Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik heb ook een vraagje maar weet niet hoe ik een nieuwe forum moet beginnen ik ben gestopt met de pil en heb nu mijn 2e ongesteldheid gehad precies naar 28 dagen nu was ik daar donderdag weer vanaf maar merk ik vandaag dat ik toch nog bloed verlies heb hoe kan dit? ??

Ik heb ook een vraagje maar weet niet hoe ik een nieuwe forum moet beginnen ik ben gestopt met de pil en heb nu mijn 2e ongesteldheid gehad precies naar 28 dagen nu was ik daar donderdag weer vanaf maar merk ik vandaag dat ik toch nog bloed verlies heb hoe kan dit? 

Ik heb ook een vraagje maar weet niet hoe ik een nieuwe forum moet beginnen ik ben gestopt met de pil en heb nu mijn 2e ongesteldheid gehad precies naar 28 dagen nu was ik daar donderdag weer vanaf maar merk ik vandaag dat ik toch nog bloed verlies heb hoe kan dit?   

Zo hier nog steeds niks te bekennen zit nu op dag 31. En de 6de dag nadat ik heeeel minimaal bruine afscheiding kreeg en meestal alleen bij het afvegen na toilet gebruik. En meestal in de ochtend meer en dan ook niet na elk toilet gebruik af en toe ook helemaal niks. Vanmorgen was het zoooo licht dat het eindelijk weer gewone afscheiding was. 
Mijn vorige cyclus was 29 dagen dus zou dan nu 2 dagen overtijd zijn, maar cyclus hiervoor was 33 dagen dus zou ik nog 2 dagen voor nod zitten. Ik vind de afscheiding nu wel al erg lang heb dit ooit wel 2 dagen voor nod ofzo maar niet 6... afwachten is niet fijn zo.....

Ja smurfjes 5 dagen echt mini klein beetje af en toe wat bruin bij mijn afscheiding. En vanaf gister niks meer. Maar was echt zo weinig kon echt niet mijn menstruatie zijn geweest. Heb alleen een inlegkruisje in gehad en was bijna alleen met afvegen. Blijf echt in die spanning zitten nu ?

Terug
Bovenaan