The Dreamgirls

He Nelle,

Wat balen zeg!!!Toch ongi, ondanks je kwaaltjes,ggrr!Wat kan je lijf je dan voor de gek houden!gaan we samen naar de volgende ronde!Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Dat is zeker balen zeg! Waarschijnlijk ga ik ook mee naar de volgende ronde. Heb soms het gevoel dat ik ongi moet worden . Maar ik ga morgen gewoon testen als ik nog niet ongi ben.

En .....Ingrid, al getest???Ben zo benieuwd!!!!hihi!
Mijn ouders en mijn broertje zijn gisteren hier geweest, heb voor ze gekookt!Was gezellie!
We gaan zo ff een bakkie doen bij mijn schoonouders.
Mijn mannen(vriend, en zoon)zijn nu in de tuin met sneeuw aan het spelen!Ze proberen een sneeuwpop te maken, maar er ligt helemaal nog niet zoveel sneeuw!haha!Ook hebben ze de slee al klaar staan, mijn vriendje is af en toe echt nog een jongetje, hahhaha!

xje anies

hoi

Ik had vanochtend rond 8uur getest omdat mijn vriend moest voetballen. Ik had maar 1 streep. Ben ik verder gaan slapen en keek net 10 minuten geleden op dezelfde test.. zie ik een heel maar dan oook een heel licht 2de streepje! Zo gek. Waarom was dat vanochtend niet dan. Ik snap er niets van. Zal wel een mooi cadeau zijn vandaag! (7 jaar bij elkaar)
Wat denken jullie.

Hier in het oosten ligt geen sneeuw

Terug
Bovenaan