Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hè wat erg! Is idd niet leuk meer. 
Hier ook vette pech...net roze bij het afvegen...snap er niks van nu maar een cyclus van 24 dagen. 

Hmm dat is raar smurfjes kan ook nog met innestelen te maken hebben. 
Mijn menstruatie is nog steeds nergens te bekennen... voel me wel echt niet fijn in vel. Wel echt symptomen enzo..

Nee dat snap ik smurfjes. Nu zit ik op dag 31 van mijn cyclus. Vorige maand had ik cyclus 33 dagen dus ben ik niet overtijd. De cyclus ervoor 29 dagen dan ben ik wel overtijd. Met het bloedverlies leek 29 dagen voor mij het logischer maar niet ongesteld dus ik weet het niet m...

Ik heb straks weer gegoogled en het schijnt toch echt zo te zijn dat de dag waarop je echt helder bloedverlies hebt en dus maandverband of tampon nodig hebt dat dat je 1e dag van je menstruatie is, dat betekent dat mijn nod toch donderdag is en het dus extra vreemd is dat ik gister wat roze erbij had. Vandaag weer helemaal niks. Ben wel heel emotioneel omdat ik steeds meer ga denken dat het niet meer gaat lukken bij mij. 

Klopt de helderrood bloedverlies voor 6 uur savonds is het begin van je cyclus dag na 6 uur is ook een dag later. Wil niks zeggen anders. Had vorige maand eerst 8 dagen bruinverlies voordat ik ongesteld werd...
herkenbaar dat je zo denkt. Ik heb dit ook maar juist omdat ik nog geen kinderen heb.. geen idee of het werkt allemaal 

Nee nog geen bloedverlies, wel wat buikpijn maar lijkt anders dan anders, donderdag mijn nod.
Misschien goed teken bij jou! Zou sowieso tot de 34e dag wachten omdat de langste bij jou 33 dagen was. Spannend! Ik duim voor je! 

Terug
Bovenaan