Test negatief maar menstruatie blijft uit

Bij mij nog niks te bekennen. Misschien komt het toch een paar dagen later!? Maar normaal is dat wel twee weken na de eisprong toch?? Pff haha... ik durf ook gewoon niet te geloven mocht het nu wel raak zijn ?

Net nog even op een appe gekeken en zou vandaag inderdaad de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden als ik 29 dagen cyclus zou hebben. Mijn cyclus hiervoor was 33 en die daarvoor 29. 29 zou kloppen met de bloeding want dat was precies de dag van ovulatie toen ik bloed begon te verliezen. Toch denk ik ergens dat ik nog niet te enthousiast moet zijn straks als ik niet ongesteld word omdat ik denk dat dan toch dinsdag pas mijn nod is. Ik word gek van mijn gedachte gang ??

Net nog even op een appe gekeken en zou vandaag inderdaad de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden als ik 29 dagen cyclus zou hebben. Mijn cyclus hiervoor was 33 en die daarvoor 29. 29 zou kloppen met de bloeding want dat was precies de dag van ovulatie toen ik bloed begon te verliezen. Toch denk ik ergens dat ik nog niet te enthousiast moet zijn straks als ik niet ongesteld word omdat ik denk dat dan toch dinsdag pas mijn nod is. Ik word gek van mijn gedachte gang ??

Idd die gedachtes word je gek van! Ik nu weer geen klachten denk alleen maar was het maar dinsdag dan weet ik het. Jullie morgen allebei testen of wacht jij nog Vogeltjee? 

Ik wil eigenlijk morgen wel gaan testen. Ik vind dat fijn op een zaterdag want mijn vriend is altijd werken dan kan ik hem verassen mocht het zo zijn. Lijkt me zo leuk kijk ik nu al 8 maanden na hit haha maar helaas steeds niet gelukt

Test vanmorgen kon in het doosje blijven. Ongesteld, een week later dan verwacht. In ieder geval duidelijkheid nu. Op naar volgende maand. 

Terug
Bovenaan