terugplaatsing

Ik vind het zo ontzettend gaaf dat jullie zo meeleven! Ik zei net al tegen mijn collega dat het vreselijk is om naar de wc te gaan en toen schoten de tranen in mijn ogen. Het doet nu meer met me dan ik had verwacht.

Ik vind het zo ontzettend gaaf dat jullie zo meeleven! Ik zei net al tegen mijn collega dat het vreselijk is om naar de wc te gaan en toen schoten de tranen in mijn ogen. Het doet nu meer met me dan ik had verwacht.

hoi noortje....

Nog een dag en eennacht volhouden jij slaapt vast niet goed vanacht brrr wat een spanning heeeeel veeeel succes morgen. Moet morgen werken dus zal even tot sávonds moeten wachten voor ik kan kijken...

liefs rozemarijn

Hoi,

Ik hoor helemaal niet thuis op dit forum, maar schrijf actief mee op de andere "afdelingen" van het forum (0-1 kids/2-3 kids en 4-8 kids).

Ik was even aan het rondneuzen en wil je toch ook even sterkte wensen voor morgen!!! Als ik het zo lees heb je behoorlijk last van zwangerschaps klachten maar ik als leek weet niet wat al die hormonen doen. Ik kan je alleen zeggen dat ik alle 9 keren dat ik zwanger was (5 mks en 4 kids) dezelfde dingen gevoeld heb als jij!!!

Succes morgen, en hou de moed erin!!!

liefs lin

Beste Noortje,

Nog even volhouden en dan weet je het zeker. Ik hoop dat het een YES is en dat je er van gaat genieten. Sterkte voor de laatste dagen / uurtjes.

Liefst Tieneke

Als ik dit allemaal lees begin ik ook helemaal zenuwachtig te worden!! Bellen ze je op je gsm s'middags voor de uitslag??
Ik weet nog precies waar ik zat: in een lunchroom met een collega en ik heb toen door de gsm gegild: echt, ben ik zwanger???? haha, was echt heel raar omdat door de telefoon te horen, en mijn mannelijke collega wist het dus eerder dan mijn eigen man. Toen ik de telefoon opnam en de naam vd gyn hoorde stond mijn hart even stil...zo van nu krijg ik echt te horen of het wel of niet gelukt is.
Ik hoop zooo dat jij ook positief nieuws gaat horen morgen.

Pfff, wat spannend zeg! Ik kijk uit naar morgen om je (positieve) bericht te lezen.

grz
Marielle

Denk wel ik ze mijn mobiele nummer geef, ik zit dan op mijn werk, leuk...
Ik heb zoiets van als ik vandaag of morgenochtend nog niet ongesteld ben, dan is er misschien wel een kans dat het is gelukt. Ik had al verwacht in het weekend ongesteld te worden. Het enige wat ik niet leuk vind is dat mijn borsten niet meer zo zeer doen als de afgelopen dagen en dat het lijkt of ze weer wat kleiner zijn en meestal wordt ik dan ongesteld. Ik ben weer lekker productief geweest op mijn eerste werkdag van het jaar, NOT! En ik zal het nog wel een paar keer zeggen maar vind het zo leuk dat jullie zo meeleven!!!!!!!!

Oei, oei, oeit wat spannend. Ik duim me helemaal te pletter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog even volhouden. OOOh laat die stomme rode duivels wegblijven!!!!!

Een dikke knuf Sjan

Terug
Bovenaan