Thuisblijfmama

Hey Mirella woon je vlak bij de pyramide? Het is 15 á  20min rijden bij mij vandaan hahah
Het is daar super leuk, kom er veel met mijn nichtjes! Ik heb 1 dochter van 1 jaar, dus aankomende lente en zomer kan ik er ook met haar gaan genieten!! Het is zeker betaalbaar daar!! Genieten van het leven is het belangrijkste, dat zouden we wat meer moeten doen!
Hey Do vind je het niet ontzettend moeilijk om je kind naar kdv te doen?Zo'n gemis, waarom straks niet halve dag naar peuterspeelzaal?
Ik pas dan 1x in de week op, daar speelt Zoe met kinderen, ik heb 3 nichtjes waar ze veel mee speelt en als voortuin heb ik een gigantische speeltuin dus als Zoe straks gaat lopen vermaken wij ons prima daar met buurtgenoten!!
groetjes Kim
 
Hoi Kim,
Nee wij wonen in Lopik maar mijn vriend komt oorspronkelijk uit Doorn dus vandaar dat we daar regelmatig komen.
Lekker dat je het bos zo dicht in de buurt hebt joh. Wij moeten er altijd eerst ff een stukje voor rijden maar dat weerhoud ons er niet van.
Hier is niet veel bos in de buurt, ja zo'n aangelegd stuk maar dat is niks als je een echt bos gewend bent hoor.

XXX Mirel
 
Hoi Mirella,
Ik kom ook oorspronkelijk uit Doorn!! ahahah Misschien ken ik hem wel!! Waarom wonen jullie nu in Lopik dan?Ja heerlijk hier en we hebben een hond dus we genieten er zeker van! Liefs Kim
 
Hoi hoi,
Jeetje klein wereldje dan he!!
Ik kom uit Vianen en hij heeft een tijd in Schalkwijk gewoond en toen kwamen we toevallig in Lopik terecht. We wonen er nu alweer 7 jaar en het bevalt goed.
Heerlijk rustig dorpje, wij zijn allebei niet van die stadsmensen.
Ik ga vandaag eens even lekker shoppen. Op zoek naar een goede babyfoon.
groetjes Mirel
 
Leuk om jullie reacties te krijgen. Mijn dochter is nu 4 maanden en ik moet er niet aan denken dat ik haar na 10 weken al naar een kinderdagverblijf had moeten brengen. Wij hebben er heel bewust voor gekozen om zelf voor haar te zorgen, in ieder geval totdat ze naar school gaat. En daarmee hebben we dus ook de keuze gemaakt dat we bijvoorbeeld  voorlopig niet kunnen verhuizen naar een groter huis, of niet meer elke dag  luxe boodschappen kunnen halen bij Albert Heyn. Maar dat heb ik er graag voor over! Niets heerlijker dan de hele dag met m'n meisje spelen, de hond uitlaten, wandelen als het mooi weer is. En als ze niet lekker is, zoals de laatste dagen, heb ik geen stress als ze om 4 uur wakker wordt om te eten, dan slaap ik 's ochtends samen met haar uit tot half 10!
Het gekke is dat ik me  regelmatig  tegenover werkende moeders of zelfs vaders heb moeten 'verantwoorden' hierover. Ik vind het ook vrij brutaal dat ze bijvoorbeeld durven te vragen hoe we het financieel gaan oplossen. Ik vraag toch ook niet aan werkende moeders hoe zij er financieel voor staan? Ik respecteer de keuze die anderen hierin maken, ik had verwacht dat dat andersom ook zo zou zijn.
 
Hoiiiiiii
wat een gekke mensen heb je toch .... hahah dat ze het durven te vragen zeg... misschien zijn ze gewoon jarloers dat jullie het zo redden en hun moeilijk lopen te doen (omdat ze luxe kleren en eten kopen misschien)???? Ik stond wel 1x voor paal hahah
ging ik boodschappen halen voor de hele week stonden buren achter me.... stond er  niet genoeg  geld meer op de bank  maar gelukkig hebben we nog een spaar rekening zei ik hard op!!! hahah hebben we gelukkig ook anders had ik al de boodschappen weer terug kunnen leggen (heb je dat ooit gezien)   M;n man gebeld en hem over laten zetten...Dan schaam je je zeg en dan denk je meteen dat hun denken ;zie je nou wel ze redden het heel niet; maar gelukkig wel en daarom is zo;n spaar rekening achter de hand erg fijn  Ja zuiniger leven is het, maar ontzettend waard!!!
Ben je geslaagd mirel??? toch niet te duur??? hahaha
 
Goedemorgen meiden,
Hahaha ik heb me gedragen hoor Kim!
Ik had de kleintjes even bij mijn vader gebracht omdat ik ook nog even boodschappen moest doen en wat lag daar op tafel??? De babyfoon van mijn broertje. Die heeft hem voor zijn dochter maar heel even gebruikt dus kon ik mijn geld ergens anders aan uitgeven  Maar heb het netjes gehouden. Anders moet ik ook manlief bellen aan het eind van de maand. Volgens mij maakt iedereen dat wel eens mee toch?!
Maar het is wel een idee, volgende keer als iemand vraagt hoe we dat zo redden op 1 salaris, zal ik hun eens vragen wat ze nou zoal verdienen in de maand. Kijken hoe ze dan reageren.
Maar ik had gister bijde Lidl mijn boodschappenkar weer volgeladen voor een bedrag waar hun bij de AH hun bodem nog niet mee gevuld hebben.
Nou ik ga mezelf ff nuttig maken in huis. Mannetje is naar de motorbeurs dus heb het rijk alleen.
Groetjes
 
Ja ik reed er zelfs voorbij vandaag, bij de jaarbeurs toch?? Ik heb wel veel geld vandaag uit gegevan hahah. Heb een leuk zomerjasje en hoedje gekocht!! En we hadden foto's bij de V&D laten maken (actie van de prenatal, 1 gratis) en er 2 bij gekocht  ach je leeft maar 1 x toch!!!???? Ik heb helaas niet echt in de beurt een lidle of aldi dus koop ah merk of van de euro shopper. anders ben ik het geld kwijt aan benzine...
Super dat je de babyfoon van je broer mocht! Scheelt zeker centen! M'n zus heeft laatst een dochtertje gekregen en ik spaar alle kleren voor haar!!! Zoe is al een dikke week ziek en aan de diaree... ze drinkt nou elk 2 uur bijna 100ml melk, iets anders krijg ik er niet in ook geen ORS en ze heeft 3 spuit luiers gehad.... hebben jullie tips?
Liefs kim
 
Terug
Bovenaan