The Dreamgirlssss

He hoi

Heb nu even tijd om te reageren!!!!!!!!!

Nelle~ Hopen dat het snel lukt, fijn dat je er nu weer voor mag gaan, we duimen voor je!!!!!!

Ingrid~ Las net het stukje van je vrijgezellenfeest leuk hoor!!!!!!! Vooral als je niks verwacht!!!! Waarneer ga je trouwen?????? Dus over twee weken weer een echo, leuk!!!! Al veel last van kwaaltjes?????????

Vanja~ Spannend hoor, wachten duurd lang he!!!!!!!!!!!!

Anies~ Ik weet niet wat het beste is om om de dag te klussen of elke dag! Wij hebben het deze keer elke dag gedaan, dus we wachten maar gewoon weer af! Ik kan je dus geen andwoord geven op je vraag! Misschien is het bij een normale cycles wel beter om om de dag te klussen!

Met mij gaat het goed, we hebben deze keer dus flink geklust! Nu maar weer afwachten, heb begin aug. mijn NOD! Dus dat duurt nog even, als ik dan wel ongi word moet ik het ziekenhuis bellen en dan na 10 dagen langs komen! Dus we zien wel! Verder zit de vakantie er al weer op!!!!!! Drie weken gaan snel voorbij!!!! Morgen weer aan het werk! Vandaag een rustig dagje! Even weer bijkomen van het lopen! En alles weer wassen, wat een wasgoed heb je dan!!!!!!!! Zijn jullie nog wegeweest of gaan jullie nog op vakantie??????????

Tot snel!!!!!!!!

Liefs Marie

He meiden,
hier even een baal momentje..
alle hoop is weer vervlogen ben net ongi geworden. bha.

ik zit dus nu op een cyclus van 38 dagen. bha ook deze word steeds langer.
maar goed op voor de volgende ronden.
ik hb net een potje theunisbloem oli gekocht dit zou je cyclus wat regelmatiger maken, ik ben benieuwd! heeft een van jullie hier ervarig mee?

Hoe gaat het met jullie?
Marie wat goed dat je de vierdagse hebt uitgelopen lijkt mij echt een super ervaring.
ik ga pas de laatste week van augustes op vakantie dus ik moet nog even wachten.

Kus Vanja

Hey meiden,

Vanja wat *** zeg!!!echt balen!!!!Ik heb idd wel eens van die theunis(olie) gehoord,maar heb er zelf geen ervaring mee!Lijkt me ook wel wat voor mij!!!
Heb wel gehoord dat een maansteen ook je vruchtbaarheid kan vergtoten, je moet het dragen als ketting, en dan als lange ketting, dat ie ong bij je buik hangt, ikweet het niet hoor!Wat denken jullie???

Had trouwens voor de derde dag van de ovutest een tweede licht streepje!

lMoet morgen weer naar het zh om te kijken hoe het met mijn ei(eren)is, en wanneer we moeten!!!haha!

liefs anies

Het hallo,

Ben vanmorgen naar het zh geweest, en.....heb 2 eitjes van boven de 20mm, dus ze gaan van de week springen!!!W.s woensdag maar kan ook eerder.Ze moeten minstens 20 mm zijn voordat ze springen dus spanned!!!We gaan vanaf vandaag maar elke dag klussen,hihi!!!
Het zijn er 2 dus heb een dubbele kans, of kans op een tweeling!
Als ze woensdag springen, springen ze op dag 14, en dat is goed!!!

Alleen mijn slijm was aan de dunnen kant, 4,8 en het moet eigelijk 6 of meer zijn.Dit betekend dat het bevruchte eitje zich niet kan innestelen.Dat was ff schrikken maar moet vrijdag weer om te kijken of de slijmlaag dikker is, en of de eitjes weg zijn.
Vorige keer bleek ik namelijk ook rond dag 12(vandaag) een (te)dunnen slijmlaag te hebben maar die werd na een aantal dagen toch dikker, maar kwam wat laat op gang!dus afwachten....
En als de slijmlaag wel dun blijft zijn daar weer medicijnen voor!!!

Wat een ingewikkeld verhaal,ppfff!!!
Ga nu ff met de hond uit, en dan moet ik vanmiddag werken!!!

Liefs anies

He hoi;

Vanja wat balen zeg, !!!

Anies spannend zeg, en maar duimen!!!!!! Hopen dat het nu lukt!!!!!

Ik moet ook zo aan het werk, dacht nog even kijken achter de computer! Erg verslavend, hihi!!!! Moet er straks wel wee rinkomen ndkeik na drie weken vakantie! En de week voor mijn vakantie zat ik in de nachtdienst, dus ben vier weken niet op de groep geweest dus das wel lang! Zal wel weer wenen zijn! Deze week alweer allerlei afspraken morgen tandarts, woensdag neefje jarig, donderdag theraphie en kat ophalen, vrijdag hypotheek acte tekenen, zaterdag vrijgezellenfeestje van een vriendin!!! Dat heb je gelijk weer na de vakantie allerlei verplichtingen! De vakantie gaat ook zo snel!!!! Straks ben je alweer vergeten dat je vakantie hebt gehad! Druk durk druk!!!! Nou ja tot snel!!!!

Liefs Marie

Hey meiden,

Wat is het rustig hier;(!!
Hwb verder ook weinig te vertellen,zit nu op dag 13 en met de ovutesten heb ik voor de 5de dag een licht tweede streepje!Volgens de arts is morgen ws mijn eisprong, dus moet morgen toch echt een tweede dikke streep krijgen, anders snap ik het niet meer!!!
Maar moet vrijdag toch naar het zh om te kijken of de eieren weg zijn!!
Hey maar op de ovutest staat dat je die het beste om 12.00 kunt doen, en dat je dan iets van 4 uur niet mag drinken en 3 uur niet mag plassen, doen jullie dat???
Ikke niet, 12.00 is niet echt handig als ik aan het werk ben, en zolang niet drinken en niet plassen hou iik ook niet vol!!!

nou ja, we klussen lekker verder,hihi en hopelijk met resultaat!!!

liefs anies

he Meiden,
Hier gebeurd ook nu niks spannends, wachten tot de ongi weer overis en dan zien we wel weer.
Anies, ik doe ook altijd die testjes pas om 7 uur omdat ik dat echt niet op mijn werk kan gaan zitten doen. hihi.
maar ik doe dan wel mijn best om in de laaste paar uur van mijn werk niet te dringen en niet naar de wc te gaan.

ik heb wel weer nieuwe testjes besteld. dus ik ga in de loop van deze week wel weer even rekenen waneer wij weer aan de klus moeten.

Kus

Het meiden,

Hoe is het met jullie???
hier alles goed!Heb lekker al weekend,haha!!!!
Heb wel dagen van 8.00 tot 18.00 gewerkt dus was het ook wel een beetje zat!hihi!
Volgens de arts zou ik vandaag mij eisprong hebben, heb niks gevoeld, maar dat voel ik nooit!
Wel heb ik weer een ovutest gedaan, en de tweede streep id iets dikker dan de afgelopen dagen, maar nog niet hetzelfde va kleur als de   "goede"streep.
Weet het ook niet hoor, maar wat ik gisteren ook schreef, ik drink wel gewoon hoor, dus misschien dat het daar ook aan ligt!(geen drank hoor,haha)

We klussen gewoon maar door,haha!En dan hoor ik vrijdag wel of de eieren gesprongen zijn, dan kan ze ook bekijken wanneer ik ongi moet worden(hoop het niet natuurlijk)
Ik vermoedt over ong 2 weken!Dus het wordt weer spannend!!!!

Liefs anies

Terug
Bovenaan