The Dreamgirls

hoi mamma van jesse .

waarom? nou omdat je eiersprong niet altijd elke maand exact het zelfde is(kwa dag)en voor het zelfde geldt weet jij dat je op dag 13 je eiersprong heb gehad maar steeds niet zwanger wordt,dan ben je steeds een hoop geld kwijt,ook als je het via internet koopt,ik ben er ook zojuist achter gekomen dat mijn eiersprong ook steeds anders is,dat verklaart wel een beetje waarom mijn cyclus deze maand voor het eerst anders is.

wij hebben alleen nog maar een meisjes naam, maar die wil ik nog even voor me houden heb vernomen dat iemand uit onze vrienden kring ook zwanger probeerd te worden. dus je weet maar nooit.

was wel leuk de eerste keer dat we op wintersport gingen (samen) kwamen we ene meisje tegen met deze naam en savonds zeiden we allebij wat een leuke naam die gaan we onthouden . dat is nu ongeveer 7 jaar geleden maar we vinden aleebij die naam nog steeds heel erg leuk.

hoi vanja,ja indd want het kan IETS schelen per maand,en stel als je naar de dokter zou moeten omdat het misschien niet gaat(als je 1jaar verder bent of langr)dan zal hij dat ook vragen om eerst 3a4maanden je temperatuur bij te houden.

Terug
Bovenaan