The Dreamgirlssss

Hey,

Petra, mijn ei(er vanuit gaan dat die 2mm per dag groeid)is ong 19mm als ik mag spuiten, asls het goed is, was dat gisteren ook zo.
Nou mijn mannetje is echt ziek, hangt boven de wc, dus dat wordt hem niet vanaaf!

Stom ,want het voelt als een gemiste kans!!!Nou ja we hebben gisteren wel goed geklust, ebn hopelijk is ie morgen weer wat beter!!!Zodat we dan ook weer kunnen!
 Ik heb nog ff een vraagje, sinds ik aan de hormonen ben, eerst clomid, en nu menopuer en pregnyl,voel ik heel duidelijk mijn eisprong.Ik heb dan ongeveer een dag hele erge buikpijn(klussen is dan ook echt niet lekker meer)net alsof je van binnen helemaal gekneusd bent, of zoals een collega van me zei, alsof je flink van achter bent gepalt,hihi!Hebben jullie dit ook??
Maarre ff mijn probleem, heb gisteren om 12,45 die pregnyl gespoten, ongeveer 36 uur later heb je je eisprong, dus dat zou vannacht rond 1.00 zijn.Vooraf gaand heb ik altijd die buikpijn, zou ik dus vandaag, of in ieder geval vanavond, nu, moeten hebben, maar heb het niet.
Wat moet ik als ik morgen nog niks heb gevoeld???
Ff het zh bellen om te kijken of mijn ei al weg is???
Moet je ei altijd springen met menopur???
Hoop heeel snel wat van jullie te horen!!!!

kuzzzz

hey anies!!!

Ik weet het niet of hij altijd op die prik moet spuiten ik ga er wel vanuit maar misschien voelde je het deze keer niet?!?!?!? ik weet het niet als je het niet vertrouwd moet je gewoon bellen maar al het ook niet lukt om te klussen... is wel erg jammer ja.... veel strerkte!! ik vreet me ondertussen al bijna op van de zenuwen en ik moet nog ruim een week!!!!! wachten wachten wachten wachten...

liefs!!

Goedemorgen!!!

Hoe is het met jullie???Hier alles goed!!!
Heb gisteren idd het zh gebeld en werd echt afgebekt door zo'n assistente.Tuurlijk is je eisprong wel geweest en daarvoor gaan we geen echo doen.Wacht maar je menstruatie af!!!Nou ja zeg, vond het echt lullig hoe ik behandeld werd!!!Je kunt het toch ook wel even op een normale manier zeggen?

Ws heb ik dus maandag   mijn eisprong gehad, we hebben zondag en dinsdag geklust, zou dit goed zijn???

Liefs anies

He Meiden!

Hier is alles goed.
Anies wat vervelend dat ze zo reageerde ze moet toch snappen dat dit is iets wat je bezig houd en ze zou je eerder gerust moeten stellen.
Wat vervelend om zo je dag te moeten beginnen.
Ik denk niet dat het heel veel uit maakt iedere dag of om de dag. Op sommige sites word zelfs gezegd dat om de dag beter zou zijn.

Perta, ik vind wachten ook echt vreselijk lang duren. Word er soms zo onzeker en onrustig van.

Maar ik ben bang dat ik vandaag ongi ga worden met temperatuur van vanochtend een stuk lager dan andere dagen. of kan je dan ook zwanger zijn maar dat je cyclus voorbij is? Ik probeer ook overal hoop in te zoeken. hihi
De aankomende dagen heb ik heel veel afspraken met vriendinnen enzo dus ik zal niet hele vele online zijn. ga wel mijn best doem om af en toe mee te lezen.

Al vast prettig weekend
Kus Vanja

haaaaaai!!

zo anies dat is idd wel erg vervelend om zo afgebekt te worden!! niet leuk..maar niet alle ass. hebben idd gevoel......maar als je ei gesprongen is op maandag   dan is het inprincipe wel goed geweest dat je zondag hebt geklust en. je moet er vanuitgaan dat een ei 24 uur kan leven... Heeft de gyn laatst tegen mij gezegd.. Maar het is duss wel gelukt ondanks dat je mannetje ziek was... gelukkig anders voelt het idd niet fijn, voelt het als gemiste kans.....

Vanja jij lekker genieten van je uitje met je vriendinnen!!!! Ik heb nu ook een paar dagen vrij moet zondag weer beginne... Zaterdagmiddag wordt ik zwarte Piet! dus ook wel een gezellige dag..

Ik heb trouwens ook  3! maanden  lang elke dag moeten temperaturen op dezelfde tijd. Ik had mijn wekker van de telefoon op kwart over 6 gezet en elke dag die therometer in je.....   bij mij zag je dus wiening tot geen temperatuur verschill. Huisarts zei toen je hebt geen eisprong maar de gyn zei dat hoeft nog niks te zeggen want zo betrouwbaar issie nu   ook al weer niet........ maar goed... Volgens mij gaat tie idd naar beneden als je ongi moet worden.... Ga er maar wel van uit dan valt het wat minder tegen... Tis elke keer weer vervelend.. Ik zit zelf nu ook te wachten en te wachten wordt af en toe beetje gek van mezelf.... maar nog een week en dan weet ik meer...!!!!!!!! over een week moet ik ongi zijn eigenlijk.........

nou fijne dagen en tot volgende keer!!!

Liefs Petra

Hey meiden,

Hoe is ie???Vanja, vandaag je NOD, spannend!!!Laat je het ons ff weten, duim heel hard voor je!!!
Petra, dus over een weekie weet je al meer, spannend!!!
Ik moet nog ongeveer anderhalve week wachten, dinsdag 2 dec is mijn NOD!
We zijn Jesse zijn kamer aan het opknappen, hij krijgt een carskamer, is ie helemaal fan van!!!
Leuk om al die spulletjes uit te zoeken!!!

Hoop snel wat van jullie te horen, en hopelijk met goed nieuws!!!!

kusssssss

He Meiden ik ben idd ongi geworden
Dus hop naar de volgende ronden.
We hebben besloten dat we in januari naar de huisarts gaan. (Als ik dan nog niet zwanger ben.)
Dus de aan komende maand ga ik er niet te veel mee bezig zijn. (hoop ik)
Zowiezo is het toch een drukke maand.
Moed twee surprices maken voor sinterklaas en een boel kadotjes kopen.
en daar na hebben we een aantal verjaardagen en dan is het al weer kerst.

Mijn temperatuur gaat juist alle kanten op (als als ik ieder dag de wekker zet).
Maar je kon wel duidelijk zien dat de laatste twee weken echt 0,4 graden warmer ben en dat ik donderdag dus ineens weer zoveel kouder was.

Wat leuk Zwarte piet spelen. Heb ik ook een aantal keer gedaan.

En wat leuk jesse zijn kamer opknappen, is de zolder al helemaal af?

Prettig weekend
Kus Vanja

Hey meiden,

Vanja, wat k*t dat je ongesteld bent geworden zeg!!!Had het zo gehoopt!!!!
Goed dat jullie in januari naar de huisarts gaan!!!
Is handig dat je dan ook al aan het temperaturen bent, het schijnt dat ze daar toch eerst naar vragen!!!
Petra, hoe is het met jou???Duurt ook niet lang meer, je NOD!Spannend!!!
Ik duim voor je!!!
Ik heb volgende week di 2 dec pas mijn NOD, voel me niet anders als anders, ben er ook niet zoveel mee bezig, komt omdat het deze maand allemaal zo raar ging, eerst paseisprong na 21 dagen, toen vriendje ziek, en ik vraag me af of ik wel een eisprong gehad heb, omdat ik niks voelde.Ik weet dat de ene keer anders is als de andere keer, maar twijfel echt hoor!
We wachten maar weer af,pppfff!!!
Liefs Anies

Terug
Bovenaan