The Dreamgirls

zit ik net te schrijven. Wil ik net afronde. druk ik op enter, wat denk je ....... tekst weg grrr. Kan ik opnieuw beginnen. wat wou ik ookal weer zeggen?
oja..
Corina: wist je dat opa's en oma's oppas geld kunnen krijgen van de overheid? Ik weet de site ff niet meer.. Of wist je dat al?

Anies: Hoe kan je nou vergissen  voor zo'n belangrijke  datum hihi grapje!
Gaan jullie nog iets leuks doen die dag? Ik ga mijn vriend verrassen.Weet alleen nog niet hoe en wat. Heb jij nog een leuk idee?

Ik ga klussen uh.....slapen hihi

Welterusten allemaal! (als ik nu maar  niet weer op een verkeerde knop druk )  

Goeiemoggel allemaal,

Nou dames, lekker geslapen?ikke wel!
Maarre heb een probleempje, ik denk dat ik blaasontsteking heb,dat heb ik zo'n 2a3 x per jaar!Na het klussen ging ik normaal gesproken altijd meteen naar het toilet, maar op aanraden van de arts moest ik ongeveer 10 min blijven liggen!Denk dat ik daarom weer blaasontsteking heb.
Maar ik krijg altijd een antibioticakuurtje, maar daar moet ik dan ws zo snel mogelijk mee beginnen, maar nu is mijn innesteldag ook van de week, zou het kunnen dat door het kuurtje het eitje niet innestelt???Dan wil dus niet beginnen met een kuur, vindt het een beetje raar om te vragen, weten jullie hoe dat zit?
heb gegoogled maar zie alleeen dat je in je zwangerschap wel een kuurtje mag, maar weet het niet hoe het zit tijdens de eventuele innsteltijd?

Als ik werk gaat Jesse altijd met me mee naar de creche, das erg handig, heb voor hem een flexcontract, omdat ik zelf flexibel werk, kan hem dus altijd brengen!

Enne Ingrid, ik weet niet wat ik de 23ste ga doen, hoop dat we dan positief getest hebben, koop ik een speen ofzo met i love papa!Nee heb verder geen ideeen!hihi!
Een lekkere masage ofzo, en gezellig eten!

Liefs Anies

Zo was druk hier gister hahah ;)
Feestje was gister erg leuk, was personeelsfeest van me vriend, allemaal erg goed geregelt en groots opgezet!

Ik geef me vriend voor zijn verjaardag een relax weekendje weg, heel leuk van de hema, er zit een boekje bij met alle hotels (32 volgens mij) waar hij uit kan kiezen en bij die hotels zit dan een kuuroord waar je gratis in mag.
Dat weekendje plan ik dan mooi met mijn eisprong en dan maar goed klussen hahah!

liefs

zo meiden

wat een boel te lezen zeggen. erg leuk!

ik heb mijn ovu testen ook goedkoop gekocht op   sensitest.nl
9 ovu testen en 3 zwangerschapstesten. voor 13euro

kan je dus drie dagen voor je drie vruchtbare dagen testen de drie vruchtbare dagen en de drie dagen er na. zo heb je toch een behoorlijke   periode kunnen testen wanneer je vruchtbaar bent.

verder hier niet veel geklust nog dit weekend dus ga zo iemand mee naar boven sleuren....haha
maar denk dat ik mijn eisprong heb gehad donderdag of vrijdag en dat het afwachten is...

leuk alles zo te lezen anies en muis voor jullie is het ook afwachten toch...
 liefs Nelle

oja en ik woon in almere en ik werk in amsterdam als persoonlijkbegeleider op een woon groep 24 uur en als ergotherapeut op een orthopedagogisch dagcentrum 12 uur

ik moet dus iets gaan veranderen als er een kleine is want ik werk dus 36 uur...

liefs Nelle

Anies,
wat bij wel eens helpt als ik blaas ontsteking hebt (als het nog niet heel erg is) heel veel drinken.
of druppeltjes vn en natuur winkel (in dordrecht) maar misschien zit er ook wel zoiets bij jou in de buurt. (Kruiderij Robert-Jan v.d. Broek, in dordrecht) heb hier wel een site waar er meer opstaan
http://www.oorkaarsen.nl/dutch6.htm

Mijn vriend en ik werken allebij nu nog 40 uur dus bij ons moet er ook nog wat gaan veranderen als het zover is.
Ik werk bij een klein internet berdrijf in rotterdam, zowel ontwerp als bouwen erg leuk. iedereen in het bedrijf is nog jong dus er is nu nog niemand met een kind. dus in dat opzicht vind ik het spannend moet dan dus alles zelf gaan aandragen.

Terug
Bovenaan