Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik vraag me af wanneer anderen een tweede test uitvoeren. Zaterdag was 14 dpo, en mijn zwangerschapstest 's ochtends was negatief. De ovulatiedatum is vrij zeker, toen had ik een hele duidelijk positieve ovulatietest (3 testen rondom ovulatiedatum gedaan en 1 was positief, bij de andere 2 waren de teststrepen veel lichter dan de controle streep) Ondertussen ben ik op 17 dpo maar nog geen menstruatie. Ik ben een beetje huiverig om een 2de test te doen, bang teleurgesteld te worden. 
Vorige cyclus was de eerste na het verwijderen van mijn spiraaltje en toen duurde de cyclus 33 dagen. Toen heb ik het moment van ovulatie ook niet gemeten. Nu dacht ik dat mijn cyclus a.h.v. mijn ovulatietest weer 26 dagen zou zijn (dit is het vroeger ook geweest). Nu zit ik dus op dag 29 van deze cyclus. 
Advies?

Wat ik altijd begrepen heb is dat je altijd uit moet gaan van je langs te cyclus, dus is die een maand 33 dgn dan moet er vanuit gaan dat het de maand erop ook weer zolang kan duren. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dgn maar paar maanden geleden ineens 37 dgn en daarna weer normaal. Waarom? Geen idee! Testen blijft een dingetje, tis idd die teleurstelling wat zo erg is maar tegelijk ook dé manier om erachter te komen of je zwanger bent. Succes!

hoi meiden,

Zelfde hier! ik moest vrijdag ongesteld worden en ben nu (maandag) nog niet!
Zaterdag testje gedaan die was negatief.
nu zit ik te twijfelen om morgenochtend nog een  test te doen als het er vandaag nog niet is.

Verder niet heel veel symptonen.
- geen bloed ook geen bruine afscheiding
- krampen wat op menstruatiepijn lijkt , dit is wel raar want dat heb ik eigenlijk nooit echt heel erg.
- hoofdpijn
- moeier dan anders
- lage rugklachten..
- laatste weken wel hele dikke witte afscheiding en dat is nu niet meer.
- en best veel plassen en dan ook wel eens dat maar klein beetje is maar gevoel hebben dat je heel nodig moet. (om gek van te worden haha )
- en veel boeren laten (super vies! )

meer niet. dus ik ben een beetje bang dat mijn lichaam me voor de gek houd.
Maar twijfel dus een beetje om weer test te doen omdat ik al een negatieve heb gehad. wat zouden jullie doen?

[quote quote=10166539]hoi meiden, Zelfde hier! ik moest vrijdag ongesteld worden en ben nu (maandag) nog niet! Zaterdag testje gedaan die was negatief. nu zit ik te twijfelen om morgenochtend nog een test te doen als het er vandaag nog niet is. Verder niet heel veel symptonen. – geen bloed ook geen bruine afscheiding – krampen wat op menstruatiepijn lijkt , dit is wel raar want dat heb ik eigenlijk nooit echt heel erg. – hoofdpijn – moeier dan anders – lage rugklachten.. – laatste weken wel hele dikke witte afscheiding en dat is nu niet meer. – en best veel plassen en dan ook wel eens dat maar klein beetje is maar gevoel hebben dat je heel nodig moet. (om gek van te worden haha ) – en veel boeren laten (super vies! ) meer niet. dus ik ben een beetje bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Maar twijfel dus een beetje om weer test te doen omdat ik al een negatieve heb gehad. wat zouden jullie doen?[/quote]
Precies Danemelle! Morgen maar alletwee een testje doen dan? :p Hier dezelfde symptomen minus de rugklachten. Ik ben benieuwd! Succes ook daar!

33 dagen aanhouden als richtlijn is ook een goede tip Smurfjes! 
Dankjulliewel!

Vorige maand was mijn cyclus 29 dagen dus houdt me vast aan een cyclus van 29 dagen ongeveer. Hij is een keer 38 geweest op het hoogst maar daar ga ik nu niet vanuit. Deze ronde ook niet echt kwaaltjes alleen af en toe steken in mijn buik verder niks. 
Hoe is het bij jou smurfjes 

Terug
Bovenaan