Goeiemoggel allemaal,
Nou dames, lekker geslapen?ikke wel!
Maarre heb een probleempje, ik denk dat ik blaasontsteking heb,dat heb ik zo'n 2a3 x per jaar!Na het klussen ging ik normaal gesproken altijd meteen naar het toilet, maar op aanraden van de arts moest ik ongeveer 10 min blijven liggen!Denk dat ik daarom weer blaasontsteking heb.
Maar ik krijg altijd een antibioticakuurtje, maar daar moet ik dan ws zo snel mogelijk mee beginnen, maar nu is mijn innesteldag ook van de week, zou het kunnen dat door het kuurtje het eitje niet innestelt???Dan wil dus niet beginnen met een kuur, vindt het een beetje raar om te vragen, weten jullie hoe dat zit?
heb gegoogled maar zie alleeen dat je in je zwangerschap wel een kuurtje mag, maar weet het niet hoe het zit tijdens de eventuele innsteltijd?
Als ik werk gaat Jesse altijd met me mee naar de creche, das erg handig, heb voor hem een flexcontract, omdat ik zelf flexibel werk, kan hem dus altijd brengen!
Enne Ingrid, ik weet niet wat ik de 23ste ga doen, hoop dat we dan positief getest hebben, koop ik een speen ofzo met i love papa!Nee heb verder geen ideeen!hihi!
Een lekkere masage ofzo, en gezellig eten!
Liefs Anies