Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nog steeds gevoelige borsten en mn bh's zijn bijna te klein, aangezien ik me deze maand minder wil bezig houden wanneer mn ovulatie is, kijk ik niet meer op mn app dus geen idee wanneer eisprong of nod, ik wacht het wel af.
Wees blij dat je een cyclus hebt.. Ik ben sinds sep niet meer normaal ongesteld geworden. Alleen Dec was er spraken van een hele lichte bloedverlies, zo ligt dat ik geen maandverband nodig had. Nu heb ik provera gehad... Maar dat raak krijg je geen eisprong van.
Goedemorgen..
zo deze week ga ik er weer schterkomen als ik zwanger mag zijn of niet. Gister super vervelend nieuws gehad dat mijn schoonbroer en zijn vrouw zo goed als uit elkaar zijn nu. Al een tijdje gaat het nie zo goed maar toch pff. Met mijn schoonmoeder gaat het helemaal niet goed omdat het niet goed gaat met haar vriend die super ziek is (ongeneeslijk).
ik hoop natuurlijk dat het ons gegund is maar ben zo bang dat hun dan op dat moment niet blij voor mijn vriend kunnen zijn. Ofja dat zullen ze wel alleen misschien niet zoals ze anders zouden zijn. Hier hadden we het gister over en ook hij dacht hier zo over. We zullen zien maar vind ik wel een vervelende gedachte...