The Dreamgirlssss

A

Anoniem

Guest
He Ladies,
Op de volgende 700 berichten!
Dat we hier verder kunnen met onze gesprekken een luisetrend oor kunnen zijn voor elkaar en de frustraties kunnen uiten.
Maar voor al een voor goede berichten.
Zo dat we allemaal snel Zwanger zullen zijn.

Kus Vanja

He meiden,
Ik ben echt erg geschrokken van Nelle d'r bericht.
We zitten allemaal zo te hopen op een zwangerschap, maar niet op z'n manier.
zet je wel even aan het denken.

Nelle Nog maals heel veer sterkte! Ik denk aan je!

Kus Vanja

Anies,

Wat een keuze die je moet maken!
Ik denk wel dat je de goede keuze maakt, eem drieling is toch wel weer erg veel.
Maar ik snap heel goed dat je denk maar wat als....
En het gevoel hebt dat je een 'grote' kans laat liggen.

Oja en klussen voor je vakantie ben ik helemaal voor !! hihi
maar goed eerst deze door komen. en mischien verschuift deze cyclus wel weer zo dat het daarna toch nog goed uit gaat komen.
Wel leuk even een week lekker weg met je moeder.

Kus Vanja

He Ingrid,
hoe is het met jou?

Wij zijn nu toch echt weer begonnen met klussen. de ovu- testen geven nog niet echt een   duidelijke streep. maar goed je weet maar nooit.
Ik heb gistere eerst maar enes nieuwe testjes besteld.
deze keer bij sensitest in de hoop dat deze wel ene tweede streep gaan geven.
Ik zit er ook hard over na te denken of ik ook ga temperaturen. om iets meer duidelijkheid te krijgen.

En ik kijk ook al rond hoor wat er allemaal te krijgen is. In mijn favorieten heb ik al een hele lijst met leuke dingen opgeslagen.
Ik vind deze echt helemaal leuk:
http://www.minimonkey.nl/
Oja ik heb ook al stiekem bij mijn schoon ouders op zolder gekeken daar staat nog de oude riete wieg van mijn vriend (die ik wel wil hebben). erg schattig.

Fijne dag vandaag.

Kus Vanja

Goedemorgen,,

Hoe is het met jullie???
Dus Vanja ook aan de ovutesten, spannend!!!!!
Ingrid hoe gaat ie met jou???
Nelle, hoe is het???

Heb een beetje buikpijn, onderin de buik.Het zullen mijn eitjes wel zijn, ze zijn nog niet gesprongen.Ben benieuwd wanneer ze wel gaan springen!!!!volgens de arts zou het gisteren of vandaag moeten, maar ik doe toch de ovulatietesten , de digitale van clearblue en heb nog geen lachend gezichtje gezien, vindt het een beetje vreemd allemaal!!!!
Nou ja, heb sowieso dinsdag weer een afspraak voor een echo dus we zullen wel zien!!!!

Liefs anies

Hoi

Ja het is echt vreselijk voor Nelle en haar vriend/man!

Ik ben ook begonnen met de ovu-testen. waarschijnlijk zaterdag of zondag kans op 2 dikke strepen. maandag disndag en woesndag ga ik op kamp met de kinderen. Hopelijk is het dan niet mijn klusperiode.

Vanja: even over tempraturen... Ik heb gehoord dat je dan eerst een paar maanden moet kijken om te testen en alles moet bij houden en dat je daarna pas echt kan tempraturen.   Weet niet zeker hoor.

Anies: hoe is het met jullie dan? sta je nog wel achter je beslissing?

Vandaag was het een drukke dag voor mij. 3 kinderen hadden in hun broek geplast/gepoept door de omweer. ze waren bang. 1 kind (syndroom van down) was gevallen en had zijn knieen kapot. zo zielig!! Hij was zo verdrietig. Lekker gesnoezeld met hem en toen was het gelukkig over.
morgen heb ik lekker vrij
Hoe was jullie dag?

liefs

Hallo meiden,

Heb vanmiddag weer een ovutest gedaan, en ja hoor, een lachend gezichtje!!!dus vanavond komt het erop aan.Sta nog steeds niet helemaal achter mijn beslissing, ik weet het gewoon niet.We gaan vanavond vast wel klussen en dan zien we wel!!!PPPFFF lastig hoor!!!

Ingrid, wat sneu dat de kinderen zo bang waren voor het onweer!!!We hebben hier helemaal geen onweer gehad!Lekker een paar daagjes op kamp, zal wel erg druk worden, denk ik.
Hopelijk zit je dan niet in je vklusperiode, anders ervoor en erna maar gaan klussen,hihi!!!

groetjes anies

Vanja, heb geen ervaring met temperaturen, maar lees idd dat als je een goed beeld wil krijgen je dit een paar maanden moet doen!

Terug
Bovenaan