet zwanger(icsi) en die wist niet dat dat door de progestan kwam en was overtuigt dat ze zwanger was(ze testen bij hun  pas 17 dagen na de terugplaatsing!!). Ik snap niet dat ze dat niet vertellen vantevoren. Bij ons stond het wel in het boekje maar hadden ze het niet gezegd. Ik wist het door mijn vriendin. Maar het uitblijven van je ongi is in iedergeval positief maar het zeg nog niets! Het enige bewijs van zwangerschap is je hcg waarde in je bloed..
Je wordt in iedergeval op tijd gebeld.
Ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt en hoop snel goed nieuws te horen.
liefs
Marielle

Terug
Bovenaan