Testers van dit weekend, hoe is het ermee?

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 07:44:53'));

nou dames, de tranen hebben hier al weer rijkelijk gevloeid! ik voel me K*T ! de RD hebben zich vanochtend gemeld. dit is de 16de keer dat het weer niet loopt zoals ik had gehoopt. mijn moed en hoop zit inmiddels in mijn kleine teen.   ik heb het helemaal gehad. ( sorry voor mijn geklaag!  )

alles dames duie positief getest hebben: proficiat!
geniet ervan! ( ik ben heeeeeeeel jaloers op jullie!)

Saarj

Hai SaarJ, hoe is het met je.... was eigenlijk wel benieuwd. Rotweek achter de rug? Vond het zo balen om te lezen dat   het voor de 16e keer niet loopt zoals je zo graag zou hopen. Word je er soms moedeloos van, of zie je het weer een beetje zitten voor een volgende keer???? Denk aan je, hoor.

hoi sigri, wat lief dat je aan me denkt.
inderdaad een rotweek achter de rug, maar ja....... nu gaan we gewoon weer vol goede moed aan de nieuwe ronde beginnen.
ik moet zeggen dat ik het heel fijn vind om te lezen dat er zoveel zwangere meiden zijn deze ronde, ik kan niet overal heel enthousiast op reageren. maar ben heel trots op jullie, dat jullie vol hebben gehouden en de moed niet opgegeven hebben en eindelijk jullie wens vervuld gaat worden. onze tijd komt nog wel, daar ga ik vanuit, en jullie liefdevolle ervaringsverhalen trekken me er iedere keer weer doorheen.
dus aan alle meiden die positief getest hebben:
PROFICIAT! geniet van jullie mooie tijd!

liefs Saarj

Ik was 9 dagen overtijd en 3 testen verder (alle 3 negatief) ben ik  vanavond ongi geworden...flink balen!
Ik moet mijn telleurstelling even kwijt

Lieve ongi-meiden,

Helaas weer veel te veel berichten dat die lastige ongi ons toch weer heeft gevonden.. Ik ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat, met mij gaat het inmiddels stukken beter, ben er nu wel weer overheen en ervan overtuigd dat mijn tijd wel komt.. gewoon nog 'even' geduld hebben, alsof het niets is...

Vandaag weer een berichtje, een vriendin van me is zwanger, al 13 weken en dat van de tweede... Het is niet een hele goede vriendin (ex collega waar ik af en toe nog contact mee heb). Super gaaf voor haar, en zowaar was ik niet eens zo erg teleurgesteld. Dus gaat het wel weer goed met me an kan ik er goed mee omgaan.

Op de een of andere manier was juist door er nu zo bovenop te zitten de beste manier om voor mij het wat beter los te kunnen laten.. Ik hoop maar dat het vooral voor jou, Saarj, allemaal goed gaat komen en dat we snel van elkaar horen dat het nu echt is gelukt..

Succes meiden met alles,
Veel liefs Mylène (babypoppenmaakster)

Terug
Bovenaan