The Dreamgirlssss

Heyyyyyy

Hoe is het???Vanja, geeft het een beetje rust dat jullie besloten hebben om in jan naar de huisarts te gaan???
Petra, hoe is ie??Bijna NOD, toch???Spannend, duim voor je!!!
Ik heb over ruim een week mijn NOD, begin mijn borsten iets te voelen, de zijkanten lijken een beetje gevoelig!!!
Maar laat me niet meer voor de gek houden, wacht gewoon af!!!(als ik dat kan,hihi)
Moet morgen bloedprikken om te kijken hoe het met mijn progesteron waarden zijn!!!
Hoor de uitslag pas bij mijn volgende bezoek, maar nou dacht ik, je kunt aan de progesteron zien of je een (goede)eisprong hebt gehad, en omdat ik hier aan twijfel, zou ik dan niet ff kunnen bellen voor de uitslag?Normaal heeft mijn arts telefonisch spreekuur 's middags, maar ja, aan de andere kant, het veranderd niks als ik het weet, lastig hoor!wil ook geen zeur zijn!
Ik wil gewoon zwanger zijn!!!!!

liefs Anies

Hallo,

Hoe is het met jullie???
Petra, weet je al meer???

Liefs anies

hey dames!!

Dreamgerll raakt wel een beetje uitgestorven! wel jammer....... Twas altijd wel een aardig clubje toch.. Maar een voordeel dan als ze op de duur een voor een wegggaan dan betekend dat wel dat het een vruchtbaar forum is..hihihihihik hoop dat het voor jullie ook zo ver komt ja jij ook vanja!!   Met annies heb ik regelmatig ff contact via prive bericht van hyves. en daar heb ik het al verteld.... het is bij mij echt zo ver... tis   nog wel vrroeg maar ik mag een klein beetje blij zijn! hiep hiep hiep hoera!!!!   er stonden een + op de test!!!!!!!

Jij vanja ook heel veel sterkte en ik hoop dat er snel wat uitkomt als je in jan naar de HA gaat!

Liefs en dikke KUS!!!!!!!

Petra

He Meiden!

Ik weet heb ik heb al een tijdje niks van me laten horen.
Heb af en toe echt het idee dat we (ik) er teveel mee bezig bent.
Vandaar dat we besloten hadden om niet te veel meer te lezen en te schrijven.

Aller eerst Petra van Harte Gefeliciteerd!! wat een goed nieuws. geniet er lekker van.

Ik wou jullie even op de hoogte brengen wij hebben nog geen goed niwus maar omdat we nu toch alle bij frij hebbenben ik vandaag al vast naar de huisarts geweest en heb een door verwijzing gekregen voor de gynacoloog, mijn vriend gaat morgen naar de huisarts (mijn docter vond het nodig dat hij naar zijn eigen gaat).
En we hebben een afspraak gemaakt met de gynacoloog deze kan pas maandag 26 januari, dus tot die tijd klussen wij weer lekker verder.

Anies hoe gaat het bij jullie?

Ik wil jullie ook een leuk, vruchtbaar en gezond 2009 wensen.
Op allemaal zwangerschappen en hele mooie en gezonde baby's

Dikke Kus
Vanja

Even terug om hoog!

ondertussen is mijn vriend ook naar de huisarts geweest en hij moet van de week zijn zaad inleveren bij het ziekenhuis.
dus word vervolgd.

Kus Vanja

Terug
Bovenaan