Thuisblijfmama

Hoi hoi,
Leuke foto's zijn dat altijd he van de V&D.
Dan wordt het zo moeilijk kiezen he;-)
Ik had ook al een heel leuk zomerjasje gezien gister maar durfde hem niet mee te nemen. Weet natuurlijk niet in welke maat ze dan zit. Weer een mooi excuus om dan weer te shoppen haha.
Maar Kim, even heel nieuwsgierig...nou ja mijn mannetje dan...die vraagt zich af waar uit Doorn je vandaan komt. We zijn een beetje van dezelfde leeftijd dus hij was wel benieuwd. Hij is van '76.
Als je het niet wilt zeggen ook goed hoor, maar hij was gewoon benieuwd.
Groetjes Mirel
 
Wat een nieuwsgierig mannetje heb jij zeg!  Eerst heb ik in palmstad gewoond en daarna in de wijngaard en hij dan??? Misschien kent hij mijn broer Remko van de klets? (kroeg) geinig dit!! Beetje gokken met de maten!! Maar anders zijn alle leuke jasjes weg....
 
Ja, je hebt gelijk met die maten. Had alweer spijt dat ik hem had laten hangen toen ik thuis kwam.
Maar hij heeft zitten brainstormen over je broer, en hij vroeg zich af of hij bij Lehman gewerkt heeft?
Hij is al via Hyves aan het zoeken geweest via zijn basisschool maar hij kent geloof ik meerdere Remco's van vroeger dus hij is nog ff aan het puzzelen HAHA
Nou ik ga de laatste fles geven...tot een uur of 4 ;-) dan.
Groetjes Mirel
 
Hey Mirel! Ja daar heeft hij gewerkt en ik en mijn zus ook hahah fam bedrijfje!! Dus dan kent hij hem wel, kent hij mij dan ook?? Hoe heet je man?? Wij hebben op de basisschool triangel gezeten... Misschien moeten we mail adres wisselen dan kan je meteen op hyves even spieken!!!   Ja je hebt een kleintje dus je moet er tussen door uit, zeker nog vermoeiender een 2e want morgen in de ochtend staat je ventje weer voor je bed te gillen"WAKKER WORDEN MAMA!!!' Weer naar school! Mijn zus heeft 2 kids die naar school gaan en een baby van bijna een maand, wel even wennen hoor voor haar....
Wat kan je dan balen he als je toch dat jasje niet gekocht hebt...En als je er de volgende x loopt, hangt ie er niet meer offffffff nog 1 maar vol met vlekjes mmmmmm
Liefs Kim
 
Hoi hoi,

Nou hij weet wie het is hoor!! Heb even via Hyves gezocht en via de school de achternaam gevonden. Toen wist ie het gelijk. Waarschijnlijk heb je de hyvesuitnodiging  al ontvangen van mij. Dan kun je hem ook ff opzoeken. Jeroen is het.
En voor het geval de uitnodiging niet goed doorgekomen is kun je hier ook vinden: mirel2303.hyves.nl
Ik ga morgen toch maar ff terug voor de jas HIHI. Het zal mij niet gebeuren dat ik er idd alleen nog 1 met vlekken heb
Nou ben benieuwd of je dat nieuwsgierige mannetje van mij kent.
Liefs Mirel
 
Hoi mirel!
Ik heb je geaccepteerd hoor!! Leuk!!
Maar Ik ken je nieuwsgierige mannetje niet, hij mij wel? Waar kent hij mijn broer van?
 Ik ben nog steeds in tranen van het mooie nummer, hoorde hem voor het eerst!
Hééééél mooi! Toevallig heb   ik ook een nummer voor m;n dochter staan maar die is véééél bekender hahah.... Hoop voor je dat de jas er nog hangt! Je kids zijn schatjes!
Liefs kim
 
Hier iemand die heel het liefst thuisblijfmama zou willen zijn, het helaas (nog) niet financieel haalbaar is, maar toch een goede tussenweg heeft gevonden.
Mijn man werkt kantoortijden, ik werk als beveiliger onregelmatig, we hoeven onze dochter dus niet naar KDV/oppas ofzo te brengen, max. twee keer per week moeten we een uurtje zien te overbruggen, dan komt mijn moeder dus even hier in huis. Maar dat is binnenkort ook voorbij, want mijn werktijden worden nog verder aangepast.
Ik werk nu wel parttime, vooral de weekenden, maar dat werkte ik  ook voordat ik moeder werd, dus dat is geen extra belasting voor ons. En verder hooguit twee avonddiensten per week, dus mijn man en ik zien elkaar ook nog!
Maar zoals ik zei, het liefst zou ik volledig thuisblijfmama zijn, maar goed echt niet haalbaar helaas.

Enne ik woon ook in de buurt van de Pyramide, in Zeist, haha.

Groetjes Alice
 
Ik werk een paar uurtjes buiten de deur maar 4tot 8 uur in de week. Dus ik ben deels thuisblijfmoeder. Heerlijk vind ik dat even mensen om me heen en daarna lekker bij mijn ventje te zijn. Ik mis dan weinig van hem veel zie ik dan ook gebeuren eerste hapje stapje tandjes krijgen praten potje zitten.Leuk hoor.
 
Terug
Bovenaan