Hallo allemaal,
Voel me ontzettend in de maling genomen door mijn eigen lijf want ik ben inmiddels na nog een nega test hartstikke ongi... Gistermiddag begon het al, voelde en zag het al aankomen en ja hoor vandaag in alle normale hevigheid doorgezet... Een week overtijd geweest en zoveel signalen die leken te duiden op een zwangerschap gehad dat ik mezelf niet meer zal vertrouwen de volgende keer. Ik dacht dat ik het wel aardig had ingecalculeerd dat dit kon gebeuren maar voel me toch rotter dan verwacht... Lees nu opeens de positieve berichten van zwangeren heel anders en sla ze even over totdat dit alles wat is gezakt. Mede door mijn ongi voel ik me de hele dag al zo ellendig...
Maar ach, ik weet ook wel dat mijn tijd vast nog wel zal komen, maar het is wel erg jammer dat het nu zo dichtbij kwam. Alsof je een kind een snoepje voorhoudt maar net als je ervan mag proeven het weer weghaalt. Dan wordt het voorlopig maar meegenieten van mijn vriendin, collega en vriendin van mijn neef, oja en de collega van mijn vriend. Die zijn wel op en top zwanger...
Als zij allemaal klaar zijn zal ik misschien ook nog een keertje aan de beurt komen hopelijk...
Sorry voor dit gezeur, maar ik moest het even kwijt, die rot hormonen ook...
Liefs Mylène