testen

hoiiiiii

super meid en gefeliciteerd.
ik hoop dat ik ( wij allemaal) mag volgen

groetjes en veel liefs din

Hé Kat!

Hartstikke fijn. Lekker dat het nu sneller gegaan is. Hopelijk tot gauw op het zwanger forum!

julide

jes hoor,
echt onwijs gaaf van harte gefeliciteerd en geniet er maar van
en laat nog een keer wat van je horen he?
hier een kleinigheidje van mijhahaha gr
voetbalgek

Oeps............. meiden !!! Heel even opletten...........................

Dit is een bericht van MAART................
hartstikke leuk hoor dat jullie haar feliciteren maarruuhhhh, tis al een tijdje geleden en is volgens mij niet goed gegaan...........

groetjes,

bianca

Hoi Kat,

Wat super zeg! Van harte gefeliciteerd! k Zat net te scrollen en na het lezen van de NOD.lijst van vorige week aan je te denken (omdat je ook altijd zo braaf die lijst bij houdt) Maar nu mag je eraf!!!!!!!

Hele fijne zwangerschap toegewenst!

Groetjes,
Aimee

hoi hoi   ik ben nieuw hier mijn naam is toos ben 33 jaar mijn vriend willen graag in verwachting worden ik ben almaanden van die pil af en we proberen en broberen maar het lukt niet zo. ik had een vraagje over maansteen wat houd dat in   alvast bedant   .oja gefeliteert met de mensen die zwanger zijn kei leuk joh

hallo allemaal,
leuk joh kat dat je zwanger bent!!!
graag wil ik ook zo snel mogelijk of ik ben het misschien al. ik heb een beetje twijfels.
mijn ene poes doet namelijk ook een beetje raar. ze is altijd al een beetje afhankelijk en wil altijd aandacht maar nu zit ze echt heel erg elke keer te slijmen een beetje raar en ik zei het laatst nog tegen mijn vriend, wat moet ze toch van me??? misschien is dit het wel. daarbij heb ik al een tijdje pijn in mijn onderbuik en ik moet veel plassen. echt misselijk ben ik niet en erg hongerig ook niet... ja zo mijn momenten. verders heb ik de laatste week veel hoofdpijn en ben ik verschrikkelijk moe.
ik ben via de dokter al bezig met een cyclusstaatje en ik moet elke ochtend mijn temperatuur meten. en dat ding doet niet wat ie moet doen. twee maanden terug had ik een verschrikkelijke bloeding en daarom ben ik ermee begonnen.
vorige maand werd ik een week tevroeg en deze maand blijft mijn temp steken op de 36.6 36.7 en 36.5. terwijl ik vorige maand veel lager zat....
tja of het is allemaal een beetje schijn omdat ik net van het weekend heb gehoord dat mijn beste vriendin zwanger is en wil ik gewoon te graag.
ik zit nu op mijn 15 dag van mijn cyclus dus ik moet nog ff wachten voor mijn nod.
nou goed misschien weet iemand wat dit allemaal betekent en kan bij mij wat twijfels weg halen of misschien raad geven.
ik hoop gewoon dat het raak is!! kan ik gezellig met mijn vriendin zwangeren.
ohja ik heb het ook al een paar dagen erg koud! maar last van mijn borsten en tepels heb ik niet echt. wel gehad trouwens maar dat was af en toe een dagje!!
alvast bedankt voor de reacties.
groetjes

He Kat! Geweldig nieuws, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan meid, wanneer ben je uitgerekend ? Volgens mij rond half mei of niet? Ik hoop je snel te volgen, ik krijg wel hoop door jou verhaal. Bij mij duurde de eerste keer ook heel lang (22 maanden en 1 miskraam), dus ik heb nu hoop dat het ook bij mij sneller zal gaan deze keer. Groetjes Cato

Terug
Bovenaan