The Dreamgirlssss

hey meiden

hier gaat alles redelijk, de eerste 2 dagen heb ik wel te veel gedaan lag vrijdag in 1 gedoken op bed met enorme krampen en duizeligheid. leek wel een hele erge menstruatie ben ook 2 dagen bloed verloren..
dat is nu inmiddels gestopt en ik voel me redelijk goed. 1 wondje doet nog wat pijn en ik ben nog snel moe en af en toe wat duizelig.
 ik had gister zowaar zin in seks.. ik dacht ddat dat wel even weg zou blijven maar niet dus.

helaas wou mijn mannetje niet hij vond het nog veel te vroeg en is bang dat hij me pijn doet...
we moeten nu wachten op mijn menstruatie en dat kan 4 tot 8 weken duren... pfff das toch lang! ik hoop dat het snel komt want dan kunnen we er weer voor gaan.
er zijn   momenten bij dat ik me heel goed besef dat er een eileider weg is gehaald en ons kindje en dan komt er een golf van verdriet en pijn.
over het algemeen weet ik dat ik nog voor 80% vruchtbaar ben en dat ik blij ben dat ik er nog ben. als ik alles positieve dingen in mijn leven afzet tegen de negatieve dingen dan ben ik een heel   gelukkig mens.

ik ga heel hard voor jullie duimen als jullie op het wacht bankje zitten dan wachten we weer met z ´n vieren. alleen jullie wachten op geen menstruatie en ik wel op een menstruatie we shall see

liefs Nelle

Hey Nelle,

Jeetje he, 4 tot 8 weken wachten pfff!
Echt balen allemaal.Als er wat is, kun je het hier altijd kwijt he?
Heb veel aan je gedacht afgelopen dagen.Vindt het zo erg.
Doe maar rustig aan hoor!!!En gun het de tijd.

Hier verder niet veel te melden, ben de hele dag een beetje misselijk en aan de diarree!Zal wel door het weer komen denk ik, het is ook zo warm en benauwd!
Morgen weer naar het ziekenhuis, vindt het erg spannend, het schijnt dat je aan de bloedwaardes kunt zien(heb ik moeten laten prikken vorige week maandag)of je ook een drieling krijgt.Als je een drieling krijgt moet je progesteron gehalte ook 3x zoveel zijn.Natuurlijk is het dan niet zeker dat ze bevrucht zijn, en of ik ook daadwerkelijk zwanger ben, maar als ik gewoon de bloedwaardes heb van 1, weer ik in ieder geval (bijna)zeker dat het geen drieling wordt!
Kon er vannacht niet van slapen, zit toch wel in de stress hoor!Duimen jullie voor me morgen???

Liefs Anies

Nelle,
Wat fijn dat je zo snel opknapt. Wel erg lang wachten hoor. maar dat geeft je misschien ook wel wat rust om weer op te knappen.
fijn om weer wat van je te horen.

Ingrid, ben je al op kamp? nog flink geklust afgelopen weekend?

Anies,
Inderdaad erg spannend? dat ze dat zo snel al kunnen weten.
Ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat het geen drieling word maar wel raak is.

Hier niks spannends te melden, geen strep meer op de ovu-testen dus we gaan weer wachten.
Vanja

Hey meiden,

Kom net uit het zh, en heb goed nieuws!1 eitje is niet gesprongen dus het wordt geen drieling!Het kan natuurlijk altijd, maar dat zou bij iedereen kunnen.Er zijn er twee weg, dus nu is het afwachten geblazen!
Heb net bij de kruidvat zwangerschapstesten gekocht, 2 voor 5 euro.Maar kan pas volgende week donderdag og vrijdag testen, weet het niet eigenlijk.Ga dan uit vamn een   cyclus van 32 dagen, maar als ik op internet mijn gemiddelde cyclus uitreken, dan kan ik de 10de altesten.we wachten maar af!!!!Ga ff gauw een broodje eten en dan aan het werk!

Liefs Anies

He Anies,
wat goed nieuws dus nu toch inspanning voor je nod. wanneer zou je nod zijn? en moet je voor die tijd nog naar het ziekenhuis voor bloed onderzoek?
Ik wacht met je mee!

Kus Vanja

Hey Vanja,

in het ziekenhuis hebben ze niet gezegd wanneer mijn NOD is.Dek zelf volgende week donderdag, dan is het twee weken geleden dat ik mijn eisprong heb gehad!
En jij???Ff   een lijstje

Anies NOD   ongeveer   12 maart!
Ingrid NOD ongeveer
Vanja NOD ongeveer
Nelle weer ongesteld ????

Liefs Anies

Hoef voor die tijd niet meer naar het ziekenhuis, ook niet voor bloedonderzoek.
Als ik wel ongesteld wordt9wat ik natuurlijk niet hoop)moet ik de derde dag komen voor een uitgangsecho om te kijken of er ook cystes zijn.Dat schijnt te kunnen als je meerdere eiblaasjes hebt gehad.Beetje raar verhaal, maar we hopen niet ongi te worden,hihi!

Anies NOD   ongeveer   12 juni!
Ingrid NOD ongeveer
Vanja NOD ongeveer 14 juni
Nelle weer ongesteld ????

ik hoop met je mee!

Terug
Bovenaan