testen

quote: zwangerofniet reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2005 22:41:36'));

HOI, IK BEN NET NIEUW EN MIJN VRIEND EN IK PROBEREN AL 8 MND ZWANGER TE WORDEN! Nu lees ik ineens van alles in verschillende berichtjes over maanstenen? kan je me daar wat meer over vertellen?? bij jou heeft het blijkbaar geholpen??? (kwaad kan het in ieder geval niet>)

van harte met je zwangerschap trouwens!!
ik kan niet wachten tot het bij ons ook zover is.

groetjes,

hoi,

Ik probeer ook zwanger te raken. Kan jij me misschien wat meer vertellen over de maanstenen?

Groetjes,

Hoi,

wij zijn ook in afwachting van een zwangerschap. Nog maar de eerste
poging, maar     ik heb sterk het gevoel dat het wel raak
is.......voel me al de hele week niet helemaal   lekker, maar ook
niet echt ziek. Er valt nog niks van te zeggen, want ik moet nog
minimaal 3 dagen wachten (duurt zo lang!) Ik durf nu nog niet te
testen, want dat lijkt me nog wat te vroeg, of heeft iemand ervaring
met testen voordat je overtijd bent??

Groetjes, Carin

Helaas, toch nog ongesteld geworden........op naar de volgende ronde.
(Dat zeg ik wel makkelijk, maar ik vond het echt even helemaal niet
leuk.....

Hoi hoi

Wow, onwijs gefeliciteerd.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap, en voor alle andere dames:
HET KOMT ECHT!!!!!!!
Over een tijdje is dit forum gewoon leeg, en zitten we allemaal op het zwangerforum.

liefs wondernetje

Hallo allemaal ik wens alle zwangere vrouwen veel geluk toe. En voor diegene die het nog niet zijn geef niet op.Ik heb zelf een vraagje HELP ik heb vorige maand   10 juni een beetje dat bruine en pas de 14 de helder bloed   maar ik zou dus de 10de weer dat moeten hebben maar ben nog steeds niet ongesteld geworden ik ben wel deze week erg moe maar voor de rest voel ik me prima en ben nooit over tijd ben trouwens nu 8 maanden gestopt met de pil wanneer kan ik het beste zo n zwangerschapstest halen

hallo, wie kan me helpen??
ik   ben sinds maart van de pil af, en heb een gemiddeld cycles van 38 dagen! aankomend weekend zijn mijn vruchtbare dagen, maar nu ben ik sinds een paar dagen weer aan het vloeien, beetje bruine afschieding en soms is het soms rood, bloed dus! ben ik dan nu ongesteld?? en krijg ik dan over een paar dagen wel een ovelatie of moet ik weer opnieuw beginnen met tellen?? mijn eigen huisarts is op vakantie dus die kan ik het niet vragen en op babybrabbel .nl geeft ze ook maar geen antwoord, ik heb al zeker 5x iets gevraagd! maar ja! en maanstenen? wat is dat ? en helpt het echt en waar kun je ze kopen??
liefs Wilma

Hoi,

Ik zag jullie berichtjes over de maansteen en ben op zoek gegaan naar
meer informatie hierover. Wij zijn na de geboorte van ons eerste kindje
al snel weer gaan proberen voor een tweede. Zelf heb ik geen
regelmatige cyclus en we zijn al weer een tijdje bezig. Vandaar dat
mijn interesse werd gewekt bij het lezen van de ervaringen met de
maansteen.

Ik vond de volgende informatie:

"Zij is de vruchtbaarheidssteen bij uitstek. Uit eigen ervaring heb ik
gezien dat vrouwen met een niet vervulde kinderwens met behulp van
maansteen alsnog zwanger raakten. De maansteen reguleert de hormonen en
daarmee je maandelijkse cyclus. De zwangerschap en de bevalling worden
door haar gesteund."

(bron: Nieuwe Maan)

Overigens las ik dat als je zwanger bent je ook 'robijn' kunt dragen, dit zou   tegen miskramen zijn.

Groetjes, Wester

Terug
Bovenaan