Test negatief maar menstruatie blijft uit

Vanmorgen krampjes in mijn buik op hey werk en dacht oké nu ben ik ongesteld geworden maar weer niks. Ik wil zaterdag testen dan kan ik mijn vriend verassen. 
Moet heel de week werken en wil het op een leuke manier doen mocht het zo zijn.  Vind het echt spannend worden nu.

Wat spannend vogeltjee, ik ben nu inmiddels 12 dagen over tijd. En nog steeds totaal geen teken dat er iets aan komt...wel beginnen mensen in mijn omgeving te zeggen dat ik aankom en mijn afscheiding is ook dikker dan normaal. Huisarts wil nog niks doen zegt dat mijn cyclus van slag is alleen mooie is al vanaf mijn eerste ongesteldheid tot nu ben ik altijd regelmatig geweest ook toen ik met de pil stopte en over ging op het koperspiraaltje en ook toen ik weer aan de pil ging en gewoon stopte...ik ben ook niet gestresst voel mij gewoon echt goed. Ik ga denk ik eind van de week toch nog een keer een test doen en anders weer de huisarts bellen en proberen om toch niet een bloedtest of iets te kunnen doen zodat ik gewoon echt kan uitsluiten dat ik niet zwanger ben of wel...

Ik heb gisteren nog een test gedaan maar wel een hele goedkope dus of die is niet betrouwbaar of ik heb alsnog wel te vroeg getest ik weet het niet... 

Hier nog steeds bruine afscheiding. Vorige cyclus was 29 dagen en doe ervoor 33 en zit nu dus op 33. En alweer de 8de dag met minimale bruine afscheiding... toch wel gek dus ben al een aantal dagen overtijd mocht ik zwanger zijn... 

Terug
Bovenaan