test gedaan.... zwanger????

hee dattig, gefeliciteerd joh!!! wat heerlijk voor je! ik weet nu een week dat ik zwanger ben (en ik voelde het al 1,5 week aan allerlei voortekenen) en het is zooo heerlijk om je weer op andere dingen te kunnen richten ipv het ontzettende grote verdriet om de miskraam!
wat ga je maandag dan precies doen bij de gyn? sta je dan direct onder controle? mijn gyn had ook gezegd dat ik vanaf 6 weken langs mag komen en dat ze dan iedere week een echo gaan maken, maar ik durf het eigenlijk nog niet.....
geniet ervan he!
groetjes s

Hallo,

Yvette: ik ben niet ongi geworden na de miskraam. Is gewoon erg snel gegaan!
S: gefeliciteerd, wat een heerlijkheid!
Ik moest 6 weken na de cur. voor controle naar de gyn, dat is morgen dus. Heeft eigenlijk niets met zwanger zijn te maken, afspraak stond al. Maar omdat ik zo'n gevoel had, heb ik gister maar een test gedaan zodat ik morgen kan vragen of het echt zo kan zijn, of het echt waar is... Volgens mij kan er ook haast niets te zien zijn, maar ik vraag het wel allemaal. Ik hoop inderdaad dat als het zo is (wat ik ook al hoop, je hoopt wat af...) dat ik vaak voor controle mag...ben heus wel wat bangig!!!!

Pff toestanden alom!

Liefs D

Hoi Dattig, dan is het zeker snel gegaan, zeg!
Ik hoop dat je morgen bij de gyn goed bericht te horen krijgt.
Ik moet over 2 wkn voor controle naar de gyn. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen en doen. Controleren ze dan je baarmoeder ofzo? Of alles schoon is na een curettage?
 Ik hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan als bij jou.
Gr. Yvette

@Yvette, nacontrole is over het algemeen vragen hoe het met je gegaan is na de curettage of je alweer ongesteld bent geweest etc etc. Zo nee kan het zijn dat er idd met een inwendige echo gekeken wordt hoe het ervoor staat.
Zelf ben ik vorige week maandag naar de gyn geweest. 8 weken na de curettage namelijk nog steeds niet ongesteld. Heb toen ook een inwendige echo gehad om te kijken of er niet nog weefsel achtergebleven was (gelukkig  niet) en ook zijn de eileiders nagekeken of er toevallig daar iets was gaan nestelen (ook gelukkig niet). Was zichtbaar dat ik wel een eisprong gehad heb ergens in de afgelopen weken EN dat ik niet zwanger was.

Zijn nu weer bijna een week verder en ben nog niet ongesteld... mocht ik over 2 weken nog niet ongesteld zijn staat de volgende afspraak al gepland met de gyn....

groetjes,
Marije

He Marije wat een gedoe zeg, balen. En bedankt voor de info ik wist eigenlijk ook niet precies waarvoor ik naar de gyn ging, nu wel dan he  Oh nog een nachtje...
Moet al direct om negen uur dus dat is fijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Gewoon doorgaan met duimen voor iedereen!
Liefs
D

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Het zou kunnen dat het oud hormoon is! Over vier weken moet ik weer testen als het dan positief is dan zou het toch echt zo kunnen zijn dat ik zwanger ben. Geen echo gedaan helemaal niets.
Maarrrrr ik had een hele dikke verticale streep op de test dat staat voor een hoog gehalte en dat is alleen in het begin van de zwangerschap. Daarnaast voel ik me ook zwanger.
Ik probeer positief te blijven en blij te zijn. Niet makkelijk hoor!
We duimen vrolijk verder!

Liefs
D

Idd zeg AAAAAAAAHHHHH 4 weken wachten pfffff.

Ga in winterslaap hahaha. Tjonge wat een spannende toestand eigenlijk he. Ik hoop voor je dat die weken omvliegen. Heb je een beetje afleiding?

Ik hoop zo dat je zwanger bent.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan