Ik vraag me af wanneer anderen een tweede test uitvoeren. Zaterdag was 14 dpo, en mijn zwangerschapstest 's ochtends was negatief. De ovulatiedatum is vrij zeker, toen had ik een hele duidelijk positieve ovulatietest (3 testen rondom ovulatiedatum gedaan en 1 was positief, bij de andere 2 waren de teststrepen veel lichter dan de controle streep) Ondertussen ben ik op 17 dpo maar nog geen menstruatie. Ik ben een beetje huiverig om een 2de test te doen, bang teleurgesteld te worden.
Vorige cyclus was de eerste na het verwijderen van mijn spiraaltje en toen duurde de cyclus 33 dagen. Toen heb ik het moment van ovulatie ook niet gemeten. Nu dacht ik dat mijn cyclus a.h.v. mijn ovulatietest weer 26 dagen zou zijn (dit is het vroeger ook geweest). Nu zit ik dus op dag 29 van deze cyclus.
Advies?
Vorige cyclus was de eerste na het verwijderen van mijn spiraaltje en toen duurde de cyclus 33 dagen. Toen heb ik het moment van ovulatie ook niet gemeten. Nu dacht ik dat mijn cyclus a.h.v. mijn ovulatietest weer 26 dagen zou zijn (dit is het vroeger ook geweest). Nu zit ik dus op dag 29 van deze cyclus.
Advies?