The Dreamgirls

Ik heb net de ovulatietesten binnen! Ga vanaf volgende week testen. Ik heb ze alleen nog nooit gebruik. Iemand ervaring welke dag ik het beste kan gaan beginnen? Dag 9 of dag 10? ( heb 28 dagen cyclus) Dikke kus

Hey meiden,

Daar ben ik weer!Hahaha!
Ik weet niet meer zo goed wie nou wat vroeg, maar....
Met Jesse was het de tweede ronde raak, daarvoor heb ik nog een miskraam gehad, en die zwangerschap mwas niet gepland!
Dus ik weet dat ik wel zwanger kan worden, maar waarom het niet lukt???

Heb de ovulatietesten van marcare gekocht, is niet zo duur als in de winkel!
www.matcare.nl
Heb een set van 10 ovulatieiesten met 2 zwangerschapstesten gekocht, voor nog geen 20 euro!Begin maandag kijken of het werkt, volgende week is voor de meesten, denk ik, weer een vruchtbare week!Hihi!
Muis, wij gaan op de dag af, gelijk op toch, dan zul jij, woensdag, donderdag ook wel je ei hebben, of niet???

Dikke knuffel Anies

Hey muis,

Zie net je berichtje.
Bij mijn bijsluiter staat, als je een cyclus van 28 dagen hebt, dat je op dag 10 moet beginnen, en dan steeds op dezelfde tijd moet testen.
Het beste tijdstip is 12.00!Vindt het niet echt een handige tijd, maar goed!
Welke testen heb jij dan???

hoi Meiden,

Sorry sorry. Ik was gister erg laat thuis en toen sporten.Vandaag ben ik extra vroeg naar huis gegaan. Nee Ik ben nog steeds niet ongi. Maar ik had 2x een cyclus van 22 dagen en nu .... dag 25, dus kan nog komen. En hopelijk komt het ook snel want anders kom je niet echt verder. Heb nu ook niet meer het gevoel dat ik ongi moet worden (had ik eerder wel). Ach ja ik wacht wel af.
Leuk dat er een paar meiden bij zijn gekomen! Gezellig.

groetjes Ingrid

Hoi Anies,

Ik heb nog niet echt gelezen hoe en wat met de ovu-test. Staat er echt dat je het best om 12 uur kan testen??? Lekker dan ben ik op mijn werk hihi. dat gaat mooi niet door. Ik ga me wel om 18uur testen zodra ik ongi geworden ben. Ben  erg benieuwd naar jou ervaring! Ik hoor het allemaal nog wel.

hey meiden

gezellig er zijn weer meer mensen online :D
nu toch even wat vragen:
waarvan is de afkorting NOD?
en je cyclus hoe reken je dat vanaf de eerste dag van je ongesteldheid tot de eerste dag van je volgende ongesteldheid? Is allemaal nieuw voor me hahah ;)

liefs melis

Terug
Bovenaan