Test negatief maar menstruatie blijft uit

Zelfde verhaal. Normaal gezien maandag ongesteld. Niets te zien. Verder enkel een beetje buikkrampen. Ik heb ook meestal ernstige last van mijn schouder voor en tijdens mijn menstruatie maar ook die blijft uit.
Heb deze cyclus wel twee maal gedroomd dat ik een positieve test had. Heel vreemd dit heb ik nooit gehad. 
Ik geef het nog wat tijd maar ga om de teleurstelling te beperken uit van een langere cyclus. 

War vervelend Vogeltjee, maar misschien kunnen ze mooi nieuws juist wél gebruiken nu! Kan me haast niet voorstellen dat mensen niet blij zouden worden van een zwangerschap.
Gebruiker 10105576, ik hoop het voor je!

Nee dat is ook weer waar smurfjes. Net heel klein beetje oud achtig bloed met afvegen of roze. Normaal wordt dat mijn menstruatie zit nu op dag 26 dus zal mijn cyclus toch naar 27 dagen gaan denk ik ongeveer.

Ja gek hè had dat eerst ook nooit. Nu afwachten tot wanneer het doorzet en op naar ronde 8 alweer. Poh wat is die tijd snel gegaan zeg vanaf het moment dat we begonnen! 

Ja gaat snel hè, wij ook al bijna een jaar bezig. Ik voel me vandaag best down. Ik dacht altijd dat je buikpijn kreeg als je eisprong eraan zat te komen maar blijkt dus dat je buikpijn krijgt ná je eisprong. Ik heb sinds gister wat buikpijn en vandaag echt erg. Ik had net op mn app gekeken en zag dat gister volgens de app mijn eisprong zou zijn. Ik baal ontzettend want gister niet geklust, voelde me niet lekker en vandaag heeft waarschijnlijk geen zin meer. Dus de 12e voor het laatst gedaan dus deze maand wéér niet, wordt er zo moedeloos van.

Hallo, 
Ik ben nu 1 week over tijd maar nog totaal geen enkel teken van ong...wel bepaalde symptomen die ik had toen ik zwanger was van mijn eerste maar ik heb vanochtend een test gedaan en gaf aan van niet...maar toch heb ik een gevoel dat ik wel zwanger ben...ik ben nooit over tijd altijd precies op dezelfde dag soms een dag later maar nooit een week... 

Hoi Lieke, het kan wel, ik ook altijd cyclus van 28 dgn en ineens eentje van 37 dgn, dus het kan maar hoeft niet. Misschien nog niet genoeg hcg? Succes!

Terug
Bovenaan