terugplaatsing

Hoi,

Ik hoef geen Pregnyl meer, allen de Progestan bolletjes, die duw ik maar zover mogelijk...
Ik heb een beetje een leeg gevoel. Ik bedoel, de afgelopen weken was het zo druk met echo's en prikken en had ik de controle over wat er gebeurde. En nu moet ik het zijn gang laten gaan en kan ik niks doen om het positief te beinvloeden. En dat vind ik zo eng. Ik ben zo bang dat het niet lukt en nooit zal lukken.
Heb jij het toen ook zien zitten in je baarmoeder?
Jij weet er wel wat van. Kunnen er ook slechte 8-cellig embryo's zijn. Of zijn 8-cellige altijd goed? Ik wordt gek van mezelf........

groetjes

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-12-2005 14:18:54'));

Hoi,

Ik hoef geen Pregnyl meer, allen de Progestan bolletjes, die duw ik maar zover mogelijk...
Ik heb een beetje een leeg gevoel. Ik bedoel, de afgelopen weken was het zo druk met echo's en prikken en had ik de controle over wat er gebeurde. En nu moet ik het zijn gang laten gaan en kan ik niks doen om het positief te beinvloeden. En dat vind ik zo eng. Ik ben zo bang dat het niet lukt en nooit zal lukken.
Heb jij het toen ook zien zitten in je baarmoeder?
Jij weet er wel wat van. Kunnen er ook slechte 8-cellig embryo's zijn. Of zijn 8-cellige altijd goed? Ik wordt gek van mezelf........

groetjes

haha, maak je toch niet druk! Ze kijken niet alleen naar hoeveel cellen een embryo heeft maar ook of het goed gedeeld is, dus dat alle cellen ongeveer even groot zijn. Ze zullen nooit een slechte terugplaatsen dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. En natuurlijk kan je het niet zien zitten in je baarmoeder, het is ieniemienieklein. Zelfs toen ik een echo kreeg bij 4 weken zwangerschap (2 weken na de punctie) zag je nog niets in mijn baarmoeder. Het enige wat ik gedaan heb in de wachtweken is tarwekiemolie gebruiken en geen koffie drinken en geduld hebben he....
Het voordeel van geen pregnylprik zetten is dat je al na 12 dagen na de terugplaatsing een zwangerschaptest kan gebruiken!! Wanneer testen ze in het ziekenhuis?

En gewoon vertrouwen in je lichaam hebben, je bent jong en gezondheid dus allemaal voordelen!

Ik moest lachen tijdens de terugplaatsing en was in de wachtweken bang dat door het lachen het embryootje op een  verkeerde plek terecht was gekomen. Stom he, hoe je kan denken.

Wees trots op je 8-cellige topembryootje die nu in je baarmoeder aan het innestelen is en probeer vooral te ontspannen. Eind volgende week kan je al testen!!

Hele fijne kerstdagen!!

gr
Marielle

hee noortje,

SPANNEND!!! ik weet precies hoe je je nu voelt...je kunt echt alleen maar wachten wachten,wachten...

wel een super embryo hoor 8delig! bij mij was ie vier!

heel veel succes en sterkte de komende dagen,ga vooral veel afleiding zoeken en positief blijven hoor en ook wat genieten natuurlijk want je bent toch echt wel n beetje ZWANGER nu!

prettige dagen en een super goed begin van 2006!!!!

groetjes moniek

Hee Noortje!
Alweer bijna 1 week achter de rug!! Pfffffffff!!
Hoe is het nu met je?? Kun je de spanning een beetje aan?

lfs inge

Hoi meiden,

Ik begrijp jullie nieuwsgierigheid maar ik moet jullie teleurstellen, ik voel helemaal niks. In ieder geval niks bijzonders wat eventueel kan duiden op.....
Ik heb een paar dikke pukkels en heb de laatste paar dagen snel last van tranen, dus ik zat al te bedenken dat ik misschien wel vervroegd ongesteld ga worden ofzo. Voor de rest heb ik zere tietn maar ik heb begrepen dat dat van de Progestan kan komen.
Ik vind dit echt vreselijke dagen en begrijp nu wel dat dit het rottigste deel van de hele behandeling is. Ik wordt er zo onzeker van!
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

groetjes

Vreselijk he dat wachten. Heb je wel leuke kerstdagen gehad?

Ga je zondag zelf testen??

grz
Marielle

Hee meissie!
Toen ik zwanger was had ik echt heeeele hardnekkige pukkels op mijn gezicht hoor en dit tieten die zeer doen dat is een echt zwangerschapsverschijnsel en dat huilen ook.
Tuurlijk kan het ook met die hormonen te maken hebben maar het zijn ook wel degelijk hele herkenbare symptonen die ik vorig jaar tijdens mijn zwangerschap had.
Ik blijft dus uitgaan van positief nieuws!! Ik blijf voor je duimen hoor!!

lfs inge

Terug
Bovenaan