The Dreamgirls

He Anies,
Wat leuk dat er bij jullie in de sneeuw gespeelt kan worden.
hier valt wel veel. het is alleen iedere keer gelijk weer weg en er liggen overal grote plassen.

Wel leuk als je vriend zo leuk met een jesse speelt.
(ik heb trousens even op je hyves gekeken wat een leuk ventje is Jesse)

Kus

GEFELICITEERD INGRID

echt super joh..
een streep is een streep hoor. en nog geen ongie dus je bent echt wel zwanger...

ik ben helemaal blij voor je, en hopelijk blijf je hier ook nog even kletsen ben beniuwd hoe het allemaal gaat.

liefs Nelle

Bedankt!

Ik realiseer het nog echt niet. Morgenvroeg doe ik nog een test. Hopelijk is dan de streep dikker. Tuurlijk blijf ik bij jullie op dit forum.

Slaap lekker alvast en tot morgen

Hey meiden,

En Ingrid, kun je het al een beetje geloven??haha lastig he, om het te bevatten, maar vindt het echt GEWELDIG voor jullie!!!!Wanneer ben je uitgerekend dan?Denk ongeveer 29 nov?Dat zou ik ook ong zijn als ik niet ongi was geworden!
Is je vriend ook helemaal blij, geniet ervan!!!

Ik heb geen idee wanneer ik mijn nOD heb, is ff afwachten wat ze donderdag in het zh zeggen.

En muis, hoe is het met jou??

Vanja, de sneeuw is hier ook alweer weg, maar de sneeuwpop staat nog gedeeltelijk,haha!!!

Nelle, wanneer heb jij je NOD volgende maand???

xje anies

Volgens de berekeningen op internet ben ik ongeveer 2 december uitgerekend. Nee ik kan het echt nog niet bevatten. Mijn vriend is super blij!! Ook hij kan het nog niet echt bevatten...komt nog wel. Toch ga ik morgen nog testen. Ik weet dat een streep een streep is maar voor jezelf is het toch een bevestiging.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!

He Ingrid,
ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen. en nog even een testje voor de zekerheid doet morgen.
Ik vind het echt heel erg leuk voor je.

Anies, ik heb je op hyves toegevoegd als vried.

kus

Nou ik heb vandaag getest met sensitest. Nu was de 2de streep onduidelijker dan gister. Gister had ik de test van kruidvat. Zo vaag! hij moet juist duidelijker zijn dan gister? Of zal het aan de test liggen. Nu twijfel ik helemaal of ik wel zwanger ben. Vandaag was de 2de streep er ook wel maar die kon je bijna niet zien. ZO VAAG!!!!!!

Hoe is het trouwens met jullie? Ik praat nu alleen nog maar over mezelf, sorry!

Terug
Bovenaan