The Dreamgirlssss

Hey vanja!!

Is trouwens niks met blond hoor!!!! hihihi maar dat wordt altijd gezegd ja...

Maar goed... Ik zelf heb geen ervaring met teunisbloemolie. Maar ik denk dat je er van uit moet gaan van een normale cylclus.. Normaal gesproken heb je een cyclus van bepaald aantal dagen voor de eisprong en ongeveer 14 dagen tot na de eisprong en dan moet je ongi worden.. Ik weet niet hoe het daarvoor was met jou hoe het normaal was bij jou na de eisprong, hoeveel dagen dat was? Maar goed heel veel verstand heb ik er niet van. Ik ga er zelf altijd van uit dat je 14 dagen na je eisprong ongi gaat worden....... Ik zit dus te wachten to dacht ik 26 nov....... idd wel vervelend weer hoor zo lang wachten.. Wil er eigenlijk niet te veel over nadenken maar ja... doe je zutomatisch toch wel!. Maar ik ga er niet van uit dat het deze keer al gelijk raak is! ik geloof het niet. mijn gevoel zegt van niet..... maar goed we achten af.. Tot wanneer moest jij ook al wachten??

Ik zal je ff op zoeken op hyves. Maar over dit onderwerp moet je niet op hyves over praten omdat nog niet iedereen er van af weet hoeft   voor mij ook niet er weten het al genoeg en somswordt je ook een beetje zat   van de vragen van hoe is het nu???

duszzzzz... maar ik zal je gaan zoeken!!!!

Liefs en tot horens!

Petra

Hey meiden,

Hoe ios het met jullie???
Vanja, wat vreemd een eisprong op dag 21!Normaal gesproken zou je idd 21 + 14 moeten doen=35 dagen.Maar weet niet hoelang je al aant temperaturen bent, en of dit betrouwbaar is.
Ik vergelijk het namelijk ff met mezelf, normaal heb ik mijn ei ong dag 11 tot uiterlijk dag 14, maar deze maand is vandaag dag 17 en weet bijna zeker dat ik nog geen ei heb gehad, moet straks naar het zh om te kijken hoe groot ze zijn, en wanneer mijn eisprong komt.Dus het kan wel wisselen per maand, ik heb ook nog niet eerder zo'n lange cyclus gehad!!!
Maar wat ik net ook al zei, hoe betrouwbaar is het temperaturen???

Petra, dusss je iui zit erop!!!Nu afwachten maar,bah!
Wat raar dat jezelf het idee hebt dat je ei al geweest is, en dat ze dan toch iui doen!

Ik moet om 12.40 in het zh zijn, hoop dat ze nu wel wat gegroeid zijn, anders snap ik er niksie meer van!!!!!Moet in 1 x door naar het werk, werken tot half 7, en dan snel naar huis, en om 20.00 moet ik alweer op een bruiloft zijn!!PPPFFF,druk druk!!!haha!

O ja Vanja, sint maarten was erg leuk, gelukkig was het droog!!!!Zet nog wel ff wat foto's op mijn hyves van Jessen met zijn lampion!!!

Nou meiden, tot snel, enne toi toi!!!

kusss

Hey allemaal,

Hoe is het het met jullie??
Hier alles wel goed!
Ben gisteren in het zh geweest, had 1 ei van ong 15 mm, moets gisteren en vandaag nog Menopur spuiten, en dan morgen tussen 12.00 en 14.00 de pregnyl spuiten!
We moeten dan zondag, maandag en dinsdag klussen!2 dec is mijn nod!!!Duurt nog ff dusss.
Maar vanja, nog ff terugkomen op jouw vraag, mijn arts rekend dus dat ik ma/ di mijn ei sprong heb, en daar 14 dagen bij op, dus bij jou zal het dan 21+14 dagen zijn.
Bij mij, dus deze maand ook 21=14, pff vorige maand cyclus van 26 dagen, nu van ws 35 dagen!

Gisteren had ik een bruiloft van een collega, vertelde een andere collega dat ze zwanger was, zw weet dat wij bezig zijn, dus vertelde ze me het persoonlijk in de auto.Ik wist ff niet wat ik moest zeggen, het was echt ff slikken!Tuurlijk hardstikke leuk voor hen, maar ik wil ook!!!!

Morgen is Jesse jarig, alweer vier jaar!!De tijd vliegt!!!Wwe gaan zo even boodschappen doen, taart halen enzo.

Tot snel

kuzz

Hehe,

Wat fijn anies, dat je eitjes nu eindelijk groot genoeg zijn.
dus dat word lekker klussen deze maand.
Wat leuk zijn verjaardag! geef je ook een feestje?

Ik weet wat je voelde vande week werd ik gebeld door een van mijn beste vriendinnen dat ze zwanger is (we zijn bijna tegelijk gestopt.). Ondank ik het echt heel erg leuk voor haar vind, werd ik toch even stil e ik ook ook alleen denken ik wil ook!
Maar goed onze tijd komt ook echt nog wel.

Dan is aankomende vrijdag mijn nod dus nog even geduld. (ik weet het zeker, want op de dag met temp verhoging heb ik ook een ovu test gedaan en deze was duidelijk positief.)

Kus Vanja

Hey meiden,

Hoe is ie???
Vanja, spannend, vrijdag NOD, heb je er al een gevoel bij???
Poeh, ook op hetb wachtbankje, bleh!!!

Ik heb gisteren om 12.45 mijn menopur gespoten, dus gisteravond geklust!
We moeten vandaag ook nog klusse, ws is mij ei vandaag of morgen, maar mannetje komr net hardstikke misselijk uit het werk,hhmm lastig!
Hoop dat het strakies wat beter gaat en dat we toch nog kunnen.
Stom eigenlijk he, maar je wilt zo graag deze kansen wel benutten!
Nou ja, als hij echt beroerd is, dan is het niet anders!Helaas pindakaas!!

Gisteren was Jesse jarig, we hadden een feestje gepland tussen 13.00 en 17.00, was erg druk!!Maar wel gezellie!Wat is ie verwend zeg, de speelgoedwinkels hebben goede zaken gedaan,haha!
Hij is vandaag voor het eerst een hele dag naar de basisschool geweest, ging goed, en hij vond het heel leuk!!!

Hoop snel wat van jullie te horen!

kussssssss

He Meiden,
hier alles goed.
heb echt nog geen idee dus wachten gewoon weer lekker af.

Wat leuk zijn eerste schooldag, wel fijn dat ie het leuk vind. breng je hem er tenminste met een gerust gevoel naar toe.
Ben je ook nog bij sinterklaas wezen kijken?

En wat vervelend dat je vent precies nu ziek is.

Petra hoe gaat het wachten bij jou? en wanneer is je nod?

Kus Vanja

hey allemaal!

Dusz vanja vrijdag je nod schiet gelukkig al aardig op want idd dat wachten wordt mij ook wel wat zwaar hoor! en ja hoor wat hoor ik vandaag.... iemand bij ons uit de cursus opt werk is 7 weken zwanger! wist al wel dat ze met de pil gestopt was ( ze was net gestopt) en is dan echt wel ff slikken! ze is zoon beetje gelijk de eerte keer al zwanger!.............. Maar goed ik gun het er wel natuurlijk maar ik snap jullie helemaal....

Anies. een vraag hoe groot zijn jou eitjes normaal gesproken als je moet spuiten???? want die van mij moeten 18 mm minimaal zijn... Wat ik wel vervelend vind bij ons in het ziekenhuis is dat er volgens mij alleen smorgens geinsemineerd word.. Dus als mijn ei smorgens al 18 mm is mag ik pas savonds 9 uur spuiten met de kans dat mijn ei dus eerder dan die avond springt. Ik denk ook dat dat afgelopen keer het geval geweest is maar we wachten nog bijna twee weken af ik ga er vanuit dat ik volgende week maandag ongi wordt maar ik moet wachten tot volgend weekend! want voor het zelfde geld was toch die woensdag mij ei pas....

Waar ik wel veel last van heb is van mijn onder buik en ook obstipatie! erg vervelend dus... Kweet niet of dat ook de oorzaak is van pijn in mijn onderbuik..... vanmiddag maar ff yakult gekocht want ze zeggen dat dat wel wil helpen. en druiven van mijn schoonma gekregen die kreeg er darmkrampen van! ik zei geef maar hier!!!! dus hopen dat het nu beinnenkort weer op gang komt!.

en ja dat klussen! erg vervelend als je niet lekker bent! moet jij het grote werk maar doen anies hihihi... Ik was maandag idd ook niet lekker maar omdat ik het idee had dat mijn ei er toen was en we moesten het nog 1 x voor de iui doen heb ik mijn mannetje al het werk laten doen hihihi!!! en wie weet heeft dat nog baat gehad we wachten af!!

We duimen voor elkaar!!!

tot horens.

Liefs Petra

Terug
Bovenaan