Ja, Wendy, wat voor werk zoek je voor 's avonds?Ik denk dat het afhangt van de branche waarin je wilt gaan werken of het lastig is werk te vinden voor 's avonds of niet. Tjonge, je hebt wel heftige tijd gehad,zeg:Verhuizen, kind krijgen...
Zelf werk ik thuis voor fmgroup, dat is verkoop van originele parfumgeuren via netwerkmarketing, lekker thuis een sommetje geld voor verdienen zonder de deur uit te hoeven. En ik ben m'n opleiding Medisch Secretaresse aan het afmaken, voor een leuke baan in de toekomst.
Ik merk dat er steeds meer mensen zijn die een creatieve oplossing zoeken, ik ken bijv iemand die op een KDV werkt, die mag haar kind gratis 2 dagen per week meenemen, en veel moeders die gaan oppassen bij werkende moeders thuis en dan ook gewoon hun kind mee mogen nemen.
Ik denk dat je je kind moet willen wegbrengen, als je het echt niet wilt en het is financieel mogelijk, kan ik me heel goed voorstellen dat je het niet doet. Hoewel ik moet zeggen dat ik niet helemaal afwijzend tegenover een KDV sta, het lijkt me idd heerlijk om als de kinderen wat groter zijn je vriendjes en vriendinnetjes te hebben, en te knutselen met de leiding. Voor nu zou ik het echt niet willen, maar in de toekomst lijkt het me wel wat, gewoon voor Matthanja zelf. Want je hoort ook weleens mensen zeggen dat de kinderen met plezier naar er naar toegaan. Van de babytijd wil ik echt genieten, en geniet ik ook, het is een zon van 'n meid!
Ik zou het ook hebben hoor Mamma t, van alles in de dag proppen als je die vrije tijd hebt, lijkt me best dubbel trouwens, aan de ene kant hoop je maar dat je snel weer een baan hebt, en aan de andere kant vindt je het nu misschien ook wel prettig.
Het is trouwens hier fantastisch weer, ga zo ff lekker buiten een bakkie doen, en zo met de wandelwagen boodschappen doen, ff flink stuk lopen, maar eerst die duffe strijk nog ff doen.
Fijne dag en een zonnig weekend voor iedereen