test gedaan.... zwanger????

we kunnen natuurlijk een eigen draadje starten...
met onze onzekerheden, gemopper, maar ook de leuke dingen die horen bij het zwange rwillen worden...

op het zwanger worden forum heb ik ook zo'n draadje met een aantal meiden. erg gezellig!

misschien een idee???

spannend trouwens dattig.. dat je gewoon niet precies weet hoever je bent!
liefs Carina

Nou ik ben ook benieuw naar zo'n draadje klinkt leuk.
Op dit moment ben ik ziek, bah, griep. Heb met mijn stomme kop, slaapdronken en wel een paracetamol in genomen...dom dom dom. Hoop dat het niet erg is!
Voor de rest: voel me nog steeds zwanger, dus het zit vast wel goed. Ik mag van mezelf dit weekend weer testen :) Nu al zin in, wel een beeeetje spannend maar toch!
Blijven werken he!

Liefs
D

op het zwanger worden forum heet het draadje waar ik in meetyp de bezige bijtjes..
dus als jullie een leuke naam weten?
dan kunnen we een nieuwe discussie openen...

ik dnek zelf ook nog even over een naam...

met de bijtjes klets ik nu een paar maanden.
ik klets ook veel met mickey.. alweer meer dan een jaar. we hebben ook ons eigen draadje.
ze is echt een vriendin van me geworden.
ze is inmiddels alweer een eind op weg in haar zwangerschap. in het begin was ik vreselijk jaloers, maar nu ben ik alleen nog maar blij voor haar.

het is fijn je ervaringen, angsten en hoop met anderen te kunnen delen. praten over zwangerschap en miskraam is toch nog vaak een taboe.
vooral praten over de gevoelens die je hebt na een miskraam is moeilijk met iemand die dat niet heeft meegemaakt. vandaar dat ik denk dat zo'n draadje hier weleens fijn kan zijn... niet dat wel alleen maar zware dingen moeten gaan bespreken hoor....
lekker lachen is natuurlijk ook erg belangrijk...

ik zit maar te tobben over een naam...
iets met wonder of wondertje erin ofzo?
als je eenmaal een misrkaam hebt gehad is dat woord toch wel toepasselijk?

wonderwomen?
hahaha klinkt net als een superheld ofzo..
ik hoop dat jullie nog wat inspiratie hebben....

Haha klinkt wel leuk.  Ik heb tot nu toe  niet echt inspiratie voor een naam geloof ik.

Ik zit maar te bedenken wanner mn nod is..dat had je gevraagd he hahaha...die is ergens volgende week maar welke dag precies weet ik niet. Ik tel nooit zoals jullie allemaal wel doen dus het is dan een beetje gokken eigenlijk.  Misschien wel slim om daar eens mee te beginnen.

ik wil best de topic wonderwomen starten hoor...
we kunnen altijd nog een ander beginnen...

wat betreft je nod bijhouden enzo...
ik heb daar een agenda voor. daar scheef ik in het begin alles in op wat ik voelde..
gekke slijmpropjes, tussentijdse bloedinkjes en kwaaltjes tegen mijn nod.
ik heb zo mijn lichaam erg goed leren kennen. de zwangerschapstesten die ik heb gedaan waren eigenlijk meer ter bevestiging, omdat mijn gevoel allang zei dat het zo was.

misschien een idee?
groetjes!

Terug
Bovenaan