Testers van dit weekend, hoe is het ermee?

Wat erg voor je babymaakster ik hoop dat je volgende test wel positief is
ik zal voor je duimen

Groetjes Cheetah

Nog even een update van mij... Vandaag weer negatief getest, maar heb nu toch echt de sterke indruk dat mijn ongi echt voor de deur staat. Verlies wat meer en lijkt ook meer op bloed dan de dagen heirvoor. Moet nu toch wel bekennen dat het me wel erg tegenvalt. Zolang die RD's niet in zicht zijn is er nog die kleine kans, en als ze morgen dus echt doorzetten is alle kans weer verkeken voor deze ronde en dan maar hopen dat de volgende cyclus weer gewoon als vanouds is..

Liefs en welterusten
Mylène (babypoppenmaakster)

Hi meiden,

Bij mij is op dag 40 toch de rd langs gekomen.
Was minimaal 4 dagen overtijd, vreselijk misselijk en pijnlijke borsten en moe.
Ik heb ff flink uit gehuild bij me vriend omdat ik toch het gevoel en idee had zwanger te zijn.
nu weer op naar de volgende ronde

groetjes steenbokje

quote: steenbokje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-04-2007 23:12:34'));

Hoi Steenbokje,
Echt balen zeg dacht je helemaal zwanger te zijn en te voelen komen die  weer langs en wat rottig dat je zo'n lange cyclus hebt. Sterkte en hopelijk meer geluk in je volgende rond.

Hoi Mylène (babypoppenmaakster),

Hoe is het met je? Weet je al wat meer?

Sterkte meiden.
Liefs, Pebbles

He meiden!

Oooh ik leef heel erg mee met degene die ongi zijn geworden...

Ik nog steeds geen ongi gezien...
Doe morgenochtend weer en testje!

Hoe is t met de rest??
xie maantje

Hallo allemaal,

Voel me ontzettend in de maling genomen door mijn eigen lijf want ik ben inmiddels na nog een nega test hartstikke ongi... Gistermiddag begon het al, voelde en zag het al aankomen en ja hoor vandaag in alle normale hevigheid doorgezet... Een week overtijd geweest en zoveel signalen die leken te duiden op een zwangerschap gehad dat ik mezelf niet meer zal vertrouwen de volgende keer. Ik dacht dat ik het wel aardig had ingecalculeerd dat dit kon gebeuren maar voel me toch rotter dan verwacht... Lees nu opeens de positieve berichten van zwangeren heel anders en sla ze even over totdat dit alles wat is gezakt. Mede door mijn ongi voel ik me de hele dag al zo ellendig...

Maar ach, ik weet ook wel dat mijn tijd vast nog wel zal komen, maar het is wel erg jammer dat het nu zo dichtbij kwam. Alsof je een kind een snoepje voorhoudt maar net als je ervan mag proeven het weer weghaalt. Dan wordt het voorlopig maar meegenieten van mijn vriendin, collega en vriendin van mijn neef, oja en de collega van mijn vriend. Die zijn wel op en top zwanger...

Als zij allemaal klaar zijn zal ik misschien ook nog een keertje aan de beurt komen hopelijk...

Sorry voor dit gezeur, maar ik moest het even kwijt, die rot hormonen ook...

Liefs Mylène

he Mylène

Jammer voor je dat je toch ongi bent geworden hoop voor je dat het deze keer wel lukt en je zeurt niet hoor iedereen is er hier toch net zo mee bezig als jij (de een wat meer dan de ander) dus je gal spugen mag hoor.

Gr. en voor iedereen succes die neg. heeft getest succes in de nieuwe ronde en voor iedereen die zwanger is Gefeliciteerd en geniet er van.

Hoi hoi,

Hoe is het hier???
Maantje.. spannend hoor heb de hele tijd braaf met je mee gelezen!
Succes voor de gene die nog moeten testen en hou ons hier op de hoogte!
Liefs,
Rian

Terug
Bovenaan