The Dreamgirlssss

Hey meiden,

Hoe is ie???
Hier alles wel goed alleen buikpijn!
Heb vanmorgen weer testje gedaan(ovu)en het lachende gezichtje was weg!Heb dus ws vannacht mijn eisprong gehad.
Maarre we hebben net onveilig gevreeen, hoe zit dat nou met dat eitje???Volgens internet blijft ie 24 uur in leven???
Ik dacht als je eisprong geweest was, je niet meer vruchtbaar(of verminderd iig)was.Weten jullie dit??

Anders heb ik toch kans om zwanger te zijn!!!

Kus anies

He Ladies,
Hier alles goed! Nog geen dikke streep op de ovu testen, maar goed wat niet is kan nog komen en als ik van een gelijke cyclus als de vorige keer uitga zou ik mijn ei ook pas zondag hebben.
We klussen gewoon lekker verder.

En van het tempraturen ik weet dat je dat eerst een paar maanden moet doen, maar goed je moet er toch ene keer mee beginnen als je duidelijkheid wilt hebben.

Anies, het klopt idd dat een eithe nog ongeveer 24 uur kan leven dat verschilt wel per persoon. Wat spannend!
Gaan jullie nog iets leuks doen van het weekend?

Gisteren hebben wij bij vrienden gegeten en vanavond hebben we een verjaardag.
het is hier trouwens heerlijk weer misschien ga ik nog wel wat plantjes voor de achter tuin kopen.

Kus Vanja

Hoi hoi,

Ik wist niet van dat het 24 uur. Weer wat geleerd .
Waar schijnlijk heb ik dinsdag (als ik dus op kamp ben) mijn  vruchtbaarse periode.
We gaan vandaag en morgen klussen. Waarschijnlijk ook woensdag voor de zekerheid.

Vandaag gaan we met vrienden uit in breda (ongeveer een uur en drie kwartier rijden). Mijn broer heeft daar een cafe, daar gaan we dus ook heen.

Anies  gaan jullie nog wat doen?  vanja nu kan je in de tuin werken als je zwanger bent raden ze het af vanwege de kattenpoep.  

Nelle hoe is het nu met je?  

hai meiden,

Hoe gaat ie??Hier alles goed, de buikpijn is bijna weg!!Heerlijk!En nu maar weer afwachten!!!
spannend allemaal, die ovutesten.
We liggen allemaal wel bij elkaar in de buurt he, met de vruchtbare dagen?
Ik heb ws donderdag/vrijdag mijn ei gehad!Vanja, jij dus ws zondag, en Ingrid ongeveer dinsdag!!!!
Spannend kunnen we samen weer op het wachtbankie.Ik vindt het deze maand extra spannend, omdat we gisteren dus geen condoom hebben gebruikt, en een ei 24 uur blijft leven!!!
Maar blijf van mening dat een drieling wel iets te veel van het goeie is!!!PPPFFF!
Nou ja, we wachten het af!
Heb vanmorgen ff boodschappen gedaan, en ff schoenen geshopt voor mijn vriendje, en verder de hele dag niks bijzonders gedaan!
Morgen ook geen plannen!

Liefs anies

he he,
Nou ik had gisteren al een duidelijke tweede streep en vandaag weer, dus wij zijn nu flink aan het klussen.
Hoe lang bleef bij jullie die tweede streep aan?

wij zijn vandaag even naar mijn ouders geweest en net hebben we het hele huis even schoolgemaakt.

idd wel leuk zo dicht bij elkaar.
Anies ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vind. en ik vind een drieling toch ook wel erg veel.
Weet je al iets of ze je dan volgende maand gaan doorspuiten? en of ze de colmid dan gaan verlagen? of hebben jullie het daar nog over gehad met je arts?

Ingrid wat leuk aankomende week op kamp. wel zwaar denk ik. maar idd gewoon er voor en er na lekker klussen.

Kus vanja

Hallo,

Dus Vanja, druk aan de klus,hihi!!!
Wel spannend idd, zo dicht bijelkaar!!!!!Kunnen we elkaar steunen!!
Als ik deze maand niet zwanger ben, ga ik verder met een half tabletje clomid, een hele is blijkbaar te veel van het goeie,haha!
Doorspuiten moeten we weer een maand afwachten omdat ik naar Tunesie ga.
Maar hoop dat dat allemaal niet nodig is!Stom maar ben echt al namen aan het bedenken.Voor een meisje heb ik:
-Evy
-Yarah
-Joy
-Isa
-Robbin

En voor een jongen weet ik het niet, Vindt Mika erg mooi.

Wat vinden jullie ervan?
Jullie ook al namen in je hoofd?????
Fantaseren mag altijd,toch,hihi!

Ben morgen nog lekker een dagje vrij,heerlijk!!!

Liefs Anies

Ingrid, dus jij wist het ook niet van die eicel, en 24 inleven blijven.Ben ik niet de enige,hihi!!!

Terug
Bovenaan