Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik dacht vanmorgen ineens o shit verkeerd geteld want als gister dag 33 was dan moet ik pas vandaag ongesteld worden als ik weer een cyclus zou hebben van 33 dagen.. en ineens voelde ik iets en toen dacht ik ja dit is het... ongesteld. Wat ben ik blij dat ik nog niet getest heb en gewoon gewacht.. alleen baal ik natuurlijk super erg kon wel huilen ..

Aaah jammer Vogeltjee, ik snap je helemaal! Voel me ook elke maand uit en bij mij begint dat altijd een week voor mn nod omdat ik dan de symptomen van een menstruatie krijg.

[quote quote=10118965]Vanmorgen weer getest en negatief… echter zag ik nu dat mijn urine erg troebel is dat zag ik de donderdag ook al. Iemand een idee wat dit kan zijn?? Heb geen pijn bij het plassen dus een blaasontsteking lijkt me sterk, heb dit al vaker gehad en het voelde niet zo[/quote]

Kan een beginnende blaasontsteking zijn.. 

[quote quote=10169211]Ik heb ook een vraagje maar weet niet hoe ik een nieuwe forum moet beginnen ik ben gestopt met de pil en heb nu mijn 2e ongesteldheid gehad precies naar 28 dagen nu was ik daar donderdag weer vanaf maar merk ik vandaag dat ik toch nog bloed verlies heb hoe kan dit?[/quote]

Gebeurt vaker als.je stopt met de pil soms moet je cyclus helemaal weer op gang komen 

[quote quote=10170240]Ik heb gisteren nog een test gedaan maar wel een hele goedkope dus of die is niet betrouwbaar of ik heb alsnog wel te vroeg getest ik weet het niet…[/quote]
Zou die digitale van clearblue  halen staat gewoon duidelijk op zwanger of niet zwanger.  Uiteindelijk als je telkens die goedkope haalt kom je op hetzelfde bedrag uit.. 

[quote quote=10170240]Ik heb gisteren nog een test gedaan maar wel een hele goedkope dus of die is niet betrouwbaar of ik heb alsnog wel te vroeg getest ik weet het niet…[/quote]
Zou die digitale van clearblue  halen staat gewoon duidelijk op zwanger of niet zwanger.  Uiteindelijk als je telkens die goedkope haalt kom je op hetzelfde bedrag uit.. 

Terug
Bovenaan