terugplaatsing

Hoi,
Vandaag (gelukkig) nog niet ongesteld. Ik voel wel van alles borrelen en heb het gevoel of het ieder moment kan komen. Ik ben als de dood om naar de wc te gaan en het dan te ontdekken. Dit is echt het rottigste van die hele behandeling. Ik hoop zo dat het wegblijft. groetjes Noortje

hoi noortje

wat een stress he echt vreselijk is het dat wachten vooral als je in week twee beland... Ik voelde ook van alles steekjes krampjes van alles om gek van te worden! Later bleek dat mijn eierstokken nog geiriteerd waren van de punctie... en dat wat krampjes er blijkbaar bij horen want die heb ik nu nog steeds.... wanneer is je testdag? ik ga heeeeel hard voor je duimen....

liefs rozemarijn

Ik dacht net aan je!!
Net als Rozemarijn had ik ook last van mijn eierstokken.
Wanneer gaat het ziekenhuis nou testen?? Vind het zoo knap dat je zelf niet test, ik zou mezelf echt niet kunnen inhouden en had allang getest!!

Ik duim nog steeds!!!!

grz
Marielle

De punctie is precies 2 weken geleden. Morgenochtend bloedprikken, 's middags uitslag. Ik durf niet naar de wc toe............

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2006 11:00:26'));

De punctie is precies 2 weken geleden. Morgenochtend bloedprikken, 's middags uitslag. Ik durf niet naar de wc toe............

morgen....tjee, wat vreselijk spannend...

Het niet naar de wc durven bleef ik ook houden toen ik zwanger was, bang voor een miskraam. Vreselijk vond ik dat. en een vriendin van mij heeft page toiletpapier met roze erin, nou dan lijkt het net of je lichtbloed als het nat is. Elke keer schok ik daar op de toilet.
Gebruik je nog progestan??

grz
Marielle

Ik begrijp helemaal hoe je je hebt gevoeld. Ik durfde niet af te vegen. Heb het toch maar gedaan net, niks te zien. Meestal heb ik wel last van slijmerig spul. Overigens voelt het echt alsof ik ongesteld moet worden. Ik ben wel blij dat ik het nog niet ben omdat ik meestal wel een regelmatige cyclus heb, weet niet goed vanaf welke dag ik nu moet rekenen, punctie of laatste ongesteldheidsdag. Heb ook last van mijn eierstokken.

hoi noortje,

klinkt toch echt wel heel positief hoor!!!! nog steeds geen ongi verschijnselen....
spannend!!!! maar je hoeft nu niet lang meer te wachten....
knap dat je zelf nog niet hebt getest!
sterkte en hopelijk lezen we snel heel goed nieuws van jou hier!!!

gr. moniek

Hoi Noortje,

Jeetje wat spannend allemaal zeg! Volgens mij wordt die test morgen gewoon helemaal positief. Ik zal in ieder geval onwijs voor je duimen. Het zou een ontzettend mooi begin van dit jaar zijn. Ik had de eerste paar weken ook het gevoel dat ik het moest worden, daarna constant een opgeblazen gevoel alsof je constant naar de toilet moet om grote boodschappen te doen. Heel fijn als je op vakantie bent en lekker op het strand ligt haha. Maaaarrrrrr ik heb het er graag voor over gehad! Verder voelde ik mij niet anders als normaal.

Nou meis heel veel sterkte om deze spannende uurtjes door te komen! Ik hoop het zo voor jullie!!!

Veel liefs
patricia
(24 wkn)

Terug
Bovenaan