The Dreamgirls

Hey melis,

ja heb zeker alle kwaaltjes, maar goed volgens mijn kan je lichaam je ook goed voor de gek houden.
Had wel gisteren en neg. test, weet  niet zo goed wat ik daar van moet denken.
Heb wel eens gehoord dat een test soms pas pos. scoort als je een week overtijd bent, maar hopen dat ik dus donderdag een pos test in mn handen mag houden!

Is er voor jou een reden waarom je precies 15 maart met de pil stopt en niet nu?

hoi xmelisx20,

ja dat doen wij bewust,van wege indd het leeftijdsverschil,en het heb bij mij van de eerste ook even geduurt voordat ik zwanger was,dus verwacht niet dat ik nu al weer zwanger ben.

en jij ben jij al lang bezig?

hoi Elfje

Ja dat is wel waar je lichaam kan je idd voor de gek houden!
15 maart omdat we in september een weekend naar euro disney gaan met me schoonouders en als ik meteen zwanger ben (ik verwacht het niet maar het kan) dan ben ik dan 8 maanden zwanger en precies de 15de omdat mijn vriend dan jarig is dus vinden we wel een leuke datum ;)

hoi Corina

Ja kan me voorstellen dat je dan nu al wil beginnen. Hoelang ben je met de eerste bezig geweest? Ik stop 15 maart met de pil dus ben nog niet bezig hahah nog heel even wachten :D

liefs

en je hoort wel eens langer hoor,maar wij hebben zoiets van ja je kan wel nog een jaar of twee jaar gaan wachten voor de tweede maar als het dan ook weer zolang duurt....
daar zitten mijn partner en ik niet zo op te wachten.

Terug
Bovenaan