test gedaan.... zwanger????

Haha lief van je! Ik probeer maar vast te houden aan mijn gevoel... Vier hele weken, zucht. Ach ik heb mijn werk, mijn hobby, de verbouwing,.... van alles  en een vakantie in het vooruitzicht. Als ik me in kan houden wacht ik inderdaad vier weken anders doe ik over een week weer een test en dan weer over twee weken! Blijft natuurlijk spannend.
Hee en hoe is het met jou dan? Hoop ok!

Liefs
D

Hoi D,

Hahaha ja als ik jou was zou ik ook elke week blijven testen hoor.

Met mij gaat het goed hoor. Heb vanochtend weer autorijles gehad en t gaat best lekker...ik concentreer me op andere dingen dan op zwanger raken want anders maak ik mezelf gek en dat wil ik niet. Dus het gaat echt prima zo. Wel check ik ff het forum voor nieuws over jou en de andere meiden. Soms zitten er een aantal dagen tussen, heb ik weer wat te lezen he haha.

Hee ik hoop dat je volgende week weer posi test..zou erg leuk zijn he.

Groetjessss Peet

Hoi Dattig!

Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor. Ik heb in oktober met 15 weken een miskraam gehad, en twee weken daarna was de zwangerschapstest alweer negatief.
Je leest wel dat de hormonen nog lang na een miskraam in je lichaam blijven, maar als je echt een dikke plus hebt moet het haast wel 'nieuwe' HCG zijn. Ik zou inderdaad over een week nog eens testen, om te zien of de plus dikker wordt.

Groetjes,
Betje.

hoi

Lief van je Betje, ik voel me ook heus zwanger en ben zelfs al aan het groeien! Volgende week toch maar weer een testje doen...

Hee zet hem op Petra! Moet lukken dat rijbewijs!

Fijn Pasen,

Liefs
D

hoi,

raar eigenlijk dat ze er overal anders mee omgaan.... de gyn hier vroeg of toevallig ook getest had omdat ik dus niet ongesteld werd. Nou ja dus.... negatief. Dat vond hij helemaal niet erg, dan wisten we zeker dat alles weg zou zijn (vrijwel zeker). Bij een positieve test na een mk met twijfel of alles weg is was hij namelijk nooit onverdeeld blij en kijkt dan dus altijd of er sprake is van een nieuwe zw.schap of oud weefsel.

Zelf heb ik na 5 week negatief getest, dus ga er bij jou echt vanuit dat je opnieuw zwanger bent... maar vind het wel raar dat de gyn niet eens even de moeite heeft genomen om te kijken . Zelfs als het heel pril is kunnen ze wel 'iets' zien als er sprake is van een zw.schap en het verschil met oud weefsel lijkta me toch behoorlijk groot.

Maar nu al groeien, gaat rap .
Ben benieuwd hoe hard die streep er volgende week op knalt.

groetjes,
Marije

hi!
ik vind het ook maar gek dat de gyn geen echo heeft gemaakt...of was je nog maar heel kort zwanger op dat moment? hij is in het begin natuurlijk ook nog wel heeeeel erg klein. nou, veel succes met je geduld bewaren en hou de moed erin, vind dat je dat knap doet!
oja het is pasen! haha!
jullie ook fijn pasen!
groetjes s

Haha nou bedankt, gaat ook met vlagen hoor die moed... Zinkt ook wel eens!
Hoe lang ik zwanger ben... geen idee. 1 feb was de curettage dat is alles wat echt zeker is. Dus heel lang kan ik nooit zwanger zijn. Maar die borsten... pfff... belooft nog wat!
Ooooooooooh ik kan niet wachten!!!!
Bovendien vind ik dat we allemaal ons eigen wij zijn zwanger na een miskraam forum moeten hebben en daar dan blijven... wordt het baby na miskraam... etc etc... Ik duim nog steeds voor iedereen!

Veel liefs
D

Hey D,

Goed idee dat eigen forum hahaha..moet ik wel ff snel zwanger raken natuurlijk. Pfff, maar goed daar wordt hard aan gewerkt.

Hoe voel je je inmiddels?

Groetjesssss

Peet

Terug
Bovenaan