The Dreamgirlssss

he Meiden,
hier geen nieuws, ongi is weer voorbij gelukkig, maar door alle lange cyclussen hoeven we ook nog niet echt aan de klus. dus we doen hier lekker rustig aan.
we zijn nu maar echt aan de klus. we zijn begonnen aan de badkamer (geeft heel veel troep).

Anies wat spannend maar weer afwachten.
ik vond het de afgelopen maand ook zo lang duren met die ovu testen (heb uit eindelijk ook geen poristieve gezien) wat heel frustrerend is. maar achteraf is het me weer duidelijk geworden. moet gewoon meer geduld hebben.

en meiden hoe gaat het bij jullie? lekker ana het genieten van het mooie weer?

Kus

He hoi;

Gebeurt dus weinig hier! Bij mij ook alles rustig! Heb vanochtend met mijn nicht gebelt over de babykleertjes! Gezegd dat we inmiddels al een jaar bezig zijn, ze dacht inderdaad al dat we een tijdje bezig waren! En begreep het volkomen! Wist op het moment niemand voor de kleertjes, dus zou ze opruimen en mocht het met mij zover zijn dan kon ik ze dan wel uitzoeken want er zaten nog hele mooie kleertje bij! Dus ze wilde het wel bewaren! Ik heb wel gezegd mocht er in de loop van de tijd iemand anders zijn dat ze het dan gewoon aan die gene moet geven! Is wel fijn om er met haar over te praten! Kan het de laaste tijd wel goed met haar vinden! Ben toen ze zwanger was van haar jongste ook veel mee geweest naar de verloskundige, erg leuk! Nu word de kleine alweer een jaar! Volgende week neem ik mijn neefje nog even mee naar een pretpark of zo, die is net zes geworden! Doe ik meestal in de vakantie neem ik hem een dagje mee! Jullie nog tips??????? Hebben gisteren een jong katje opgehaald!!!!!! Nu 8 weken echt een schatje!!!! Zijn vanochtend naar de Notaris geweest voor de hypotheek! We gaan verbouwen! Komt een stuk bij de woonkamer en de keuken  word  open gemaakt! En we krijgen cv, een hoekkeuken enh outen garage! Hopen dat ze dit jaar nog kunnen beginnen!!!!!! Verder maar weer afwachten mijn NOD is denk ik 4 aug, weet het niet zekker omdat mijn cycles steeds erg verschillend is!

Liefs Marie

Ik lees net op hyves dat een oude schoolvriendin zwanger is, ik kreeg tranen in mijn ogen! Bij de ene doet het me meer als mety de andere! Maar kon het altijd goed met haar vinden en dan vind ik het toch wel extra confronterend! Had het er nu even egr meoilijk mee!!!!!!!!! Heb haar een gewoon berichtje gestuurd maar dan wil ik het haast wel vertellen!!!!!! Maar dat moet maar niet!!!!!!!

Hey meiden,

Marie:Wat goed dat je het aan je nicht hebt vertelod, lucht wel op, denk ik.
Wat grappig dat jullie ook gaan verbouwen, wij zijn gisteren bij de notaris geweest, ook ivb met de hypotheek en de verbouwing,haha!Wij krijgen een vaste trap naar zolder en een dakkapel.
Is altijd wel confronterend he, als je iemand zwanger ziet(of het weet)Vooral als je zelf al een tijdje bezig bent, ik ken het.Ben vanmorgen naar het zh geweest, en mijn eitjes waren alletwee weg, nu maar afwachten wat de natuur gaat doen, moet do nog wel ff bloedprikken op progesteron.Mijn slijmvlies zag er nu wel goed uit, dus dat scheelt weer!

Ik zal ff een lijstje maken:
Marie:NOD 4 aug
Nelle:NOD?
Ingrid:Uitgerekend ?
Vanja:NOD ?
Anies:NOD 7aug(volgens arts)

Het worden weer spannende weken!!!!
Tot snel,xje anies

Hoi hoi,

Ik heb nu nog niks te melden. Alles gaat goed en ik kan pas dinsdag weer
naar de verloskundige. Dus moet nog ff wachten.

Ingrid:uitger. waarschijnlijk 26 febr.
Vanja:NOD ?

He hoi;

Wat toevallig dat je ook gaat verbouwen Anies!!!!! Wel spannend he, ik ben blij dat nu alle regel dingen achter de rug zijn en dat het nu wachten is op de bouwaanvraag, die is al in gediend hoor! Dus daar is het wachten op, het kan 6 tot 12 weken duren!!!! Pffffffffff!!!!!!! Gisteren een vrijgezellenfeest gehad van vrienden! Erg gezellig, we hadden een salsaworkshop met tapas eten en daarna nog lasergamen! Wel warm maar wel erg gezellig! Daarna hebben we samen met de mannen nog een terasje gepakt! De mannen hadden klei duifen geschoten en gewokt en hadden het ook erg naar hun zin gehad! Alleen wou de helft nog op stap en de rest niet en toen werd er niet meer overlegd en ging ieder zijn eigen gang, beetje jammer! Na veel overleg zijn we uit eindelijk allemaal naar huis gegaan want het briuidspaar beslist en die wilden naar huis! Daar nog even wat gedronken en toen was het ook wel weer gezellig! Vrijdag gaan ze trouwen!!!!!!! Mijn vriend is getuige! Dus erg bijzonder en leuk!

Hielpt er nu erg rekening mee wat ik at en dronk! Heb geen drank gehad |(moest ook rijden maar had het zowiezo niet gedaan) En er was blauwe kaas dit heb ik niet gegeten! Ik vroeg me af houden jullie ook rekening met wat jullie eten en drinken  als jullie zwanger willen worden? Mijn vriend rookt kan dit ook invloed hebben???????? De laatste dagen ben ik er weer erg mee bezig en daardoor denk ik ook erg emotioneel! Fijne zondag iedereen! Ik moet straks nog werken!!!!!!!!!! Lekker warm!!!!!! Hihi!

Liefs Marie

Ingrid:Uitgerekend ?
Vanja:NOD 27 aug (38 dagen cyclus)

ik hoop dus echt dan mijn cyclus weer wat korter gaat worden hier word ik echt niet blij van. hij valt dan ook midden in mijn vakantie bha.

Terug
Bovenaan