The Dreamgirlssss

He meiden, nog steeds geen teken hier,
vol houden is lastig maar op mijn werk word ik lekker afgeleid dus we hebben het weer een dag langer vol gehouden. hihi.
Kus

Hey meiden,

Hoe is het???
En Vanja?Weet je al meer??

Ben poepieshaggie!!!GGGRRR!isschien komt het van de clomid, ik weet het niet!!!Kom net van de winkel waar ik met Jesse heen ben gefietst, wat nogal even duurt i.v.b met Jesse en wil ik gaan koken, bruine bonen schotel.Sta ik alles voor te bereiden, gehakt rullen enzo, heb ik geen bruine bonen meegenomen!!!!GGGRRR!

Ga ook niet meer terug, mannetrje moet straks met de auto maar ff naar de winkel!
sorry heb een dipdag!!

kus

He Anies, balen he z'n dag! lekker niks doen vanavond dan is hij weer snel voorbij.

Jullie raden nooit wat er net gebeurden! ik was toch wel erg nieuwschierig dus ik heb een testje gedaan maar gelijk daar na viel er een plons water over heen.
de test was uiteindelijk negatief maar had wel een duidelijke test streep.
dus ik denk dat ik niet zwanger ben maar de test was dus denk ik ook niet helemaal goed. maar ik heb gelijk geen zin meer om te testen, wacht nog wel even af tot zaterdag.

Fijne avond, kus Vanja

Hoi Vanja,

Nee dan is de test niet meer goed denk ik hoor. Ik ga voor je duimen zaterdag!! Je hebt zaterdag gewoon nog 50% kans denk ik.   Want de test streep komt altijd heel snel er op te staan. Misschien was hij al bezig om donker te worden voordat het water er op viel.
Laten we dat maar hopen dan.
Want wanneer was je Nod ookal weer?Je bent toch al een paar dagen overtijd?
Succes meid!!!

liefs ingrid

Hey hallo,

Hoe is ie???
en Vanja, weet je al wat meer???
Ben vandaag met de ovutesten begonnen en wat zie ik, een licht tweede streepje!Zit nog maar op dag 9, ben voor de zekerheid begonnen omdat mijn vorige cyclus zo kort was.
Kan het zijn dat er een paar dagen een tweede lichte streep te zien is, of zou ik dit weekend mijn ei al hebben???
morgen maar weer testen!!

Ga zo naar de bios met mams, naar mamma mia!lijkt me een gezellige film!!!
tot snel,

kussie

Snap er niks meer van!

Ik heb vanochtend getest deze was dus negatief.
dus we gaan maar weer wachten tot ik ongi word.

Kus

He hoi;

Ben vandaag weer terug gekomen! Nijmegen was weer gezellig en heb goed gelopen! Weinig lasten, alleen last van de regen haha! Maar verder ging het supper!!!!!!!!!! Ik heb eerst alles terug gelezen!!!!!!! Veel gebeurd dus! Ik was even nieuwschrierig hoe het met jullie gaat! Kom morgen nog wel weer even op de computer en reageer dan wel even, maar ben nu moe! Dus ga zo ff tv kijken of zo!!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Vanja, wat spannend allemaal zeg!!!Ik blijf voor je duimen!Geen bloed geeft moed!!!
Marie, fijn dat het zo leuk was, lijkt me ook wel gaaf om een keer mee te doen!
Ingrid en Nelle, hoe is ie???

Ik heb vandaag weer een ovutest gedaan, en nu had ik weer een tweede lichte streep, volgens mij wel lichter, maar kan ook komen dat ik vandaag wat meer gedronken heb.
Hey las ergens op een site dat het volgens de gyn het beste is als je klust op dag:10, 12, 14 16, 18 en 20.Doen jullie dit??Mij is verteld dat elke dag beter is, maar toch lees ik overal om de dag?????

liefs anies

Terug
Bovenaan