The Dreamgirls

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
innestel dag zal ook wel verschelen per persoon maar om een beetje een richtlijn te hebben in alles vind ik deze site wel makkelijk

zie je dat je achter een hele hoop dingen achter kunt komen via GOOGLE,handig he,ik heb er al zoveel dingen daar opgezocht.

wat voor werk doen jullie en hoe combineren jullie dat? vonden jullie het niet heel erg spannend om het op het werk te vertellen?
ik maak me daar nu al een beetje zorgen over.

ik google ook een heleboel maar het is een beetje lastig omdat ik een wisselende cyclus heb.Ben sinds 4 maanden weer uitmezelf ongi, daarvoor een jaar niet,daarvoor prikpil, loop dus ook in het zh.Mijn cyclus waren, 21,26,28, en 29 dagen.Nu gaat de arts er vanuit dat ik de 21ste of de 22ste ongi wordt(hopelijk niet natuurlijk)dus dat betekend dat zij deze maand uit gaat van 29 of 30 dagen1

Ik werk in de kinderopvang, ze weten dat we bezig zijn omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moet!

he ladies,

ik ben weer klaar met google ben weer een hoop wijzer geworden,
ik ga denk ik vanaf volgende maand ook beginnen met tempraturen.
(eerst een termometer aanschaffen).

oja en ik heb ook nog goedkopere ovulatie testen gevonden
http://www.babyboomshop.nl/

hoi vanja ik werk in een winkel en werk 3 dagen,ma,di,wo en derest van de week vrij!
op de ma+di is mijn zoontje bij mijn schoon ouders en op wo.bij mijn ouders.
persoonlijk vond ik de kind.dag verblijven TE DUUR ,zelfs al zou mijn werkgever en de belas.dienst 1 derde vergoeden dann nog werd ik NIET vrolijk wat ik aan kinder dagverblijven moest betalen!
bovendien kwam mijn moeder er al mee met op passen toen ze voor het eerst hoorde datb ik zwanger was toen was het meteen van;JA IK WIL OP PASSEN waarop ik nog tegen mijn moeder zij,ik weet nog niet wat ik wil hahahaha,maar vond alleen het aanbod al erg lief! en mijn schoon ouders vinden het ook helemaal geweldig!ik vraag regelmatig of ze het niet te vermoeiend vinden,maar nee hoor ze vinden het super!
ik geef ze wat luiers mee,drinken en voeding en dan redden ze het wel.

en zo combineer ik het dus

Terug
Bovenaan