Testers van dit weekend, hoe is het ermee?

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 07:44:53'));

nou dames, de tranen hebben hier al weer rijkelijk gevloeid! ik voel me K*T ! de RD hebben zich vanochtend gemeld. dit is de 16de keer dat het weer niet loopt zoals ik had gehoopt. mijn moed en hoop zit inmiddels in mijn kleine teen.   ik heb het helemaal gehad. ( sorry voor mijn geklaag!  )

alles dames duie positief getest hebben: proficiat!
geniet ervan! ( ik ben heeeeeeeel jaloers op jullie!)

Saarj

Bah, bah, bah, wat jammer, joh. Kan me goed voorstellen dat je er zoooo giga van baalt.... ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om 16x teleurgesteld te worden..... lijkt me echt afschuwelijk.
Liefs, Sigri

quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 10:19:27'));

Ik heb gister een licht streepje gehad, maar kon het niet geloven. De 2e test was negatief!!! Misschien te snel gedaan!
Vandaag een CB gedaan en wederom een heel licht streepje!
Nu hou ik er mee op en wacht nog even tot donderdag!!
Wil graag dat ie donker is!!! Anders kan ik het echt niet geloven hoor!!!
Nog steeds geen ongi hier!!!
xie maantje

Ha Maantje, klinkt niet verkeerd.......... donderdag duurt nog lang, hihi......... maar als het zich zo doorzet, dan zie ik je vast wel ergens bij de december mama's verschijnen.... wanneer zou je dan zijn uitgerekend (weet je vast al wel)..........
Tot gauw, Sigri

quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2007 10:19:27'));

Ik heb gister een licht streepje gehad, maar kon het niet geloven. De 2e test was negatief!!! Misschien te snel gedaan!
Vandaag een CB gedaan en wederom een heel licht streepje!
Nu hou ik er mee op en wacht nog even tot donderdag!!
Wil graag dat ie donker is!!! Anders kan ik het echt niet geloven hoor!!!
Nog steeds geen ongi hier!!!
xie maantje

Ha Maantje, klinkt niet verkeerd.......... donderdag duurt nog lang, hihi......... maar als het zich zo doorzet, dan zie ik je vast wel ergens bij de december mama's verschijnen.... wanneer zou je dan zijn uitgerekend (weet je vast al wel)..........
Tot gauw, Sigri

He Sigri!

09 december.....  hihi, ja dat wist ik...met behulp van babybrabbel...
ik hoop dat ik met je mee mag!
Ik hou je op de hoogte!
xxx

ps mn ventje is de 14e decmber jarig...

Hej Sigri,

Bij mijn eerste zwangerschap heb de de clearblue gebruikt.
Maar wel pas nadat ik overtijd was,
dus ik weet niet of deze test vroegtijdig aangeeft...
Ik hou je op de hoogte...

Liefs,
visje

Hoi Meiden

Ben vandaag naar het ziekenhuis geweest, ben niet zwanger. Volgens de gyn. komt mijn ongi eraan, ik had mooi dik slijm zei ze. Dan gaan we daar nu maar ff op wachten en daarna door naar ronde 7.

De hormoon medicijnen die ik zou krijgen heb ik niet genomen, wil het toch nog effies zelf proberen. Ik moet over 3mnd terug komen en dan kan ik eventueel nog de medicijnen gaan slikken.

Ik heb ook weer een inwendige echo gekregen en daarop was niets raars te zien, dus niet zoals de laatste keer een lege eicel. Vandaar ook mijn keuze om nog ff te wachten met medicijnen.

Nou sterkte hoor allemaal

Groetjes Patricia

Hello ladies,

Ik dacht ongi te zijn geworden, maar blijkbaar is het wat anders, het zet maar niet door, ben nu al bijna 6 dagen overtijd en nog geen een seintje dat er iets aan zit te komen. Had zaterdag een nega test, maar ga er morgen op mijn verjaardag weer eentje doen. Als die nega is en mijn ongi nog niet komt ga ik er zaterdag weer een doen. Wat een gedoe, zo heb ik nog geen zekerheid..

Liefs Mylène

Goedemorgen allemaal,

Helaas geen superverjaardagskado van mijn vriend!! Test was negatief (alweer) maar ook nog steeds niet ongi . Durf nergens meer in te geloven want ik voel niets meer van wat ik vorige week wel allemaal voelde (zere borsten, misselijk, geen trek etc.) Ik verloor wel wat en dacht dat ik ongi was geworden, oké jammer maar wel duidleijkheid dacht ik toen,
Maar nu weet ik dus nog niets. Zaterdag maar weer testen... ZUCHT!!!!

Liefs Mylène

Terug
Bovenaan