Test negatief maar menstruatie blijft uit

Wendy K, spannend! Wanneer krijg je de uitslag en laat je het weten?
Vogeltjee, ik ook hele erge buik en rugpijn. Volgens de assistente van de huisarts kan je idd beter een normale test kopen. 
Ik had nog op een site gekeken en mocht het zo zijn dan zou ik nu 4 wkn zijn en kan het nog te vroeg zijn om te testen. Wacht het weekend even af.

Ik laat het zeker weten jullie ook ?. Misschien hoor ik het straks anders maandag even bellen naar de huisarts. Ik heb ook verschillende testen gedaan van verschillende merken. Gewoon afwachten je kunt er niet veel aan veranderen we blijven duimen voor elkaar 

Vanmorgen weer getest en negatief... echter zag ik nu dat mijn urine erg troebel is dat zag ik de donderdag ook al. Iemand een idee wat dit kan zijn?? Heb geen pijn bij het plassen dus een blaasontsteking lijkt me sterk, heb dit al vaker gehad en het voelde niet zo 

Vogeltjee, ik heb het nooit gehad dus ik weet het ook niet. Bij mij is de buikpijn zo goed als weg, wel heb ik hoofdpijn en het heel warm dat zelfs mijn wangen gloeien. Af en toe duizelig en bij vlagen misselijk, oh ja en moe

Hey vogeltje, 
Heb hier ook geen ervaring mee, het kan wel duiden op een blaasontsteking. Je hoeft dit niet altijd te voelen bij het plassen. Hoofdpijn klachten herken ik ook, het is meer een doffe hoofdpijn net of je te weinig hebt gedronken. Gewoon afwachten meiden hopelijk mogen we elkaar straks feliciteren 

Hier nog steeds niet ongesteld. Zit nu oo 5 dagen na nod... en weer een negatieve test. Wordt gek van onzekerheid hierover. Zaterdag avond last gekregen van mijn onderbuik. Steken rechts onder in mijn lies en gister heel de dag last gehad van mijn onderbuik.. nu is het weer weg. Ook super veel last van afscheiding gister was het ook echt heel veel en crème van kleur en super dik.... 
verder niet veel wijzer geworden dus. En bij jou smurfjes

Terug
Bovenaan