terugplaatsing

Jullie zijn zo aaaaaaaaardig!   Sinds vanmorgen heb ik een ongesteldheidsgevoel dus ben ontzettend bang het te worden. Dit gevoel ken ik maar al te goed en daar baal ik van. Het is nu een week na de terugplaatsing dus ben al druk aan het tellen wanneer ik het nou zou moeten worden. Dit is dag 10 na mijn nep-sprong dus het zou wel te vroeg zijn maar weet het gewoon niet. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd meppen waarom ik nou zo negatief denk want voor hetzelfde geldt is het wel gelukt, denk zelfbescherming.
Door die Progestan heb ik af en toe last van lekkage waardoor het net even leek of ik aan het vloeien was. Ik wordt denk ik gek.

Zwanger zijn voelt net als ongi worden dus dat hoeft echt nog niets te betekenen hoor!! Vreselijk de laatste dagen voor de test. Nog even volhouden en dan weet je of het gelukt is. Ik hoop het zo voor jullie!!!
Ik steek een kaarsje op je!!!
Marielle

Dank je wel voor de oppepper! Ik hoop echt dat we dat colaatje volgend jaar kunnen gaan drinken! Wel light natuurlijk......

groetjes

Hoe gaat het met jou trouwens???

Hoi Noortje,
Ik leef met je mee, ben benieuwd wanneer je dan mag gaan testen.
Ik hoop zo dat deze poging gelukt is, ik gun het jou en de anderen die in dezelfde situatie zitten alle geluk van de wereld en dat 2006 maar een topjaar mag worden met een heleboel babygeluk.
Heel veel sterkte!!!!!
Groetjes van Margriet en een hele goede jaarwisseling

Ik ben het met Marielle eens dat het net voelt als ongi worden. Ik had dit ook.
Daarnaast is het zo dat bij elke bevruchting het eitje vrij snel wordt bevrucht maar dat het nog gemiddeld een week duurt voordat het zich innesteld. Dit innestelen geeft een ongi achtig gevoel. In principe kloppen jouw gevoelens dus perfect. Ik wil je geen valse hoop geven maar ik zou zeker nog uitgaan van het positieve als ik jou was!
Wanneer mag je gaan testen?

lfs inge

Heeeey Noortje,

Ik ben enorm voor je aan het duimen!! Ik ben niet zo vaak meer op het forum maar kom af en toe langs om te kijken hoe het met iedereen is. Ik vond het geweldig om te lezen dat je een goede terugplaatsing hebt gehad. En kan me goed voorstellen dat het wachten nu te lang duurt. Hou vol he!? Het zou zomaar een raak kunnen zijn zo voor het einde van dit jaar! En dan heb jij een mega mooi 2006!!!! Ik gun het jullie enorm!

Dikke duimendraaiende knuf Sjan

Jullie zijn echt lief! Door jullie positieve opmerkingen ga ik er zelf weer een beetje in geloven. Ik vind het zo eng! Ik ben niet van plan zelf te gaan testen maar (als ik dan nog niet ongesteld ben) de bloedtest van het ziekenhuis af te wachten. Op dit moment is het ongsteldheidsgevoel iets minder maar heb ik wel last van mijn darmen. Heb ik ook als ongesteld moet worden. Voor de rest nog steeds zere tietn. Het zal wel  toeval zijn maar ik zag vanmorgen bij de slager een grote glazen pot met van die heerlijke grote augurken staan en kreeg daar zo'n trek in..... Heb er lekker eentje meegenomen en ga er heerlijk van genieten. Fijne avond!

groetjes

Hoi Noortje, ook ik had (en heb nog wel eens) een enorm menstruatiepijn achtig gevoel, maar ik bleek toen inderdaad zwanger te zijn!!! Ik hoop echt  dat jij nu ook zwanger bent, maar  heel  veel "kwaaltjes" die je beschrijft lijken er wel op! Ik duim voor je! hou ons op de hoogte!!! Cindy  

Terug
Bovenaan