Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik zit vandaag weer op dag 27. Vorige cyclus 33 dagen die ervoor 29 dagen. Heb zo een idee dat donderdag vrijdag mijn nod zal zijn.. spannend weer. Ik heb echt geen idee. De ene keer voel ik wat dingetjes de andere keer helemaal niks..

Ik kan me hier ook melden. Twee dagen overtijd nu, morgenochtend testen als er dan nog geen menstruatie is. Eergsteren in alle onrust plots besloten in de middag te testen. Ook veel thee gedronken vooraf. Niets te zien op de test.
Ben helemaal niet meer met een mogelijke zwangerschap bezig geweest deze maand. Door omstandigheden niet bewust mee bezig geweest. Nu schrok ik toen de app zei dat ik overtijd was. Zou het dan? Spannend hoor. 

Ik duim mee ook voor jullie!! Begint wel weer spannend te worden maar ben er wat minder op aan het letten merk ik. Niet zoveel spanning als ik steeds na de wc ga haha. 
Verwacht eigenlijk vandaag of morgen mijn nod. Op zijn laatst dinsdag... 
mijn collega had deze week vertelt dat ze zwanger is na een aantal jaar en 1 miskraam verder. Zoooooo blij voor haar! Zou gezellig zijn als ik nu ook zwanger ben m. Zit het lekker dicht bij elkaar

Vogeltjee dan zitten we deze maand dicht bij elkaar. Ik heb weer een hele rekensom gemaakt, kort gezegd ik reken voortaan vanaf de dag dat ik een druppel of streepje bloed verlies als 1e dag menstruatie. Dat betekent dat de 26e mijn nod is. Nog geen buikpijn maar wel ontzettende pijnlijke borsten maar ja dat heb ik elke maand. Ben zo benieuwd bij jou!
Sinneskyn weet jij al iets meer? 

Spannend meiden!
Hier cyclusdag 35 en 5 dagen overtijd. Geen gevoel van een opkomende menstruatie. Voel eigenlijk niks, voel me opgewekt en goed. Morgenochtend weer een testje. Ben heel benieuwd. 

[quote quote=10181963]Ik duim mee ook voor jullie!! Begint wel weer spannend te worden maar ben er wat minder op aan het letten merk ik. Niet zoveel spanning als ik steeds na de wc ga haha. Verwacht eigenlijk vandaag of morgen mijn nod. Op zijn laatst dinsdag… mijn collega had deze week vertelt dat ze zwanger is na een aantal jaar en 1 miskraam verder. Zoooooo blij voor haar! Zou gezellig zijn als ik nu ook zwanger ben m. Zit het lekker dicht bij elkaar[/quote]
Dat de hele tijd naar de wc gaan herken ik. Elke keer verbaast dat er nog "niks" is. Ik duim voor je vandaag! 

Terug
Bovenaan